Problem z odpalaniem

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem

Post autor: golofs » sob paź 06, 2012 17:37

Dzisiaj wymieniłem czujnik temperatury wody co jest nad termostatem.

Problem nadal występuje z odpaleniem jak jest zimny (1 min piłowania) a ja wymieniłem:

- silnik krokowy
- pompe paliwa
- filter paliwa
- czujnik temperatury wody

Jakieś pomysły ?


Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Problem z odpalaniem

Post autor: waski1 » sob paź 06, 2012 18:44

golofs pisze:Jakieś pomysły ?
No jasne że są.Kable świece kopułka palec.Jakiej firmy jest czujnik temp. ten nowy ?



Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem

Post autor: golofs » sob paź 06, 2012 19:03

waski1 pisze:
golofs pisze:Jakieś pomysły ?
No jasne że są.Kable świece kopułka palec.Jakiej firmy jest czujnik temp. ten nowy ?

Kable, świece kopułka palec odpadają bo na gazie odpala od strzała.
Czujnik jest SWAG.


Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Problem z odpalaniem

Post autor: waski1 » sob paź 06, 2012 19:46

Sprawdź przekaźnik który odcina prąd z mono-wtrysku i jego przewody.



Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem

Post autor: golofs » ndz paź 07, 2012 10:20

waski1 pisze:Sprawdź przekaźnik który odcina prąd z mono-wtrysku i jego przewody.
Który to przekaźnik ?


Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Problem z odpalaniem

Post autor: waski1 » ndz paź 07, 2012 10:26

golofs pisze:Który to przekaźnik ?
Jego założyli panowie gaziarze jak montowali instalację.Musisz znaleźć wiązkę idącą do mono wtrysku jest to wtyczka brązowa i z niej powinny iść przewody dodatkowe do przekaźnika z reguły ten przekaźnik montowali w okolicach ściany grodziowej.



Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem

Post autor: golofs » ndz paź 07, 2012 10:52

Jest nowy trop.
Jesli chodzi o zimny silnik to musi działać przez chwilę wtryskiwacz rozruchowy silnika - koło kolektora ssącego.
Sprawdziłem na nim napięcie podczas odpalania na zimnym i jest 12V ale zauwazyłem że nie ma paliwa w wężyku doprowadzającym do niego ani też oczywiście w wężyku od niego do monowtrysku.
Wymieniałem wcześniej pompę paliwa i filter mogłem to zapowietrzyć jakoś ?
Jak pociągnąć teraz paliwo do tego wtryskiwacza rozruchowego ?


Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Problem z odpalaniem

Post autor: waski1 » ndz paź 07, 2012 20:43

golofs pisze:Jesli chodzi o zimny silnik to musi działać przez chwilę wtryskiwacz rozruchowy silnika - koło kolektora ssącego.
O czym ty piszesz bo nie bardzo kumam może foto zapodaj z tematu wynika że masz silnik 1.8 ABS więc żadnego wtryskiwacza rozruchowego tam nie powinno być jedynie mono-wtrysk.



Awatar użytkownika
Mentos6660
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: pt paź 15, 2010 23:25
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE

Problem z odpalaniem

Post autor: Mentos6660 » ndz paź 07, 2012 20:46

Wtryskiwacz rozruchowy?:P pierwszy raz slysze.. Moze ci paliwo sie cofa poprostu i dlatego jest problem z odpaleniem.. wstaw zawor zwrotny na weyku od paliwa i sprobuj wtedy:)



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Problem z odpalaniem

Post autor: waski1 » ndz paź 07, 2012 21:01

Mentos6660 pisze:Wtryskiwacz rozruchowy?:P pierwszy raz slysze
No ja też.
Nową ma pompę więc paliwo raczej nie powinno się cofać.



Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem

Post autor: golofs » pn paź 08, 2012 08:07

Podobno w pompie elektrycznej nie ma mozliwości powrotu paliwa.
A wtryskiwacz rozruchowy to mowa o tym silniczku który jest za filtrem powietrza zamocowany.
No chyba że jest to coś innego :grin:


Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Problem z odpalaniem

Post autor: waski1 » pn paź 08, 2012 08:32

golofs pisze:A wtryskiwacz rozruchowy to mowa o tym silniczku który jest za filtrem powietrza zamocowany.
Chodzi ci o zawór odpowietrzania zbiornika?To jest żadne urządzenie rozruchowe.Proponuje ci założyć manometr na zasilaniu mono-wtrysku i sprawdzić ciśnienie paliwa.Zostawić go na noc i rano sprawdzić czy podczas kręcenia rozrusznikiem jest ciśnienie paliwa.
Jeśli chodzi o pompę paliwa to owszem jest w niej zawór zwrotny który powinien to ciśnienie utrzymywać ale on też może być uszkodzony.To że coś jest nowe nie świadczy o tym że jest sprawne.



Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem

Post autor: golofs » pn paź 08, 2012 11:05

Podczas jazdy na gazie po przełączeniu na benzyne nawet nie zauważam momentu przełączenia.
Jest to problem tylko w przypadku zimnego silnika.
Coś związane z ssaniem automatycznym.
Tylko gdzie takie coś jest w 1.8 GT ABS ?


Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Problem z odpalaniem

Post autor: waski1 » pn paź 08, 2012 11:10

golofs pisze:Jest to problem tylko w przypadku zimnego silnika.
Wiem bo staram się czytać uważnie.
golofs pisze:Coś związane z ssaniem automatycznym.
Nie ma czegoś takiego.Sterownik ustala sam dawkę paliwa na podstawie temp. z silnika.
Więc jeszcze raz ; czujnik temp. silnika sprawdzić , sprawdzić przekaźnik odcinający prąd na mono wtrysku , sprawdzić pompę paliwa czy utrzymuje ciśnienie i czy rano pracuje.
Może go podłącz pod vaga ? Może są błędy a ty o tym nie wiesz?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości