![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img594/8157/dscn49131024x768.th.jpg)
Po lewej fala z land rovera.... jak dla mnie niska w porównaniu do DE 185.
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
a o tym to też wiem, ale niestety nie mam fali z transita a wsadzając falę DE 185 z reni do mojej pompy to miałem masakrę a nie pracę silnika. Dlatego jest wszystko ponownie na starych częściach złożone tak jak fabryka przewidziała. Moja pompa ma końcówkę 099 zaś montowałem do innego m-tdi pompę od land rovera i już końcówka byłą 132 i tam fala była DE 643/644arwam pisze:marcinas1983, wysokość to nie wszystko, najważniejszy jest kształt krzywki, czyli charakterystyka przebiegu wtrysku...
tak mam założonego najagresywniejszą strona, ale mam innego niż ten z land rovera... mam pina z fiata ducatobiznes88 pisze:marcinas1983, jak masz zalozonego pina? tzn w ktora strone jest obrocony - w najwiekszym wycieciu???
to że niema tego pier***nika z tyłu pompy na którym się reguluje obroty biegu jałowego, tylko regulacja jest na dźwigni gazu."przerobioną regulacje biegu jałowego na cięgno gazu" tego nieczaje za bardzo
A ja już tyle razy o tym pisałem...marcinas1983 pisze:Założyłem nurniki od TD... te krótkie, lipa na max'a... po odpaleniu auto dostało wyższych obrotów, puściło większą chmurę dymu. Jazda próbna... owszem auto jedzie, ale mocniej dymi niż wcześniej.
Jak z głową poskładana i wystrojona,to powinno zapieprzać.TDiesel power pisze:z JRa do jasności dopiszę że z LT jest fala tłoczek i głowica.
Turbo będzie z TD04 11-g lub nawet 13-g.
Ewentualnie została sama dźwigienka przy górze pompy z dwiema śrubkami regulacyjnymi.Ja tak zrobiłem w 10-ce.TDiesel power pisze:niema tego pier***nika z tyłu pompy na którym się reguluje obroty biegu jałowego, tylko regulacja jest na dźwigni gazu.
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 13 gości