[Mk3 TDI] Błąd ciśnienia doładowania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- marcin-kielce
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: śr gru 14, 2005 12:56
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
- marsell
- Mały gagatek
- Posty: 103
- Rejestracja: czw sty 27, 2005 22:45
- Lokalizacja: SosnoVWiec
- Kontakt:
Zawalczyłem dzisiaj z wężykami, tzn. wymieniłem je (chociaż sprawdziłem i żaden nie był uszkodzony) i wyciągnąłem tego cholernego n75. Cóż mogę powiedzieć, zawór teoretycznie sprawia wrażenie dobrego, czyli normalnie jest przelot przez niego, po podłączeniu go do 12V zamyka się, nie sprawia wrażenia, że się zacina. Zapsikałem go WD-40 to zaczął cykać jakby lepiej. Założyłem go teraz z powrotem i zobaczymy co będzie się działo. Wczoraj samochód znowu złapał notlauf podczas wyprzedzania sznurka ciężarówek
a dzisiaj np. pogoniłem go ostro i nic. Wkurza mnie to. Sprawdzę teraz co się będzie działo po regeneracji zaworu, jak nie pomoże to trzeba będzie kupić nowy.
Jeszcze tak myslę, czy to nie mogłaby być wina czujnika ciśnienia?

Jeszcze tak myslę, czy to nie mogłaby być wina czujnika ciśnienia?
Ostatnio zmieniony pt lis 24, 2006 16:25 przez marsell, łącznie zmieniany 1 raz.
...życie to nie bajka, nie smyra nas po jajkach...
- marcin-kielce
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: śr gru 14, 2005 12:56
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
ja dzis wymieniłem 2 zaworki n75... i jednak w przyszłym tygidniu rozbieram trubine
u mnie przyczyna zgoła inna - moja kurdę dmucha jak szalona - dobrze że mam wskaznik to ja mogę okiełznac 
ale moze zrobie fotoporade z czyszczenia kierownic spalin
choć nie uprawiałem PSJ to jednak mam objawy zacinania się kierownic...


ale moze zrobie fotoporade z czyszczenia kierownic spalin

W AHU zawor ograniczenia doladowania jest sterowany cisnieniem z kolektora. U mnie (jak sie okazalo po zmostkowaniu) - N75 puszczal za duzo w atmosfere, stad przeladowanie...cowboy pisze:a w AHU nie powinien być wtedy przypadkiem otwary zawór upustowy?
Po zmostkowaniu wezykow doladowanie jest ograniczone chyba do 0,6 Bar czy jakos tak... Po takim zabiegu auto troche wolniej idzie, ale nie wpada w notlauf (jesli przyczyna jest zle dzialajacy N75)...
Ostatnio zmieniony śr sie 09, 2006 20:52 przez inek01, łącznie zmieniany 1 raz.
- marsell
- Mały gagatek
- Posty: 103
- Rejestracja: czw sty 27, 2005 22:45
- Lokalizacja: SosnoVWiec
- Kontakt:
czy zmostkowanie oznacza w tym przypadku połączenie ich ze sobą jakimś trójnikiem?Po zmostkowaniu wezykow doladowanie jest ograniczone chyba do 0,6 Bar czy jakos tak... Po takim zabiegu auto troche wolniej idzie, ale nie wpada w notlauf (jesli przyczyna jest zle dzialajacy N75)...
...życie to nie bajka, nie smyra nas po jajkach...
Nie trzeba zadnego trojnika bo laczysz tylko dwa wezyki, trzeci zostawiasz na N75...chalcik pisze:czy zmostkowanie oznacza w tym przypadku połączenie ich ze sobą jakimś trójnikiem?
Trzeci wezyk jest niepotrzebny, bo po zmostkowaniu cale cisnienie idzie na zawor kontroli doladowania.
Ja do polaczenia uzylem rurki zrobionej z zuzytego wkladu od dlugopisu. Tylko takiego grubszego od Pentela czy czegos w tym rodzaju...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości