Spadające obroty na ciepłym silniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Spadające obroty na ciepłym silniku
Witam, mam problem z obrotami, mianowicie po odpaleniu jest ok ale po przejechaniu paru kilometrów obroty na luzie spadają poniżej 500 i bardzo trzęsie samochodem. Macie jakieś instrukcje??
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Spadające obroty na ciepłym silniku
nie wiadomo do czego, nie napisałeś co masz pod maską. Trzeba podać więcej konkretów typ silnika w szczególnościukasz286 pisze:Macie jakieś instrukcje??
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: Spadające obroty na ciepłym silniku
1,6 monowtrysk benzyna + lpg
dodam że spadek obrotów jest nagły, tak po prostu spada nagle na 500 albo mniej
dodam że spadek obrotów jest nagły, tak po prostu spada nagle na 500 albo mniej
- piotrek gti_abf
- Ma gadane
- Posty: 199
- Rejestracja: śr lut 23, 2011 01:32
- Lokalizacja: okolice Wielunia
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Spadające obroty na ciepłym silniku
ukasz286, dopisz czy usterka wystepuje na obu paliwach czy na jednym z nich. Dopisz generację instalacji LPG. Na poczatek zainteresuj się stanem układu zapłonowego, niepewne świece kable kopułke trzeba zmienić. Potem zrób reset ECU - opisy na forum, jeśli pomoże rozwiązanie znajdziesz na forum, jesli nie - wchodzi w grę nastawnik przepustnicy (tzw "silniczek krokowy")
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: Spadające obroty na ciepłym silniku
Usterka wystepuje i na pb i na lpg, lpg jest drugiej generacji, parownik swiezo po wymianie
Spadające obroty na ciepłym silniku
Mam silnik 1.6 AEE - od ponad dwóch lat walczę z falowaniem obrotów i gaśnięciem na jałowym biegu i podczas hamowania. Wymieniłem już sporo rzeczy w tym i przepustnicę (co prawda na używkę).
Wczoraj odłączyłem zawór pochłaniacza oparów paliwa a przewody połączyłem - czyli zrobiłem obejście tego zaworka. Jak na razie silnik pracuje równo, nie gaśnie - obroty są na poziomi 850 - 900. Tylko czy tak można jeździć na dłużej? Nowy zaworek kosztuje od 150 zł - nie wiem czy mam ryzykować czy też jakoś można sprawdzić czy ten zaworek reaguje na impuls. Po podłączeniu go do wężyka idącego od przepustnicy słyszę "cykanie" i czuję ssanie ale obroty od razu wariują.
Wczoraj odłączyłem zawór pochłaniacza oparów paliwa a przewody połączyłem - czyli zrobiłem obejście tego zaworka. Jak na razie silnik pracuje równo, nie gaśnie - obroty są na poziomi 850 - 900. Tylko czy tak można jeździć na dłużej? Nowy zaworek kosztuje od 150 zł - nie wiem czy mam ryzykować czy też jakoś można sprawdzić czy ten zaworek reaguje na impuls. Po podłączeniu go do wężyka idącego od przepustnicy słyszę "cykanie" i czuję ssanie ale obroty od razu wariują.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości