ALH pare pytań z serii co lepiej zrobić:)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
królikTDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 12:29
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: królikTDI » pn lut 25, 2008 22:47

a powiedz mi jak długo już grzebiesz przy swoim TDI-ku??


Turbo gnojek...:)..mała bestia:D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=118740

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » pn lut 25, 2008 22:53

Długo to nie trzeba grzebać.
Jak masz kasę i pojecie co zebrać to kompletujesz graty i robisz tak:
- montujesz pompę 11, wtryski 230, sprzegło (skrzynie), chłodnicę oleju, hamulce, kolektor dolotowy, wywalasz kata - wszytko to w jednym warsztacie i od ręki na raz. W Warszawie np. możesz to dobrze i tanio zrobić u Pana Tarkowskiego w Sulejówku, n Mineralnej 26 albo u Diagtroników.
- wieziesz samochód do El-Tecu i Pan Wojtek i ekipa montują FMIC + orurowanie oraz Mapp Sensor.

Delikatnie jedziesz 10 km do Rogala na strojenie i po paru godzinach do domu. Wszystko da się w tydzień zrobić, rzecz tylko w kasie i cześciach :chytry:
Ostatnio zmieniony pn lut 25, 2008 22:53 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
królikTDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 12:29
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: królikTDI » pn lut 25, 2008 22:58

jaro4444 pisze:zecz tylko w kasie i cześciach :chytry:

no i własnie o to się tylko rozchodzi...:)


Turbo gnojek...:)..mała bestia:D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=118740

Marcinek
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 1177
Rejestracja: sob sie 21, 2004 00:37
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Marcinek » pt sie 29, 2008 11:52

troszke odgrzebie bo mam identyko silniczek, i takie same plany, z tym ze wlasnie na poczatek planowalem 216+program, mysle ze poki co wystarczy tym bardziej ze nie mam za duzych przypływów gotowki jako student ;) a tak kolo 2000zł mysle mozna sie zamknac i jak to napisał trium w swoim temacie - banan murowany. :) Najprawdopodobniej wlasnie bede robil program u Rogalottiego bo wiekszosc z podlasia u niego robila i polecają go, a jesli chodzi o 216 gdzie mozna dostac w przystepnej cenie??



bialik.lukasz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt lis 04, 2011 23:29
Lokalizacja: Kraków

ALH pare pytań z serii co lepiej zrobić:)

Post autor: bialik.lukasz » pn paź 15, 2012 20:20

Witam,
Piszę jako nowicjusz :) mam MK4 ALH i tak sobie myslę co mogę zmodzić w silniku ? tzn muszę regenrować turbo i tak sobie myslę czy zamiana na wieksze turbo i wirus , czy zregenerować stare turbo i wrgać wirusa :D co sądzicie która opcja jest lepsza ? pozdr



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] i 81 gości