1.6td kilka problemów ;)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Smol007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn paź 22, 2012 14:41

1.6td kilka problemów ;)

Post autor: Smol007 » czw paź 25, 2012 08:03

poluzowałem pasek i pompą przód-tył jestem w stanie ruszyć ale zmiana połozenia nie wiele zmienia , pasek dalej chodzi lewo prawo po kołach
a ruszyc pompy tak jak do ustawiania kąta wtrysku nie moge , jeszcze cos trzyma oprocz tej z tyłu i dwóch poziomych z przodu ? :grin:
chyba podłoze jąkas podkładke pod pompe bo jeszcze z milimetr brakuje by koło pompy było w tej samej płaszczyzniej co koło na wałku , tylko musze najpierw tą pompe odczepic jakos :bajer:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14294
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6td kilka problemów ;)

Post autor: Michał_1977 » czw paź 25, 2012 08:50

Smol007 pisze: ruszyc pompy tak jak do ustawiania kąta wtrysku nie moge
Tego nie ruszaj!
Smol007 pisze:jeszcze cos trzyma oprocz tej z tyłu i dwóch poziomych z przodu ?
Wystarczy popuścić te 2 o których pisałem
Jak nie możesz ruszyć reką,to spróbuj jakąś brechą przesunąć wspornik pod śrubą pionową.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Smol007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn paź 22, 2012 14:41

1.6td kilka problemów ;)

Post autor: Smol007 » pt paź 26, 2012 10:16

sprawa wyglada tak ze jest dosc duzy luz na kole pasowym pompy ;D
pompe bym kupil bez problemu
ale jak to ustawic pozniej (nie ma znaków na kole zamachowym)
jak znajsc identyczne połozenie pompy ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14294
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6td kilka problemów ;)

Post autor: Michał_1977 » pt paź 26, 2012 13:19

Smol007 pisze:sprawa wyglada tak ze jest dosc duzy luz na kole pasowym pompy
A widzisz,na samym początku o tym pisałem :chytry:
Smol007 pisze:jak to ustawic pozniej (nie ma znaków na kole zamachowym)
jak znajsc identyczne połozenie pompy ?
Ustaw rozrząd tak,żeby dało się zablokować koło pasowe pompy trzpieniem 15,5mm,wałek rozrządu zablokuj płaskownikiem o grubości 4,5mm i wtedy zrób znak na kole zamachowym i obudowie,tylko jak najdokładniej.Chyba widać gdzieś koło zamachowe,prawda? :bajer:
Tutaj masz małą podpowiedź.
Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Re: 1.6td kilka problemów ;)

Post autor: karol8114 » pt paź 26, 2012 21:07

Jest możliwość wymiany łożyska na wałku pompy? U mnie też jest delikatny luz, ale pasek układa się równo i nic się z nim nie dzieje.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14294
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6td kilka problemów ;)

Post autor: Michał_1977 » pt paź 26, 2012 21:21

karol8114 pisze:Jest możliwość wymiany łożyska na wałku pompy?
U pomiarza taka usługa słono kosztuje.Ja kupiłem tulejkę z brązu przeznaczoną do jakiegoś rozrusznika w wózku widłowym :grin:
Wymiar zewnętrzny był idealny,a wewnętrzny,tokarz roztoczył,przeciął na pół z długości,bo była długa (potrzebne są 2 szt.),a po wprasowaniu do korpusu rozwiercił rozwiertakiem.Igła :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 43 gości