Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- pusieq
- Użytkownik
- Posty: 359
- Rejestracja: śr gru 30, 2009 19:43
- Lokalizacja: Puławy (okolice)
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
jakiś tam mam: " onclick="window.open(this.href);return false;
ale planuje inny końcowy wrzucić, dwururkę pod dokładkę V6
ale planuje inny końcowy wrzucić, dwururkę pod dokładkę V6
Mój VW --> viewtopic.php?f=89&t=411232
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Może komuś pomogę ale w sprawie TIP'a do 1.8 20vT ponieważ dużo osób szuka sztywnego lub silikonowego a wiadomo jaka cena ! A więc z mojej perspektywy wygląda to tak.
Robiłem to pierwszy raz i trochę mi to zajęło, spawane na mk3 po swapie. Spawane nie tigiem ale wiadomo ma być funkcjonalne, tigiem spawać jeszcze nie umiem użyłem do tego 2 kolanek i kawałek prostej rury. Wejście na turbo dajemy w zależności od suszarki jeżeli mamy k03 dajemy od k03 razem z uchem do przykręcenia, jeżeli k03s to od k03s, na zdjęciu widać o co chodzi, do tego dajemy ori o-ring i śmiga robiłem to pierwszy raz więc proszę nie negować moich wypocin lubię dłubać i chciałem spróbować,mogę pomóc w zrobieniu TIP'a mam nadzieję że pomogłem trochę w temacie i rozwiązanie w miarę ok
Robiłem to pierwszy raz i trochę mi to zajęło, spawane na mk3 po swapie. Spawane nie tigiem ale wiadomo ma być funkcjonalne, tigiem spawać jeszcze nie umiem użyłem do tego 2 kolanek i kawałek prostej rury. Wejście na turbo dajemy w zależności od suszarki jeżeli mamy k03 dajemy od k03 razem z uchem do przykręcenia, jeżeli k03s to od k03s, na zdjęciu widać o co chodzi, do tego dajemy ori o-ring i śmiga robiłem to pierwszy raz więc proszę nie negować moich wypocin lubię dłubać i chciałem spróbować,mogę pomóc w zrobieniu TIP'a mam nadzieję że pomogłem trochę w temacie i rozwiązanie w miarę ok
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Nie chcę tematów milionów zakładać wiec pytam tutaj. Jaka powinna być temperatura spalin za turbiną w AGU na czujniku ? Wg. mechanika który montował czujnik, wskaźnik przez montaż czujnika za turbiną będzie oszukiwał ok. 200-250 stopni. Wskaźnik STRI x-line. Zgodzicie się z tą tezą?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Hejka
Planuję ożenić moje 1.8t z suszarką TD05 na twinscroll. Samo turbo w zasadzie już mam, brakuje jeszcze wiele, ale w tym momencie mam do Was pytanie o kolektor. Potrzebuję kilku porad bo wiedzę posiadam na tą chwilę głównie teoretyczną. Aha pacjent to corrado po transplantacji
1. Czy ktoś próbował, lub słyszał o zastosowaniu ori kolektora z evo, oczywiście po przespawaniu flanszy do głowicy z 1.8t? Czy w ogóle taka akcja ma szanse powodzenia? Mam możliwość zakupu takiego kolektora i nie wiem czy to w ogóle można traktować jako opcję?
2. Jeśli opcja 1 odpada to w grę wchodzi custom. Jaki materiał? Kwas czy czarna stal? Gdzieś czytałem, że ten drugi materiał lepiej nadaje się do takich wynalazków ze wzgl. na lepsze właściwości/ zachowanie przy wysokich temp.
3. Problem z 2 opcja mam taki, że gdybym miał to wykonać musiałbym targać auto na lawecie bo na wiosce u mnie na bank nikt tego nie zrobi. Rzecz jasna nie bedzie alternatywy to zatargam auto gdzie trzeba, ale pytanie czy w ogóle wykonalne jest wyspawanie kolektora ( no i może DP lub przeróbka obecnego 2.75) bez robienia tego na aucie? No i czy ktoś z Was zna magika który zrobiłby to dobrze? Zależy mi na jakości. A może ktoś ma gotowe na stanie, nowe lub używane i chciałby się pozbyć?
Planuję ożenić moje 1.8t z suszarką TD05 na twinscroll. Samo turbo w zasadzie już mam, brakuje jeszcze wiele, ale w tym momencie mam do Was pytanie o kolektor. Potrzebuję kilku porad bo wiedzę posiadam na tą chwilę głównie teoretyczną. Aha pacjent to corrado po transplantacji
1. Czy ktoś próbował, lub słyszał o zastosowaniu ori kolektora z evo, oczywiście po przespawaniu flanszy do głowicy z 1.8t? Czy w ogóle taka akcja ma szanse powodzenia? Mam możliwość zakupu takiego kolektora i nie wiem czy to w ogóle można traktować jako opcję?
2. Jeśli opcja 1 odpada to w grę wchodzi custom. Jaki materiał? Kwas czy czarna stal? Gdzieś czytałem, że ten drugi materiał lepiej nadaje się do takich wynalazków ze wzgl. na lepsze właściwości/ zachowanie przy wysokich temp.
3. Problem z 2 opcja mam taki, że gdybym miał to wykonać musiałbym targać auto na lawecie bo na wiosce u mnie na bank nikt tego nie zrobi. Rzecz jasna nie bedzie alternatywy to zatargam auto gdzie trzeba, ale pytanie czy w ogóle wykonalne jest wyspawanie kolektora ( no i może DP lub przeróbka obecnego 2.75) bez robienia tego na aucie? No i czy ktoś z Was zna magika który zrobiłby to dobrze? Zależy mi na jakości. A może ktoś ma gotowe na stanie, nowe lub używane i chciałby się pozbyć?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
kod silnika: AUQ
moc: 180km
auto: golf mk1
intercooler: 660x230x65
i teraz pytanie do obeznanych w temacie...
Jaki uspawać dolot, na ile cali zrobić DP i wydech?..
w co mniej wiecej zainwestować by zwiększyć moc na jakieś ~240km
moc: 180km
auto: golf mk1
intercooler: 660x230x65
i teraz pytanie do obeznanych w temacie...
Jaki uspawać dolot, na ile cali zrobić DP i wydech?..
w co mniej wiecej zainwestować by zwiększyć moc na jakieś ~240km
[center][img]http://www5.picturepush.com/photo/a/1421933/img/others./1.jpg[/img][/center]
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Dp 3" wydech 2,5".
musisz zrobić TIP taki jak kolega wyżej pokazał lub kupić silikonowy i dobrze by było jakiś CAI żeby zimne powietrze silnik dostawał.
Do takiej mocy wymień wtryski od razu na 380cc bo 320cc.
Jak wszystko będzie ładnie zgrane a silnik w dobrej kondycji to myślę że 220-230KM powinno być chociaż i podobno zdarzają się i mocniejsze. Gdzieś na forum jest napisane że K03s można wystroić na 250KM ale to pojedyncze raczej przypadki
musisz zrobić TIP taki jak kolega wyżej pokazał lub kupić silikonowy i dobrze by było jakiś CAI żeby zimne powietrze silnik dostawał.
Do takiej mocy wymień wtryski od razu na 380cc bo 320cc.
Jak wszystko będzie ładnie zgrane a silnik w dobrej kondycji to myślę że 220-230KM powinno być chociaż i podobno zdarzają się i mocniejsze. Gdzieś na forum jest napisane że K03s można wystroić na 250KM ale to pojedyncze raczej przypadki
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Trochę z innej beczki.
Robił ktoś z Was polerowanie komór spalania w 1.8T ??
Robił ktoś z Was polerowanie komór spalania w 1.8T ??
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam.Mam silnik 1.8T 150KM AGU w mk2 syncro.Nie sprawdzałem na hamowni ile silnikowi brakuje do ori,ale silnik ogólnie chodzi dobrze,turbina też,nie ma przedmuchów,nic nie stuka i nic nie puka,przebieg 190 tys.
-wydech:dp 3",reszta 2,5" - a może 3" po całości??,
-wtryski 320 ccm,
-turbinka K03s,
-fmic,
-tip(znalazłem kilka przykładów).
Gdzie mogę zlecić zrobienie wydechu i tipa(mogą być silikony??).Jaka przybliżona cena może być tego zestawu(bez strojenia).Pozdrawiam.
-wydech:dp 3",reszta 2,5" - a może 3" po całości??,
-wtryski 320 ccm,
-turbinka K03s,
-fmic,
-tip(znalazłem kilka przykładów).
Gdzie mogę zlecić zrobienie wydechu i tipa(mogą być silikony??).Jaka przybliżona cena może być tego zestawu(bez strojenia).Pozdrawiam.
Szukam ele.podnośników szyb przednich(wiązka ele.,5D),ele.szyberdach od Audi 80 B2(kompletny),podsufitkę od GTI(szyberdach,5D),fotele RECARO(podgrzewane,5D),turbinę K03s,wtryski 320cc,DP 3" i licznik Golf 4 FULL FIS CAM .
Wszysto do Golfa II
Wszysto do Golfa II
- lukas.g60
- Forum Master
- Posty: 1346
- Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
- Lokalizacja: TBU/sw209ld
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
juz nie przesadzajcie z tymi wydechami,3" to srednica dla mocy 500km!po hooj komu taki wydech z ko3
- Kevin_mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 768
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
- Lokalizacja: Worthersee
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
dokładnie.... sam mam 2,75Dp i reszta 2,5 na 2 przelotowych tłumikach zrobionych w MG wczesniej przy k04 miałem tylko DP 3 calowy reszta to samo.
obecnie mam sprezarke td05 z evo i 330ps i jest glosniej na wyzszych obrotach niz wczesniej... tez myslalem ze 3 cale bedzie lepiej... jednak w mg wyprowadzono mnie z bledu... bo 2,75calowy DP w evo wystarcza do 500ps wiec po hooj tylko tutaj jak lukas pisze z samej biednej k03
obecnie mam sprezarke td05 z evo i 330ps i jest glosniej na wyzszych obrotach niz wczesniej... tez myslalem ze 3 cale bedzie lepiej... jednak w mg wyprowadzono mnie z bledu... bo 2,75calowy DP w evo wystarcza do 500ps wiec po hooj tylko tutaj jak lukas pisze z samej biednej k03
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Duża jest różnica w spalaniu po zamontowaniu K03s,wtryskiwaczy 320cc,FMIC,DP 3" i reszty wydechu 2,5"??
Szukam ele.podnośników szyb przednich(wiązka ele.,5D),ele.szyberdach od Audi 80 B2(kompletny),podsufitkę od GTI(szyberdach,5D),fotele RECARO(podgrzewane,5D),turbinę K03s,wtryski 320cc,DP 3" i licznik Golf 4 FULL FIS CAM .
Wszysto do Golfa II
Wszysto do Golfa II
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ale po strojeniu czy przed? Po strojeniu na pewno bo będziesz nogę częściej prostował.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
No jak maszyna jest już wystrojona,to ile więcej pali??
Szukam ele.podnośników szyb przednich(wiązka ele.,5D),ele.szyberdach od Audi 80 B2(kompletny),podsufitkę od GTI(szyberdach,5D),fotele RECARO(podgrzewane,5D),turbinę K03s,wtryski 320cc,DP 3" i licznik Golf 4 FULL FIS CAM .
Wszysto do Golfa II
Wszysto do Golfa II
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości