rekord akumulatora
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
rekord akumulatora
czy to normalne zeby jezdzic 7 lat na jednym akumulatorze, auto nie garażowane , przebieg 170 tys , przy -15 stopni zapala bez problemu
, słyszałem ze to mało prawdopodobne a jednak , ile wasze akumulatory wytrzymują? zaznaczam ze tylko raz był ten akumulator rozładowany do maxa(radio grało 1,5 tygodnia na wczasach )
, słyszałem ze to mało prawdopodobne a jednak , ile wasze akumulatory wytrzymują? zaznaczam ze tylko raz był ten akumulator rozładowany do maxa(radio grało 1,5 tygodnia na wczasach )
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- marian g40
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 22:16
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Akumulator można porównać do kwiatka czy pięknej dziewczyny, od tego jak ich bedziesz pielegnował tak długo bedziesz ich miał i nie ważne jest ich pochodzenie tylko ten który je pieści. Osobiście zawsze kupuje rodzimą Centre i zawsze ją sobie chwale a koledzy którzy kupowali obce akumulatory szybciej je zużywali od naszej centry. A wiecie dlaczego poniewaz odpowiednio nie pielęgnowali swego kwiatka. Jeżdzę już od 1966 roku i wiem ze jestem dużo starszy od mojego golfika lecz dla długowieczności kazdego jak już pisałem kwiatka jest:
1 - akumulator powinien byc taki jak przewiduje instrukcja techniczna danego pojazdu.
2 - zawsze prawidłowy stan elektrolitu w akumulatorze
3 - czyste, dobrze dokręcone i zakonserwowane klemy na akumulatorze
4 - zimą gdy garażowany na dworze a pojazd mało uzywany trzeba akumulator wymontowac i trzymać w domu /chodzi o elektrolit/
- i to juz wszystko,czy to aż tak wiele żada od nas to małe plastykowe pudełeczko ? Mysle ze kazda laseczka zażąda dużo więcej nieprawdaż ?
A tak nawiasem to nie lubie jak ktoś mówi mój dziadek czy ojciec to miał... Miałczą koty a pisać trzeba o tym co sam zrobiłem i jak długo to miałem, ot to jest zadanie trudniejsze co ?
1 - akumulator powinien byc taki jak przewiduje instrukcja techniczna danego pojazdu.
2 - zawsze prawidłowy stan elektrolitu w akumulatorze
3 - czyste, dobrze dokręcone i zakonserwowane klemy na akumulatorze
4 - zimą gdy garażowany na dworze a pojazd mało uzywany trzeba akumulator wymontowac i trzymać w domu /chodzi o elektrolit/
- i to juz wszystko,czy to aż tak wiele żada od nas to małe plastykowe pudełeczko ? Mysle ze kazda laseczka zażąda dużo więcej nieprawdaż ?
A tak nawiasem to nie lubie jak ktoś mówi mój dziadek czy ojciec to miał... Miałczą koty a pisać trzeba o tym co sam zrobiłem i jak długo to miałem, ot to jest zadanie trudniejsze co ?
Czemu zaraz wymiana a może by tak włożyć troszeczke miłości i pieszczot, a dopiero jak nic nie da to wymienic i to zgodnie z instrukcja chyba powinien być: Battery V/RC(Ah): 12/55(36)dukem pisze:No wlasnie u mnie jest niemiecki akumulator- wycliczylem ze chyba 6 letni, normalnie woz pali jak zloto a w zimie raz mnie zawiodl...czeka mnie chyba wymiana tylko u siebie mam 74Ah a to kosztuje
Milosc i pieszczoty to w niego wkladam caly czas zeby moc jezdzic- raz w tygodniu go wyjmuje i laduje...daje to tyle ze mam nadzieje do lata na nim dojezdzic bo nie wyglada tak zle jakby sie wydawalo tylko jak kupilem samochod akumulator juz byl zaniedbany...
A co do wielkosci to wlasnie zgodnie z instrukcja do mk2 1,6TD jest akumulator 72Ah- u mnie zalozone bylo 74 ale to juz niewielka roznica...mysle ze 55 nawet nowa bym go nie zakrecil- diesel ma ciezki rozruch...
A co do wielkosci to wlasnie zgodnie z instrukcja do mk2 1,6TD jest akumulator 72Ah- u mnie zalozone bylo 74 ale to juz niewielka roznica...mysle ze 55 nawet nowa bym go nie zakrecil- diesel ma ciezki rozruch...
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
Być może się nie znam ale do zapalenia to chyba jest prąd rozruchowy czyli ta 2 wartość ważna.dukem pisze:Milosc i pieszczoty to w niego wkladam caly czas zeby moc jezdzic- raz w tygodniu go wyjmuje i laduje...daje to tyle ze mam nadzieje do lata na nim dojezdzic bo nie wyglada tak zle jakby sie wydawalo tylko jak kupilem samochod akumulator juz byl zaniedbany...
A co do wielkosci to wlasnie zgodnie z instrukcja do mk2 1,6TD jest akumulator 72Ah- u mnie zalozone bylo 74 ale to juz niewielka roznica...mysle ze 55 nawet nowa bym go nie zakrecil- diesel ma ciezki rozruch...
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
Ja mam 600 A i 55 Ah i powinno stykać a jak masz alternator 60 czy 65 to masz ciągle niedoładowany aqu i to jest jeszcze gorsze dla aqudukem pisze:To prawda...ja na swoim mam prad 680 A...ale z drugiej strony prad jaki moze wytrzymac nie znaczy ze akumulator dlugo pozyje jak przy kazdym odpaleniu bedzie sie go traktowac maksymalnym pradem...
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 315 gości