
Układ wydechowy Golf III 1.9TDI
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Układ wydechowy Golf III 1.9TDI
Witam wszystkich w moim golfie pomiędzy kolektorem a katalizatorem jest puszka opleciona siatką. Podobno fachowo nazywa się to Łącznik elastyczny lub rezonansowy. ku mojemu zdziwieniu przetarł się i chcę go wymienic. A teraz moje pytanie czy ktoś już to wymieniał za ile bo w ASO powiedzieli mi że występuje to tylko z katalizatorem i koszt to ok.2500PLN. A troche się na spawaniu znam i przecierz tę puszkę można wyciąć i wstawić nową tylko czy można ją dostać osobno! Z góry dzięki i POZDRO! 

VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
Dzięki wam bardzo za radę sprawdziłem u Wiesia(zaprzyjaźniony warsztat), dobry łącznik sprowadzi mi za 70zł a wspawanie free bo wspawam go sam - pocoś przecierz stoi ten MIGO-MAG w robocie no nie. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
Rany człowieku czyżbyś znalazł odpowiedź na moją największą bolączkę jerzdże nim dopiero od 2tyg. a już widzę że coś jest nie tak bo tak jak mówisz jest strasznie mułowaty 145km/h max i ok. 9l ON w mieście to chyba przesada no nie. To ja szukam błędów w ECU a ty mi mówisz że too może być tylko to. Wielkie dzięki stary i jeśli możesz to powiedz coś szerzej o swoim przypadku będę bardzo wdzięczny. Pozdro.betap pisze:sprawdz dokladnie ten caly element od turbiny az za lacznik (amortyzator);
wiem, ze to czesto pada w tdi
ja ostatnio mialem taki problem caly ten element kosztowal mnie 230 zl (z robocizna);
co dziwne przez to samochod nie mial mocy i plil jak smok
pozdr,
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
drogi użytkowniku betap sprawa ma się nastepująco. okazało się że poza łącznikiem mam walnięty n75. wymieniłem jedno i drugie. auto chodzi ciszej turbina pracuje jak należy ale niestety problem nie zniknął. auto zmiast gwizdać to burczy! chodzi ciężko i muszę go ciągnąć na biegach. zauważyłem jeszcze jedno jak na postoju wciskamn gaz to silnik ładnie się kręci do 4100 obr/min, nie puszczam gazu a silnik sam zwalnia do 3800 obr/min i dalej trzymam gaz a on wkręca się wtdy do 4500 ale nagle spada do 1000 i dziwnie cięzko chodzi - burczy, szarpie i cały się trzęsie, jak dodaje gazu to prawie żadnej reakcji. jak go zgaszę i odpale ponownie to chodzi idealnie ale po przegazowaniu sytuacja się powtarz. panowie co jest do jasnej qrwy z tym autem. zawsze chciałem mieć golfa TDI kombi ale teraz po miesiącu odkąd go kupiłem mam go po mału dosyć. POMOCY!!!
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości