![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
cale dzisiejsze przedpołudnie spędziłem na przeszukiwaniu całego wujka Google, a mianowicie jakiejś foto porady,wskazówek,jak zamontować centralny zamek w klapie bagażnika w moim golfiku.można cząstkowo sugerować się montażem z mk3 ale to zupełnie nie to samo, i jeśli byśmy coś podobnego skonstruowali otwierało by to nam zamek a nie wkładkę zamka..
postanowiłem cos pokombinować ,powiedzmy ze się udało bo działa znakomicie i nie ma żadnych problemów z otwieraniem i zamykaniem,lecz sposób wykonania możecie nazwać ostrą chałturą
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/1246/96dbf21ba46ca5famed.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/1239/f836b745da19155cmed.jpg)
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/1295/e443d15926bbc0b1med.jpg)
sorki za jakość...
siłownik przykręcony równolegle do ziemi,ciąga jednostronny brzeszczot-(zależało mi na elastyczności materiału) końcówka brzeszczotu odpowiednio wyprofilowana,zeszlifowana i obcięta by nie zaczepiała o wkładkę zamka.
brzeszczot odpowiednio umiejscowiony by stworzyć prowadnice..
1.otwarcie -siłownik wypchnięty brzeszczot znajduje sie miedzy nieruchomymi częściami zamka a częścią która naciskamy z zewnątrz co przekłada się na otworzenie
2.zamkniecie- siłownik ściągnięty brzeszczot znajduje sie po za zasięgiem części ruchomej, tworząc zamek zamkniętym
w razie potrzeby można klapę otwierać kluczykiem jak i pilotem
mam nadzieje ze komuś sie przyda
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
aa i sorki za chaotyczny opis
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
pozdrawiam