Vr6 Turbo problemy przy uturbieniu

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
robson_wrc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob maja 20, 2006 16:18
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Vr6 Turbo problemy przy uturbieniu

Post autor: robson_wrc » sob paź 06, 2012 19:43

Witam,
Kupiłem niedawno vr6 którą teraz uturbiam i mam parę pytań do ludzi którzy już to robili. Otóż na oryginalnych wtryskach i mapie uruchomił się i jakoś tam się turlał. Teraz przygotowuje go pod strojenie i mam parę problemów. Po 1. skąd wziąć podciśnienie? Zamontowałem wtryski z saaba 370cc iii... zonk. :blush: Odpalił chodził jak sieczkarnia z tyłu czarno...Teraz zacząłem bawić się regulatorem ciśnienia paliwa i jest jeszcze gorzej ;/ Prycha kicha strzela a to w wydech a to w ssący i nie wiem o co mu biega. POMOCY bo osiwieje za młodu :blush: Z góry dzięki za podpowiedzi. :pub:


MOC JEST BOGIEM,PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWA :)

Awatar użytkownika
damianmk1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: pt maja 22, 2009 18:23
Lokalizacja: Grodzisk Maz

Vr6 Turbo problemy przy uturbieniu

Post autor: damianmk1 » sob paź 06, 2012 21:37

robson_wrc pisze:Po 1. skąd wziąć podciśnienie?
do czego to podciśnienie?
robson_wrc pisze:Zamontowałem wtryski z saaba 370cc iii... zonk. :blush: Odpalił chodził jak sieczkarnia z tyłu czarno...
normalne, teraz strojenie;)

a regulator zostaw ori 4 bar;)


"...bo tak naprawdę nie ma nic lepszego niż iść do auta i wrócić uwalony smarem i olejem..."



Obrazek

Awatar użytkownika
robson_wrc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob maja 20, 2006 16:18
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Re: Vr6 Turbo problemy przy uturbieniu

Post autor: robson_wrc » sob paź 06, 2012 23:10

Podciśnienie no np: do serwa albo właśnie do regulatora ciśnienia paliwa przecież to działa na podciśnienie a nie nadciśnienie. To chyba że się mylę... Strojenie strojeniem to to że się zalewa ok racja ale dlaczego tak zaczął strzelać np: w ssący nie jest to dziwne czasami tak potrafi strzelić że aż gumy od ic zrzuca.


MOC JEST BOGIEM,PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWA :)

Awatar użytkownika
damianmk1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: pt maja 22, 2009 18:23
Lokalizacja: Grodzisk Maz

Vr6 Turbo problemy przy uturbieniu

Post autor: damianmk1 » sob paź 06, 2012 23:48

robson_wrc pisze:Podciśnienie no np: do serwa albo właśnie do regulatora ciśnienia paliwa przecież to działa na podciśnienie a nie nadciśnienie.
podłącz wszystko w ori miejsca i bedzie ok;) do serwa i tak masz zaworek;)


jak ci przy strzale dolot spada, to chyba nie jest od dobrze zrobiony :jezor: a załóż ori wtryski i zobacz co będzie :bigok:

Na jakim kompie chcesz to wystroić?

sam mam vr6 Turbo dmuchnięte 1bar, ale jest to wystrojone na megasquircie;) turbo garret gt35. Dół seria. Jak masz pytania to wal na PW :bigok:
Ostatnio zmieniony ndz paź 28, 2012 11:45 przez damianmk1, łącznie zmieniany 1 raz.


"...bo tak naprawdę nie ma nic lepszego niż iść do auta i wrócić uwalony smarem i olejem..."



Obrazek

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Vr6 Turbo problemy przy uturbieniu

Post autor: GTO » sob paź 27, 2012 20:48

zapraszam jakby co , stroje na ori ecu pod dany setup .


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości