Kody silników - różnice w ich budowie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Kody silników - różnice w ich budowie

Post autor: Detektor » czw paź 06, 2011 05:37

85kw * 1,3596 = 115,566KM dlatego jak sam zauważyłeś czasami zaokrąglają do 116KM a silniki to AJM i AUY.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

karol_85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz maja 27, 2012 21:17
Lokalizacja: DDZ

Re: Kody silników - różnice w ich budowie

Post autor: karol_85 » czw paź 25, 2012 20:18

Witam!

A ja mam takie pytanie. W dowodzie mam 110KM (81kw) jak sie moge dowiedziec który to silnik - AFN, AHF, ASV, AVG ????



riccardoa
Forum Master
Forum Master
Posty: 1381
Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
Lokalizacja: WOT
Auto: Bora
Silnik: ARL

Kody silników - różnice w ich budowie

Post autor: riccardoa » czw paź 25, 2012 22:16

Wlepka w bagażniku np. :okej:



karol_85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz maja 27, 2012 21:17
Lokalizacja: DDZ

Re: Kody silników - różnice w ich budowie

Post autor: karol_85 » czw paź 25, 2012 22:49

oooo spoko dzieki wielkie jutro poszukam ;)



tomau
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 01, 2010 18:13
Lokalizacja: Dzierżoniów

Kody silników - różnice w ich budowie

Post autor: tomau » pt paź 26, 2012 09:37

jeżeli golf 3 to tylko możesz mieć AFN :) jeżeli 4 to ASV lub AHF, niczym praktycznie się nie różnia (ta sama turbina, pompa itp, jedyna różnica we wtryskach AHF ma ciśnienie otwarcia 190/300 a ASV 210/300, poza tym to te same silniki, ten sam osprzęt)


ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;

karol_85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz maja 27, 2012 21:17
Lokalizacja: DDZ

Kody silników - różnice w ich budowie

Post autor: karol_85 » pt paź 26, 2012 11:12

Zadnej wlepki nie ma...

Tak 4 1999r.



tomau
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 01, 2010 18:13
Lokalizacja: Dzierżoniów

Kody silników - różnice w ich budowie

Post autor: tomau » pt paź 26, 2012 11:54

no to raczej AHF :) ale reki nie dam sobie uciąć :) być może ASV ale jak rok 99 to raczej AHF :)


ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;

karol_85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz maja 27, 2012 21:17
Lokalizacja: DDZ

Kody silników - różnice w ich budowie

Post autor: karol_85 » pt paź 26, 2012 17:00

z przodu wyglada jak bora ;p



karol_85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz maja 27, 2012 21:17
Lokalizacja: DDZ

Re: Kody silników - różnice w ich budowie

Post autor: karol_85 » pt paź 26, 2012 17:01

karol_85 pisze:z przodu wyglada jak bora ;p

przód jest od bory na 100 procent ;)



tomau
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 01, 2010 18:13
Lokalizacja: Dzierżoniów

Kody silników - różnice w ich budowie

Post autor: tomau » sob paź 27, 2012 00:44

ale co ?:P


ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;

karol_85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz maja 27, 2012 21:17
Lokalizacja: DDZ

Kody silników - różnice w ich budowie

Post autor: karol_85 » sob paź 27, 2012 09:14

chodzi mi o przód twojego Golfa ze jest od Bory jeszcze nie widziałem takiego manewru naprawde spoko to wyglada :okej:



tomau
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 01, 2010 18:13
Lokalizacja: Dzierżoniów

Kody silników - różnice w ich budowie

Post autor: tomau » sob paź 27, 2012 11:51

aa :) spoko spoko :) teraz delikatnie inaczej juz wyglada :P ale to nie temat o tym :P


ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;

gts14
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw sty 31, 2013 22:05

Kody silników - różnice w ich budowie

Post autor: gts14 » czw sty 31, 2013 22:41

Witam serdecznie mam golfa V z silnikiem BXE ma być podkręcony na 130KM i obróciło panewkę przebieg 177tyś org bo z salonu chcę wymienić cały słupek i teraz pytanie co najlepiej BKC, BLS, BXE czy AJM, AUY tylko nie wiem czy podejdzie sterownik z BXE Jaki słupek będzie najwytrzymalszy z całej gamy
( karolbro4 napisał(a):105 KM - BKC, BLS, BXE
sterowany EDC16, pompowtryski, turbo GT1749V
karolbro4 napisał(a):115 KM - AJM, AUY
pompowtryski, EDC15, turbo GT1749V
131 KM - ASZ
Pompowtryski, edc15, turbo GT1749VA, pompki AL
150 KM - ARL
pompowtryski, EDC15, turbo GT1749VB, pompki AL
110 KM - AFN, AHF, ASV, AVG )
i podejdzie do kompa. Pompowtryski zostawiam z BXE. Proszę o pomoc. Pozdrawiam



mac1977
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob lis 23, 2013 20:44

Kody silników - różnice w ich budowie

Post autor: mac1977 » sob lis 23, 2013 21:30

Witam serdacznie
Panowie mam problem: przytarty silnik BLS z uszkodzoną głowicą i potrzeba wymiany słupka. Czy jest jakiś inny zamienik słupka np. typ AUY koszt mniejszy. Może jakis inny model tego silnika w cenie około 1tyś.
Czekam na podpowiedź.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości