MK3 1.9 D 47 KM jakie są mozliwości polepszenia osiągów.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
MK3 1.9 D 47 KM jakie są mozliwości polepszenia osiągów.
Jak w temacie jakie są ewentualne mozliwości polepszenia osiągów golfa III 1.9? filtr powietrza,?
Czy byłoby możliwe zamontowanie Turbosprężarki jezeli tak to jakiej i czy nie zepsuje to silnika.?
Z góry dzieki za podpowiedzi.
Czy byłoby możliwe zamontowanie Turbosprężarki jezeli tak to jakiej i czy nie zepsuje to silnika.?
Z góry dzieki za podpowiedzi.
ryba_71 pisze:Moim zdaniem trzeba się pogodzić z 47 KW a nie KM bo koni mechanicznych jest 64.
A może nie ma sensu już zmieniać bo wyjaśniłem ile kucyków ma 1.9 D - jesteś posiadaczem auta któremu w jednej chwili przybyło 17 koni mechanicznych.
[ Dodano: Czw Kwi 27, 2006 14:48 ]
tylko się cieszyć!
Dobre
zadne za rozsądne pieniadze, inaczej mówiac jesli ktoś chce Ci sprzedać jakąś duperele za np 200pln która ma dodać w silniku wolnossącym 10-15ps to jest to ściema.exaf pisze:Jak w temacie jakie są ewentualne mozliwości polepszenia osiągów golfa III 1.9? filtr powietrza,?
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
MK 3 1.9D 1Y to wolnosący diesel z komorą wstępną, czyli jest to najprostsza konstrukcja, a co zawiera mniej elementów mniejsze prawdopodobieństwo awarii.
Wszystkie pozostałe TD i TDI to dalsze rozwiązania tej jednostki, TD turbosprężarka ale dalej komora wstępna, skolei TDI to tubosprężarka pełna elekronika interculer ale wtrysk bespośredni.
Więc niema co sie bawić w przerobienia masz nie do zdarcia silnik ale kosztem osiągów
Wszystkie pozostałe TD i TDI to dalsze rozwiązania tej jednostki, TD turbosprężarka ale dalej komora wstępna, skolei TDI to tubosprężarka pełna elekronika interculer ale wtrysk bespośredni.
Więc niema co sie bawić w przerobienia masz nie do zdarcia silnik ale kosztem osiągów
Nie naprawiajcie na siłe tego, co działa !
dolot jedynie to POWER ROHR nic innego niezrobisz
wydechowy uklad zmienic na wieksza srednice z wyjsciem od kolektora jak mialy GTI dwururka az do pierwszego tlumika
przelotowy uklad nic nieda poza glosnym gangiem silnika
dawka paliwa
i odmulony zalany dobrym olejem silnik sprawi ze skrocisz troche czas do setki
wydechowy uklad zmienic na wieksza srednice z wyjsciem od kolektora jak mialy GTI dwururka az do pierwszego tlumika
przelotowy uklad nic nieda poza glosnym gangiem silnika
dawka paliwa
i odmulony zalany dobrym olejem silnik sprawi ze skrocisz troche czas do setki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości