elektryczne szyby mk3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam.
Wydaje mi się, że to wina podnośnika ale mogę się mylić. Najlepiej rozebrać posmarować co się da spróbować.
U mnie linka się skręciła i cały podnośnik wymieniałem lewy przód na nowy.
Podnośniki na allegro chodzą po 60 zł u mnie w sklepie ten sam za 120zł
Brałem na allegro i jest OK
link: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=116743287
Pozdrawiam
az71
Wydaje mi się, że to wina podnośnika ale mogę się mylić. Najlepiej rozebrać posmarować co się da spróbować.
U mnie linka się skręciła i cały podnośnik wymieniałem lewy przód na nowy.
Podnośniki na allegro chodzą po 60 zł u mnie w sklepie ten sam za 120zł
Brałem na allegro i jest OK
link: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=116743287
Pozdrawiam
az71
VW GOLF III Variant 2.0 + LPG 94'
Silnik 2E
Silnik 2E
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 721
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
podnosniki chodza po 60?? chyba mechanicznie podnoszone!! elektryczne sa 2 x drozsze i bardzo ciezko dokupic, zwlaszcza od strony kierowcy.
jesli tylko linki to pare zloty zostanie w kieszeni?? no przykro mi ale nie dokupisz osobno linki to tego mechanizmu.
ciezko powiedziec, ale szukaj sobie juz calego mechanizmu bo pewnie linka ci strzelila. innej filozofii tam nie ma. wiem bo to miesiac temu przerabialem
jesli tylko linki to pare zloty zostanie w kieszeni?? no przykro mi ale nie dokupisz osobno linki to tego mechanizmu.
ciezko powiedziec, ale szukaj sobie juz calego mechanizmu bo pewnie linka ci strzelila. innej filozofii tam nie ma. wiem bo to miesiac temu przerabialem
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Zgadza się że linka zablokowana lub urwana, silnik próbuje ciągnąć i nie daje rady, wciąga tylko sprężynę która jest na fotce.
Dorobienie linki - ok 40 złotych w zakładzie specjalistycznym
Ja dorobiłem już kilka linek samodzielnie, koszt samej linki ok 8 złotych plus praca od godziny wzwyż zależnie od wprawy.
Kupno całego mechanizmu z prowadnicami i linkami ale bez silnika ok 160 złotych.
Tylko najpierw trzeba się upewnić, ściągnąć linkę, i jeśli nie wygląda na uszkodzoną to sprawdzić czy silnik bez linki działa.
Dorobienie linki - ok 40 złotych w zakładzie specjalistycznym
Ja dorobiłem już kilka linek samodzielnie, koszt samej linki ok 8 złotych plus praca od godziny wzwyż zależnie od wprawy.
Kupno całego mechanizmu z prowadnicami i linkami ale bez silnika ok 160 złotych.
Tylko najpierw trzeba się upewnić, ściągnąć linkę, i jeśli nie wygląda na uszkodzoną to sprawdzić czy silnik bez linki działa.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Dorobiłem kilka razy. Kruczki są dwa:
po pierwsze: linka nowa musi być nieco krótsza niż stara, tak żeby zakładać ją z wielkim trudem po ściśniędciu obu sprężyn na maksa i ustawieniu reulacji przy szynie na jak najkrótszą linkę. Bo potem zaraz sie troszkę naciąga, układa na rolce i robi się za długa, a luzy powodują rozwalenie całego mechanizmu momentalnie.
Po drugie. Najpierw zakładasz mocowania tylko na końce linki, a te dwa do mocowania uchwytów szyb niech sobie latają luźno. Składasz wszystko, uruchamiasz silnik kilka razy żeby linka się ułozyła. Potem zakładasz mechanizm do drzwi i po wsadzeniu szyby zaznaczasz sobie dokładnie plus minus 2-3 mm gdzie mają być zaklepane mocowania. Potem wyciągasz znowu mechanizm i zaklepujesz te dwa mocowania jak należy. Ostateczną regulację - żeby szybę dobrze ustawić w poziomie oraz na boki robisz na uchwytach. Musi działać.
po pierwsze: linka nowa musi być nieco krótsza niż stara, tak żeby zakładać ją z wielkim trudem po ściśniędciu obu sprężyn na maksa i ustawieniu reulacji przy szynie na jak najkrótszą linkę. Bo potem zaraz sie troszkę naciąga, układa na rolce i robi się za długa, a luzy powodują rozwalenie całego mechanizmu momentalnie.
Po drugie. Najpierw zakładasz mocowania tylko na końce linki, a te dwa do mocowania uchwytów szyb niech sobie latają luźno. Składasz wszystko, uruchamiasz silnik kilka razy żeby linka się ułozyła. Potem zakładasz mechanizm do drzwi i po wsadzeniu szyby zaznaczasz sobie dokładnie plus minus 2-3 mm gdzie mają być zaklepane mocowania. Potem wyciągasz znowu mechanizm i zaklepujesz te dwa mocowania jak należy. Ostateczną regulację - żeby szybę dobrze ustawić w poziomie oraz na boki robisz na uchwytach. Musi działać.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 453 gości