G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V
G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V
Kuzyn posiada wersje 3.0 i podane jest w ksiązce 5.0 i 5.5 i co z tego ze to 95-96r ? to nie są normalne samochody ze moc leci na łeb , to sa samochody przystosowane do ostrego uzytkowanie zakute potęzne motory , w tamtym roku byla hamowana Emka kuzyna i jesli dobrze pamietam wypluła 287KM wiec o 1 wiecej , musialbym go zapytać .
G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V
Nikt nie robi samochodu ktory po latach jest szybszy, podaje fakt ktory istnieje mierzona tez była w sprincie i rowniez musze sie dowiedziec jaki wynik kręci. Sam jezdzę czasem tym samochodem wiec wiem dokładnie jak wyglada jego sytuacja.
Apropo tego ze byś nie kupił e36 bo wiekszosc ma emblemat ///M, dlaczego ? przeciez nie maja wiesniaki emblematu E36 tylko emblemat ///M ktory mozesz przypiąć do każdego modelu BMW.
Apropo tego ze byś nie kupił e36 bo wiekszosc ma emblemat ///M, dlaczego ? przeciez nie maja wiesniaki emblematu E36 tylko emblemat ///M ktory mozesz przypiąć do każdego modelu BMW.
G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V
Musisz zacząć czytać więcej ze zrozumieniem cały czas pisałem ze w KSIĄŻCE jest 5.0 i 5.5 a kuzyna muszę zapytać jak jego kręci (to tak w ramach scisłosci)
Mnie bardziej razi raczej wiekszosc wiesniaków w golfach ktorzy mają lusterka od M3 e36, jak by nie było znaczek ///M na 316 to mniejsza siara (bo w koncy znaczek od bmw) niż lusterka od M3 w golfie
Mnie bardziej razi raczej wiekszosc wiesniaków w golfach ktorzy mają lusterka od M3 e36, jak by nie było znaczek ///M na 316 to mniejsza siara (bo w koncy znaczek od bmw) niż lusterka od M3 w golfie
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V
Po opisie widzę ze fajnie lata ci to polo. Jak pojechałaś tak z golfem V gti to ładnie on ma w serii 200km na hamowni pokazują delikatnie z bonusem. Kolega miał takie coś sprawdzaliśmy się z tdi 170 i 190km niestety nie ma polotu za każdym razem golf jest szybszy i właśnie od 3 biegu widać dość znaczną różnice. Teraz po sofcie na 250km gti spuszcza nam potężne baty. A wracając do tego golfa V tdi to mógł mieć soft na 170km i niestety to już nie jest lekkie auto i nie robi przeciągu a do tego jak zawsze jest lag w 2.0 tdi 140km po przepięciu biegi na jednym sofcie widać to słabiej na innym lepiej.
G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V
Pisałem o tym co widnieje u niego w ksiązce co potwierdzałem w kazdym następnym poscie. Rozmawiałem z kuzynem i mierzony sprint w zaleznosci od tego jakie ma założone papcie oraz nawierzchni na ktorej jedzie rekordowo wykręciła jego coupe-ja 5.3 na papciach toyo r888 do ok 6 i lekko ponad na zwykłym ogumieniu. Jego egzemplarz jest wzorem pod wzgledem stanu technicznego jesli chodzi o MPowera tak starego jak e36. Legitymuje się hamowaną mocą 287KM oraz 325NM. W poprzedniej ktorą miał wersji 3.2 po hamowaniu z 321KM było 310 KM i z 350 NM miała 310 NM i kreciła podobnie do tej a moze lekko gorzej, niestety tamta swoje przeszła przez zycie . Nie ma zadnych powaznych modyfikacji dolot dedykowany pod Mkę , kolektor baranek i cos wspominał o wydechu końcowym. Waga seryjna nie odchudzona ani nie utyła przez sprzet audio itp. Generalnie wiekszosc Emek nie daje sobie rady z nią z racji stanu technicznego poza zdrowymi 3.2 , oraz jedna wersja M3 GT ktora była w podobnie swietnym stanie nie pozwalał sie łatwo wygryźc
Widzę w podpisie DOL czyli oleśnica Jesli latasz trasą na ostrów/antonin to mozesz sie na nią natknąć jest niebieską perłą zmieniajacą kolor najczesciej 18 calowe MPowery ewentualnie 17Motorsporty i na klapie znaczek 320 "i ":D
Widzę w podpisie DOL czyli oleśnica Jesli latasz trasą na ostrów/antonin to mozesz sie na nią natknąć jest niebieską perłą zmieniajacą kolor najczesciej 18 calowe MPowery ewentualnie 17Motorsporty i na klapie znaczek 320 "i ":D
G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V
no wlasnie ciekawa sprawa z tymi bm'kami , po zapieciu 3 dostaja ladnego kopa - w sumie najmocnieszy bieg. a co do turbo dziury to widze ze sa jakies newsy , bo ja zawsze myslalem ze to jest moment gdy turbo nie pompuje - w dieslu przewaznie ponizej 1700/obr-min
- reprobate7
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 23:43
- Lokalizacja: Słupsk
Re: G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V
Nie sugerował bym się tą stroną, bo nie do końca są tam rzetelne informację.listen222 pisze:Wg. realnych przyspieszeń:
M3 Cabrio 3.2 321KM 0-100 5.9
http://www.einszweidrei.de/bmw/m3e3632cab1996-1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
M3 Cabrio 3.0 286KM 0-100 6.2
http://www.einszweidrei.de/bmw/m330e36ca1995-1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Przy czym zobaczcie na daty testów - 95r. i 96r. więc dzisiaj spokojnie można coś do tego dodać... .
Pozdrawiam.
Przykład?
Polo G40 113PS vs VW GOLF GTI 112PS
http://www.einszweidrei.de/vw/polog401990-1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.einszweidrei.de/vw/golf2gti1984-1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak cięższe auto może być szybsze od lżejszego ? Kolega miał stockowe G40 i spokojnie robiło takie Polo 1.2 TSI.
http://www.einszweidrei.de/vw/vwpolov12 ... 2009-1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
A według tych danych Polo G40 powinno być wolniejsze do 160km/h
Porównanie mojej Polówki z Golfem GTI:
http://www.einszweidrei.de/vw/golfvgtidsgst2005-1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.einszweidrei.de/vw/bbg40be1992-1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Rzeczywistość była odmienna, a w dodatku moje auto było dociążone... Widziałem testy z starych gazet i według nich seryjne G40 robiło setkę w 7,5-7,8s, a według katalogu 8,5s. Moje autko tak się zbiera:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Przy 110KM/170Nm robiłem ćwiartkę w 15,6s, teraz pewnie coś w okolicach niskich 15,albo wysokich 14.
PY+G60 w budowie :)
G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V
skad mam wiedziec ?
Jest plan na Kompresor na przyszly sezon wiec coś jeszcze urwie w sprincie.
Nowa zacierka była z e46 M3 3.2 343KM i e36 dostało o niecałą długosc maski, katalogowo E46 5.0 albo 5.2
Jest plan na Kompresor na przyszly sezon wiec coś jeszcze urwie w sprincie.
Nowa zacierka była z e46 M3 3.2 343KM i e36 dostało o niecałą długosc maski, katalogowo E46 5.0 albo 5.2
G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V
ta zielona 7 to tragedia nad tragedie
M3 wycinało sie z róznymi bmw na zlotach i kazdy był pod wrażeniem ze tak idzie
M3 wycinało sie z róznymi bmw na zlotach i kazdy był pod wrażeniem ze tak idzie
G40+ vs M3, A8 4.2, GOLF V
ano zgadzam sie co do stanu technicznego, to jest rarytas nad rarytasy, długo by sie rozpisywac o jej historii ale ogolnie jest z samej bawarii i dopiero od kiedy wpadła w rece kuzyna jest normalnie uzytkowana pomogły jej małe ale zawsze jakie mody. Moj mechanik z GT Serwis, w serwisie bmw we wro klękali prawie przed nią
- PanchoNorth
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: pt maja 20, 2011 18:32
- Lokalizacja: Ustka - Słupsk - Poznań
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości