Tryb awaryjny 2 problemy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tryb awaryjny 2 problemy
Panowie mam 2 problemy potrzebuje pomocy. 1- gdy cisne moją bore 1.9 tdi 115km tak ok 120-150 km/h przy puszczaniu i dodawaniu gazu to nagle wchodzi w tryb awaryjny i nie ma odejścia. zgasze i odpale i jest ok. na komie jednym pokazało przeładowanie a na drugim zawór turbiny że sie zacina. prosze o porade
2- problem po podniesieniu maski zaniepokoiło mnie takie coś
2- problem po podniesieniu maski zaniepokoiło mnie takie coś
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pisar
Tryb awaryjny 2 problemy
To na zdjęciu to jest elektrozawór sterujący klapą gaszącą a co do trybu awaryjnego, to z tego co napisałeś
wydaje mi się że masz N75 do wymiany.
wydaje mi się że masz N75 do wymiany.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Tryb awaryjny 2 problemy
Loga 011 dynamicznego wrzuć, pewnie kierownice w turbo się zwieszają i przeładowuje ..Pisar81uy pisze:gdy cisne moją bore 1.9 tdi 115km tak ok 120-150 km/h przy puszczaniu i dodawaniu gazu to nagle wchodzi w tryb awaryjny i nie ma odejścia. zgasze i odpale i jest ok. na komie jednym pokazało przeładowanie a na drugim zawór turbiny że sie zacina. prosze o porade
To upalone to n239 , często się tak dzieje, że wężyki wyskakują z mocowań na rurze dolotu do turbo, a n239 smaży się na rurze łączącej EGR z kolektorem wylotowym Zmień wężyki na nowe i umocuj w zaciskach plastikowych- można zabezpieczyć dodatkowo - trytytką... Przy wymianie oleju często mechanicy odczepiają go..
Tryb awaryjny 2 problemy
dobra a do czego to jest n239 i gdzie mażna takiego loga zrobić koło łodzi
Pisar
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Tryb awaryjny 2 problemy
Pisar81uy pisze:dobra a do czego to jest n239
Detektor pisze:To na zdjęciu to jest elektrozawór sterujący klapą gaszącą
Zapytaj na swoim forum regionalnym o możliwość diagnozy vag .Pisar81uy pisze:i gdzie mażna takiego loga zrobić koło łodzi
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Tryb awaryjny 2 problemy
To to o co pytasz ...tak się nazywa ten czarny zawór ze zdjęciaPisar81uy pisze:a jeszcze co to n239
Tryb awaryjny 2 problemy
odpowiedz otrzymałeś już 2 razy, odemnie i od italiano_83.Pisar81uy pisze:a jeszcze co to n239
N239 jest to elektrozawór który steruje klapą gaszącą, pomaga łagodnie unieruchomić silnik gdy przekęcasz
kluczyk w stacyjce żeby zgasić silnik.
No a jeśli chodzi o problem pierwszy to faktycznie najlepiej zobić logi
żeby być pewnym co się dzieje z autem.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości