Katalizator OUT

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9253
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalizator out

Post autor: wesol » pn paź 01, 2012 17:26

kat amozna wyciac. Nie ma jakiejs na d nim kontroli tak wiec nie wplywa na ECM. Jesli jest niezapchany to go nie wycinaj. Mocy od tego nie uzyskasz wiecej.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
janda777
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 17, 2012 12:23
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Katalizator out

Post autor: janda777 » pn paź 01, 2012 17:30

tylko chodzi mi o to czy naprzykład jak mi sie zapcha za rok i wywalę go i czy nie bede znowu musiał softu modzić ?? mam przejechane prawie 20 k


My Mk4 black
Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9253
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalizator out

Post autor: wesol » pn paź 01, 2012 17:41

soft nie ma nic do tego czy kat zapchany czy nie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

bakonfs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr gru 16, 2009 21:00
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie

Re: Katalizator out

Post autor: bakonfs » wt paź 02, 2012 20:40

wesol pisze:kat amozna wyciac. Nie ma jakiejs na d nim kontroli tak wiec nie wplywa na ECM. Jesli jest niezapchany to go nie wycinaj. Mocy od tego nie uzyskasz wiecej.

Niektórzy twierdzą,że 3 do 5 koni;)



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9253
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalizator out

Post autor: wesol » wt paź 02, 2012 20:55

a jak odkrecisz wydech zaraz za muszla goraca to pewnie z 8 koni. Przestań. puki nie potwierdzisz tego na hamowni to pogadac sobie mozemy. Moim zdaniem nic to nie da chyba ze kata masz zawalonego ze auto w gornych rejestrach traci wigor znacznie i nie osiaga predkosci max jaka powinna być.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

bakonfs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr gru 16, 2009 21:00
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie

Re: Katalizator out

Post autor: bakonfs » wt paź 02, 2012 20:58

wesol pisze:a jak odkrecisz wydech zaraz za muszla goraca to pewnie z 8 koni. Przestań. puki nie potwierdzisz tego na hamowni to pogadac sobie mozemy. Moim zdaniem nic to nie da chyba ze kata masz zawalonego ze auto w gornych rejestrach traci wigor znacznie i nie osiaga predkosci max jaka powinna być.

Wcale tak nie twierdze,sam usunąłem kata i różnicy nie odczułem.



Awatar użytkownika
KeepeR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 13:42
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: VW Golf IV
Silnik: ALH
Kontakt:

Katalizator out

Post autor: KeepeR » śr paź 03, 2012 22:45

Panowie jestem po operacji wyciecia kata.

Mocy raczej nie przybyło ale przy okazji okazało się że była mała dziura to się wycieło kawałek wiecej rurki i teraz jest ciszej podczas jazdy.

Pojawił się natomiast inny problem, po przegazowaniu auta, na postoju słychać wnerwiający świst z wydechu... tak jakby z tłumika ;/ ktoś miał taki problem ? co to może byc ?


Diabeł tkwi w szczegółach...
AutoDetailing - Moje Prace

Maggot
M & K
M & K
Posty: 2053
Rejestracja: czw lip 08, 2010 22:45

Katalizator out

Post autor: Maggot » śr paź 03, 2012 22:50

KeepeR, to nie świst turbinki na wykończeniu ?



Awatar użytkownika
KeepeR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 13:42
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: VW Golf IV
Silnik: ALH
Kontakt:

Katalizator out

Post autor: KeepeR » śr paź 03, 2012 22:59

italiano_83 czytalem pare dni wcześniej ale jakoś mi wyleciało z głowy że ktoś o to pytał :)

U mnie jest taka roźnica że jak odpale auto to tego świstu nie ma, dopiero jak go troszke przegonie, i się zatrzymam to świszczy... co ciekawe turbina była pare miechów temu regenerowana ;/ wiec raczej nie jest na wykonczeniu...

co jeszcze może być nie tak ?


Diabeł tkwi w szczegółach...
AutoDetailing - Moje Prace

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9253
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalizator out

Post autor: wesol » czw paź 04, 2012 06:27

No jak regenerowana to napewno musi byc lepsza jak nowa, prosto od garretta. Sprawdzaj turbine puki jeszcze masz gwarancje o ile wogule ja uwzglednia w razie wuu.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
KeepeR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 13:42
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: VW Golf IV
Silnik: ALH
Kontakt:

Katalizator out

Post autor: KeepeR » czw paź 04, 2012 13:47

Ja nie twierdze że regenerowana jest lepsza ;) jest duża możliwość ze albo wcale nie została zregenerowana albo ktoś to kiepsko zrobil ;/ ja tego nie wiem bo moj mechanik się tym zajmował...

Czyli co pasuje wymontować turbine i sprawdzić jak to wyglada ? od paru miechów nic tylko wydaje kase na naprawy... eh


Diabeł tkwi w szczegółach...
AutoDetailing - Moje Prace

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9253
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalizator out

Post autor: wesol » czw paź 04, 2012 17:51

nie musisz wyciagac suszary. Odkrec dolotowa czesc na muszli zimnej i poczatek wydechu. Bedziesz mógł nawet za pomoca lustereczka luknac jak to wyglada oraz paluszkami obadac jakie sa luzy na wirniku. JEsli zle wywazona to i tak tego nie zaobserwujesz bo to tylko na maszynie wyjdzie.

Odnosnie tych regenerowanych to za duzo juz sluszalem od znajomych z neta i nie tylko ze jakies problemy maja. Ato sie okazalo ze zle wywazyli a to wyje a to puszczal oliwe. Jak mozna powiedziec ze ktos to kiepsko zrobil albo zrobil tą regeneracje albo jej nie robił. Co zapomnial wywazyc czy jak?? Moze wywazal i nie sprawdzil na konec czy jest juz wywazona?? Nie rozumiem tego. Skoro to tak kiepsko robia lub im nie wychodzi to tak jak pisalem nie warto regenerowac bo albo wyjdzie cos odrazu albo wyjdzie po kilku miechach. Nikle szanse na to by takie turbo podzialalo kilka lat- na to wychodzi.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

riccardoa
Forum Master
Forum Master
Posty: 1381
Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
Lokalizacja: WOT
Auto: Bora
Silnik: ARL

Katalizator out

Post autor: riccardoa » czw paź 04, 2012 20:18

wesol pisze:Co zapomnial wywazyc czy jak?? Moze wywazal i nie sprawdzil na konec czy jest juz wywazona?? Nie rozumiem tego
Może wyważał na za małych prędkościach (obrotach)?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9253
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalizator out

Post autor: wesol » czw paź 04, 2012 20:33

tak bo reka krecil tym wirnikiem. Przestan. To jest aparatura pod kontrola wiec i ma widoczny odczyt predkosci z jaka sie wirnik obraca. Jest wiazka laserowa ustawiona i widzi jakie sa obroty.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości