wyprzedzenie kąta wtrysku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wyprzedzenie kąta wtrysku
cześc jak w tytule robił ktoś mody z tym związane? Czytałem troche o tym na niemieckiej stronie ale z moim niemieckim krucho. Może ktoś już z tym eksperymentował?
mam ou siebie pod pompą taki bajerek z którego wychodzą dwa kabelki i to podobno jest to wyprzedzenie kąta wtrysku. na tej niemieckiej stronie było napisane że napięcie jest tam podawane przy rozruchu i dopuki silnik się nie rozgrzeje potem się to wyłącza.
Napisali tam żeby to podłączyć na stałe. Zrobiłem tak że podłączyłem zasilanie na stałe silnik pracował jakby troche ciszej i tak bardziej miękko, ale po rozgrzaniu silnika zaczeła mi mrugać kontrolka od świeć, a jak ostygł to z kolei nie grzały świece.
Napisali tam żeby to podłączyć na stałe. Zrobiłem tak że podłączyłem zasilanie na stałe silnik pracował jakby troche ciszej i tak bardziej miękko, ale po rozgrzaniu silnika zaczeła mi mrugać kontrolka od świeć, a jak ostygł to z kolei nie grzały świece.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości