wysokie obroty przy niskiej predkosci i zmulony

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
strikez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: pt paź 10, 2008 01:44
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

wysokie obroty przy niskiej predkosci i zmulony

Post autor: strikez » ndz paź 14, 2012 00:27

Witam dzisiaj stalem sie posiadaczem kolejnego VAG'a. Tj seata inca ( vw caddy ) z motórem i skrzynia pochodzaca z golfa mk4. Caly myk w tym polega ze mam przy ok 75km/h jakies 2 tys obrotow i nie udalo mi sie przekroczyc nawet 120km/h ktore byly dla niego wysilkiem. Dla porownania mam jeszcze cordobe ktora rowniez ma 75km ale jest w gazolocie. Robi sdi jak chce - czy to normalne ? w corbi 160km/h to tak lekko w chwile.


seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

wysokie obroty przy niskiej predkosci i zmulony

Post autor: munior » ndz paź 14, 2012 08:19

strikez pisze:seata inca ( vw caddy ) z motórem i skrzynia pochodzaca z golfa mk4. Caly myk w tym polega ze mam przy ok 75km/h jakies 2 tys obrotow i nie udalo mi sie przekroczyc nawet 120km/h ktore byly dla niego wysilkiem. Dla porownania mam jeszcze cordobe ktora rowniez ma 75km ale jest w gazolocie. Robi sdi jak chce - czy to normalne ?
Sdi demonem przyspieszenia nie jest :jezor: Ale 120 km/h max,to nawet jak na SDI coś nie halo ...Vaga podpiąć i podstawowe bloki sprawdzić ,dawka ,kąt wtrysku ,korekcje ,to statycznie .Dynamicznie sprawdzić wskazania z przepływomierza


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
strikez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: pt paź 10, 2008 01:44
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

wysokie obroty przy niskiej predkosci i zmulony

Post autor: strikez » pn paź 15, 2012 00:08

bledow nie ma zadnych bo to od razu sprawdzilem. jak ktos by mi podal jakie nr blokow dokladnie sprawdzic i jak ta przeplywke dokladnie obadac... mam wlasny interfejs wiec z reszta nie ma problemu.


seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Re: wysokie obroty przy niskiej predkosci i zmulony

Post autor: krzycho85 » pn paź 15, 2012 11:51

Sprawdź na początek kąt wtrysku czyli blok 000 BS druga pozycja, potem dawkę blok 001 będzie w mg/R podana.
Przepływkę sprawdzisz logując dynamicznie bloki 003 i 008.
Wszystkie badania na gorącym silniku.

Sprzęgło się nie ślizga?



Awatar użytkownika
strikez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: pt paź 10, 2008 01:44
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

wysokie obroty przy niskiej predkosci i zmulony

Post autor: strikez » pn paź 15, 2012 22:43

nie slizga, bez problemu na 1 rusze z piskiem opon. po prostu pedal w podlodze a obroty nic na biegach 4-5.


seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Re: wysokie obroty przy niskiej predkosci i zmulony

Post autor: krzycho85 » pn paź 15, 2012 22:58

Wiesz co, zacząłbym od wymiany filtra paliwa :hmm:



Awatar użytkownika
strikez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: pt paź 10, 2008 01:44
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

wysokie obroty przy niskiej predkosci i zmulony

Post autor: strikez » wt lis 27, 2012 03:19

temat do zamkniecia a dla potomnych: wg angielskiej wiki dla caddy'ego v-max 140 ( ledwo osiagniety) dla golfa 4 to 160 wg ksiazki serwisowej.


seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości