[mk3] RUDA zawansowana<< pod gumą od wlewu paliwa :/

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
r5badkiller
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 18:15
Lokalizacja: Pleśna k/Tarnów
Kontakt:

[mk3] RUDA zawansowana<< pod gumą od wlewu paliwa :/

Post autor: r5badkiller » śr sie 02, 2006 16:27

Witam

otóż przed chwilą sprawdzałem pod korkiem wlewu paliwa pod gumą jak sie ruda ma no i sie okazało ze bardzo dobrze :panna: :panna: otóż jest strasznie przegnite szczególnie na dole pod tą gumową uszczelką. I moje pytanie czym najszybciej ją powstrzymac i jak ta gume wyciągnąć(próboałem i nie chciała wylesc hyba przez wężyk) jakies propozycje? bo jak na to pacze to mi sie serce kraja :panna: :(


Golf to Golf. Niemiecka prostota i solidne wykonanie. Może nie ekscytuje, ale można na nim polegać.

Awatar użytkownika
gitfunfel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 17:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: gitfunfel » śr sie 02, 2006 17:24

Jak gumę ściągnąć w mk3 nie wiem. Ja w mk2 użyłem po prostu więcej siły i zlazła.
A zgniliznę całą wydrapałem, braki uzupełniłem żywicą epoksydową, potem hammerite (jako podkład :jezor: ) i na koniec pędzelek i farba do zaprawek.


Jeśli nad wszystkim panujesz to znaczy, że nie jedziesz wystarczająco szybko.

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » śr sie 02, 2006 17:31

do powstrzymania rdzy po uprzednim jej wydrapaniu jest Cortanin lub podobny środek (dostępny w sklepach moto lub lakierniczych), malujesz tym środkiem rdzawe miejsca, zostawiasz na 3 dni (by dostało fioletowoczarnego koloru) i potem normalna droga trzeba zabezpieczyć miejsce zaatakowane farbą antykorozyjną i kolorkiem pokryć


:-k ...

Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

Re: [mk3] RUDA zawansowana<< pod gumą od wlewu paliwa

Post autor: Cefaloid » śr sie 02, 2006 19:37

r5badkiller pisze:Witam

otóż przed chwilą sprawdzałem pod korkiem wlewu paliwa pod gumą jak sie ruda ma no i sie okazało ze bardzo dobrze :panna: :panna: otóż jest strasznie przegnite szczególnie na dole pod tą gumową uszczelką. I moje pytanie czym najszybciej ją powstrzymac i jak ta gume wyciągnąć(próboałem i nie chciała wylesc hyba przez wężyk) jakies propozycje? bo jak na to pacze to mi sie serce kraja :panna: :(
1. Odkręć korek paliwa,
2. Wyjmij stalowy ring który jest wewnątrz gumy otaczającej korek i ma za zadanie powstrzymac wyjęcie gumy
3. Wyjąć gumę

PS. Nad korkiem wlewu i nad rurą do baku spodziewaj się ok. 1 kg błota i piachu. Zabezpiecz się przed wpadnięciem tego do baku.


Konto usunięte.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sie 02, 2006 19:42

Ja w tym miejscu miałem pierwszą perforację w Vento, też u dołu, w miejscu zgrzewu i poszło oczywiście na wylot do nadkola. Było tak paskudnie że musiałem zrobić od strony koła łatę z żywicy, od zewnątrz wkleiłem taki półksiężyz z ocynkowanej blachy żeby odtworzyć okrągłość otworu, potem trochę szpachli elastycznej jakiejś do podwozia i jest git 3 lata.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » czw sie 03, 2006 12:14

wyczyść z rdzy ile się da,odtłuść i na to magiczny srodek do rdzy RC900 firmy pyrmo i po 6 godzinach na to minie lub druga warstwę RC900 i jeśli chcesz przejedź farbą.Ja teraz robiłem błotniki z przodu i zapodałem mu własnie RC900 które tworzy taką jakby warstwę ochronną i swieci sie jak szkło.Wcześniej bawiłem sie Cortaninem i efekt był taki,ze jak pomalowałem na nim farba to mi to wszystko zeszło, a po jakimś czasie wyszły wieksze bomble,czyli kicha.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw sie 03, 2006 13:03

ck pisze:Wcześniej bawiłem sie Cortaninem i efekt był taki,ze jak pomalowałem na nim farba to mi to wszystko zeszło, a po jakimś czasie wyszły wieksze bomble,czyli kicha.
jezeli robiłeś to takim samym sposobem ja to opisałeś wyzej to normalne ze Ci kicha wyszła


:-k ...

Awatar użytkownika
r5badkiller
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 18:15
Lokalizacja: Pleśna k/Tarnów
Kontakt:

Post autor: r5badkiller » czw sie 03, 2006 13:15

witam

dzis sie za to zabrałem i wyczysciłem ale jak robiłem wykopaliska :panna: w tej zemi, piachu jaki tam był nad korkiem natknołem sie na jakis przewód oczywista przegnity i tak se dynda :panna: od czego on moze byc??


Golf to Golf. Niemiecka prostota i solidne wykonanie. Może nie ekscytuje, ale można na nim polegać.

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw sie 03, 2006 13:23

r5badkiller pisze:sie na jakis przewód oczywista przegnity i tak se dynda od czego on moze byc??
to jest uziemienie wlewu - powoduje to odprowadzenie ładunków elektrostatycznych


:-k ...

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » czw sie 03, 2006 13:24

misiek10111 pisze:jezeli robiłeś to takim samym sposobem ja to opisałeś wyzej to normalne ze Ci kicha wyszła
a niby jak to należało by zrobić?6 godzin wystarczy,żeby mozna było połozyć minię czy cokolwiek na RC900.Zanim połozyłem cos po Cortaninie odczekałem tydzień a bombowce wyszły po nim wieksze jak były



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw sie 03, 2006 13:41

ck pisze:Zanim połozyłem cos po Cortaninie odczekałem tydzień a bombowce wyszły po nim wieksze jak były
za długo czekałeś góra 3 dni, cortanin zostawiony na długo bez póżniejszego zabezpieczenie traci swoje właściwości i nawet jeżeli nie pada deszcz to blacha zacznie znowu rdzewieć (od wilgoci w powietrzu)


:-k ...

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » czw sie 03, 2006 13:54

misiek10111 pisze:za długo czekałeś góra 3 dni, cortanin zostawiony na długo bez póżniejszego zabezpieczenie traci swoje właściwości i nawet jeżeli nie pada deszcz to blacha zacznie znowu rdzewieć (od wilgoci w powietrzu)
Natomiast z RC900 jest inaczej bo po nałozeniu można tak jeździć i nic sie temu nie dzieje,bo od razu widać jak reaguje z rdzą i tworzy ochronna warstwę.W moim przypadku połozyłem minie dopiero po ok.10dniach.Upłynęło troche czasu i jak narazie wszysto sie trzyma i nie bombelkuje.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw sie 03, 2006 14:07

ck pisze:W moim przypadku połozyłem minie dopiero po ok.10dniach.Upłynęło troche czasu i jak narazie wszysto sie trzyma i nie bombelkuje.
ok zgodzę sie z tym, ale nie krytykuj czegoś czego nie umiałeś dobrze wykorzystać


:-k ...

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » czw sie 03, 2006 14:16

misiek10111 pisze:ok zgodzę sie z tym, ale nie krytykuj czegoś czego nie umiałeś dobrze wykorzystać
Zastosowałem sie do "wyczerpującej" instrukcji obsługi widniejącej na obu produktach i jakoś RC900 podziałało lepiej.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 336 gości