problem z sondą, zamula na niej 1.8 ABS
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: wt kwie 21, 2009 14:44
- Lokalizacja: Gryfów Śl.
- Kontakt:
problem z sondą, zamula na niej 1.8 ABS
Golfiacz strasznie zamulał VAG pokazywał wtrysk, wymieniłem auto jezdziło troche lepiej i dopiero po odłączeniu sondy dostał skrzydeł okazało się że sonda ma uszkodzenia mechaniczne (mysle ze którys mechanik to zrobil) spisałem numer sondy i kupiłem tą samą. Auto jezdzi troszeczke lepiej niz na starej sondzie, ale kopa takiego jakiego powinien miec dostaje po odłączeniu sondy. Powiem że jeszcze, że w instalacji samochodu musiałem dolutować dodatkowy kabelek idący do kostki łaczącą się kostką sondy bo go brakowało opór za lutem wynosi bodajże 1,2-1,6 Ohm i nie wiem czy to jest winne czy cos innego? Jesli tak to w jaki sposób go
przedłużyć ?
przedłużyć ?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
problem z sondą, zamula na niej 1.8 ABS
Nie bardzo kapuę masz chyba 1-kablową sonde w ABS a drugi od strony ECU to ekran nie trzeba go nigdzie lutować ew podpiąc gdzies do masy.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: wt kwie 21, 2009 14:44
- Lokalizacja: Gryfów Śl.
- Kontakt:
problem z sondą, zamula na niej 1.8 ABS
nie kostka dwuprzewodowa wychodząca z instalacji samochodu(tam lutowałem) i podłączana jest do kostki sondy
problem z sondą, zamula na niej 1.8 ABS
Z tego co wiem to przewodów sondy się nie lutuje tylko zaciska.
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: wt kwie 21, 2009 14:44
- Lokalizacja: Gryfów Śl.
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
problem z sondą, zamula na niej 1.8 ABS
no ale nadal nie opisałaes dokładnie, z instalacji dwa kabelki, z sondy jeden zgadza się? I masz wtyczkę. Kabel pomiędzy wtyczką a sterownikiem silnika może być dowolnie lutowany byuleś nie polutował ekranu z kablem sygnałowym. Kabel od wtyczki do sondy nie powinien być lutowany, a jeśli już to byle jak, żeby nie był zalany lutem na szczelno, musi być zostawione jakieś miejsce gdzie piomiędzy drucikami tego kabla powietrze będzie mogło wniknąć do sondy.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: wt kwie 21, 2009 14:44
- Lokalizacja: Gryfów Śl.
- Kontakt:
problem z sondą, zamula na niej 1.8 ABS
sonda jest nówka ma moze z 100km przejechanych, i lutowałem przewód z instalacji samochodu o, którym piszesz wyżej ze można lutować. Po prostu był on zerwany i wziełem go zlutowałem, ale to nie ma znaczenia z tego co zrozumiałem, więc jestem w punkcie wyjscia. A wytłumacz mi ekran i kabel sygnałowy?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
problem z sondą, zamula na niej 1.8 ABS
kabel sygnałowy idzie od sondy, przekazuje z niej informacje do sterownika silnika o zawartości tlenu w spalinach. Ekran - osłania kabel sygnałowy przed zakłóceniami elektromagnetycznymi z zewnątrz, jest połączony zawsze z masa choć w tym wypadku z masą w sterowniku. Coś jak oplot na kablu anteny telewizyjnej. Skoro wracamy do początku opisz wszystko jeśli chcesz dalszej pomocy, auto ma LPG?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: wt kwie 21, 2009 14:44
- Lokalizacja: Gryfów Śl.
- Kontakt:
problem z sondą, zamula na niej 1.8 ABS
Auto nie posiada LPG, i moze to cos nakieruje gdy po przekręceniu kluczyka auto robi ten "test" czy sprawdza cos tam to na liczniku wyświetla sie ciagle
(nawet po skasowaniu) bład IN 02 wiem ze IN01 to jest wymiana oleju . I kiedys zdarzyło się ze odpływ z szybry był zatkany i pod siedzeniem pasażera było bardzo wilgotno i teraz mi przychodzi na mysl to ze kompem sie cos stało. Tylko po za wymiana na nowy nie widze innej próby sprawdzenia tego, a nie chce wydawac kasy nie potrzebnie. Aha i jeszcze na dodatek ze auto było wiele razy podpinane pod kompa i nic nie pokazywało błędów poza tym błędem położenia wałka rozrządu czy jakos tak, ale to standard podobno w tych modelach.
(nawet po skasowaniu) bład IN 02 wiem ze IN01 to jest wymiana oleju . I kiedys zdarzyło się ze odpływ z szybry był zatkany i pod siedzeniem pasażera było bardzo wilgotno i teraz mi przychodzi na mysl to ze kompem sie cos stało. Tylko po za wymiana na nowy nie widze innej próby sprawdzenia tego, a nie chce wydawac kasy nie potrzebnie. Aha i jeszcze na dodatek ze auto było wiele razy podpinane pod kompa i nic nie pokazywało błędów poza tym błędem położenia wałka rozrządu czy jakos tak, ale to standard podobno w tych modelach.
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: wt kwie 21, 2009 14:44
- Lokalizacja: Gryfów Śl.
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości