ja demontowałem wszystko oprocz elektryki

TZN:
-półki pasazera i kierowcy
- konsole srodkowa
-kierownice by lepiej deska wyszła z auta
- wszystkie kratki nawiewu (jakos lepiej potem wpasowac przewocy od dmuchawy)
-radio, ramka zegarów, ramka Ciepłe-zimne powietrze
- zegary
od strony komory silnika są Trzy sruby do odkrecenia na klucz 10 dwie po stronie prawej patrzac od strony silnika i jedna po lewej stronie
W srodku jest jeszcze jedna plastikowa nakretka tam gdzie znajduje sie silniczek dmuchawy tylko ze troche wyzej, napewno zobaczysz
I jeszcze są dwie sruby trzymajace deske rozdzielcza, musisz szukac jednej z nich za mechanizmem wycieraczek przednich a druga w takim samym połozeniu tylko ze po drugiej stronie (po lewej) bodajrze tez klucz 10.
Odłaczyc musisz węze zasilajace nagrzewnice.
I to by było Wsio
Polecam tez zregenerowac klapki w nagrzewnicy
Ja zerwałem cała pianke i zakleiłem grubą tasma wzmacnianą a brzegi okleiłem taka uszczelką do okien kupisz w kazdym budowlanym jub innym sklepie tylko nie moze byc za gruba

jak sie nie myle znajduja sie tam trzy takie klapki

Mysle ze w jakis spodób pomogłem, niestety zdjec nie posiadam z mojego demontarzu...
Pozdro

Jest : Golf III GTI 2.0 8v
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=484487" onclick="window.open(this.href);return false; My GTI

ZAPRASZAMY
Był: VW GOLF 2 1.8 ABS ;]
2013 - I ZLOT VAG PERFORMANCE SQUAD, VW MANIA
2014 - ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA, VAG STORY ZDBICE
2015 - II ROZPOCZĘCIE SEZONU VAG FAMILIA IŁAWA
GTI - Wyraża wiecej niz tysiąc słów