Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pn lip 31, 2006 22:05

a tam, wywyzszacie swoje silniki jak jakies boginie ;) , ja mam SB i nie zalezy mi na tym aby królował, on ma być moim przyjacielem, być "posłusznym" na wcisniecie pedału (kleee,klee,kle,kl,k,k), być bardzo skąpym na każdego litra ropki , mieć ukrytą siłę ponad 2,5 tys obrotów (hehe) i żyć tyle ile ja bede żył.(no może troche poprzesadzałem ale cóż) :) pozdro :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt sie 01, 2006 08:30

vw_vandal, jak juz chcesz tak extremalnie dlubac to wez pod uwage, ze SB ma wieksze wtryskiwacze, chyba nawet wieksze niz w 1.9


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » wt sie 01, 2006 16:23

Chłopaki spoko przecież rakiety z nich nie zrobimy ;) ale zaprzal, na wiosne chcem dłubnąć tak dosyć konkretnie. Rozmawiałem z kilkoma osobami, które odradzały mi silnik 1.9 TDi (nie chodzi o moc). Chwaliły, że silniki 1.6 TD z głowicą od 1.9 TD i większą turbiną też dają radę (ty też tak mówiłeś :) ), a przy tym są tańsze w utrzymaniu i mniej zachodu przy nich.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » wt sie 01, 2006 19:55

tomcio666, mój mechanik mówił że tak miał w mk1 z silnikiem JR z mk2 na dowód pokazał mi zdjęcia. Auto było po wypadku ale silnik był cały. Mu wierze bo naprawdę po mimo wieku kocha VW golfa 2.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » wt sie 01, 2006 22:55

vw_vandal pisze:że silniki 1.6 TD z głowicą od 1.9
heh? :) ja słyszałem trohce odmienne zadnie, ze własnie glowice od 1,9 sa mniej wytrzymałe niz te od 1,6.no coz nie wiem po czyjej stronie lezy racja, ale ja tam wole sie z głowica nie bawic ;)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Chodki_18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw lis 10, 2005 19:44
Lokalizacja: Ok. Chrzanowa
Kontakt:

Post autor: Chodki_18 » śr sie 02, 2006 12:54

Kurcze to moze i ja wezme sie za swojego klekota (1V)
adam16v napisz jak poszło zakladanie pompy i powiedz ile za nia zapłaciłes...
Musze i ja sie rozgladnac... :pub: :pub: :pub:

Aha juz nie bede nowego tematu zakladał, powiem mi ktos jak to jest z IC.
Chodzi mi o to czy moze on byc z innego modelu, jakis wiekszy?
Jezeli tak to gdzie proponujecie go upchnąc bo jak sie rozgladałem to raczej bedzie ciezka sprawa. Chłodnica dupna jak nie wiem, zbiornik od wspomagania przeszkadza...
Myslalem aby "połozyc go" tak jak jest orginalnie i zrobic wlot na masce? Bo za te orginalne plastiki doprawadzajace powietrze dam wiecej niz za IC. Bdzie cos z tego czy niebardzo???


[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/531d430845604d2c2fe29.jpg[/img]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr sie 02, 2006 19:29

Chodki_18, też kombinowałem z nie orginalnym IC i dałem sobie spokuj bo nie maiłem pomysłu jak go zamontować ale udało mi się kupić orginalny. Jak zakładasz IC to musisz zwiększyć ciśnienie. Zacznij od zmiany pompy i wywalenia kata.
tomogolf2, ja właśnie słyszałem że głowica od 1.9 wytrzyma większe ciśnienie.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » śr sie 02, 2006 20:29

vw_vandal pisze:ja właśnie słyszałem że głowica od 1.9 wytrzyma większe ciśnienie.
juz powiedzialem ze ja w tej sprawie sie nie udzielam, bo ja tam nie chce glowicy narazie zmieniac, kazdy mi odmienne zdanie w tej sprawie.najlepiej gdyby ktos kto zamontowal sobie takową glowie i jedził z nia troche wyowiedział sie na ten temat.pozdro :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw sie 03, 2006 15:50

tomogolf2, ja tak się przymierzam i chyba nie kupie fel a zakupie tą głowice. Turbo wezmę chyba od żony samochodu bo ma większe a jej po co jeszcze się zabije bo pruje bez umiaru.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » czw sie 03, 2006 17:33

vw_vandal pisze:zakupie tą głowice
ooo!!!,vw_vandal, to zamontuj i bede czekał na wrazenia :) wtedy moze i ja cos przerobie ;)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw sie 03, 2006 18:03

Spoko!! jak to zrobie co chcem to na pewno się pochwalę ;) Też trzeba coś pomyśleć o hamulcach, żeby bestię zatrzymać ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Chodki_18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw lis 10, 2005 19:44
Lokalizacja: Ok. Chrzanowa
Kontakt:

Post autor: Chodki_18 » czw sie 03, 2006 19:07

vw_vandal pisze:Chodki_18, też kombinowałem z nie orginalnym IC i dałem sobie spokuj bo nie maiłem pomysłu jak go zamontować ale udało mi się kupić orginalny. Jak zakładasz IC to musisz zwiększyć ciśnienie. Zacznij od zmiany pompy i wywalenia kata.
Nad pompa musze jeszcze pomyslec bo jak narazie to dobre audio mam w planie..
Kata dzisiaj wywaliłem, tzn. bebechy poleciały a puszke zaspawałem...
Słyszałem ze sa ludzie ktorzy skupują te wnetrznosci w celu pozyskania złota i platyny?? Ma ktos moze namiary na takiego kogos???

P.S Wiecie jak sie tak przypatrzyłem to widac w tym syfie który wyciagłem z kata jakies wiórki o złotym połysku... :grin: :grin: :jezor: :jezor:


[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/531d430845604d2c2fe29.jpg[/img]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw sie 03, 2006 19:19

No to na pompe może starczy ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 8 gości