problem z paleniem mk3 afn
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z paleniem mk3 afn
witam wszystkich mam mk3 1.9 tdi silnik afn 110kM od pewnego czasu mam problem z swoim golfem.cos mu sie dzieje ze nie chce palic tak jak by sie zapowietrzyl
wiec tak odpali jezdzi a w trakcie jazdy zgasnie i zaczyna sie problem z odpaleniem mozna krecic do bulu i nie odpali dam mu psikne mu starter do filtra zapali i tak chwile pochodzi pare razy odpali i jak zgasze to tak jak by mu spaliny cofnelo i konic nie odpali i przy zapalani tak samo spaliny jakby cofnelo i znowu staretr i pare razy odpali co to moze byc pompa jakis zaworek prosze o pomoc
wiec tak odpali jezdzi a w trakcie jazdy zgasnie i zaczyna sie problem z odpaleniem mozna krecic do bulu i nie odpali dam mu psikne mu starter do filtra zapali i tak chwile pochodzi pare razy odpali i jak zgasze to tak jak by mu spaliny cofnelo i konic nie odpali i przy zapalani tak samo spaliny jakby cofnelo i znowu staretr i pare razy odpali co to moze byc pompa jakis zaworek prosze o pomoc
problem z paleniem mk3 afn
Piszesz ,że w trakcie jazdy takie akcje się dzieją .. a jak jest na postoju ?
Jeśli na postoju też gaśnie ... to maska w górę i obserwuj czy powietrze się w wężykach od filtra nie pojawia i nie idzie na pompę...
Możesz też ( jak masz dostęp ) podłączyć autko pod VAG-a i zobaczyć czy nic nie wypluje ...
Same filtry też bym sprawdził ...
i zerknij w ten temacik http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252810" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeśli na postoju też gaśnie ... to maska w górę i obserwuj czy powietrze się w wężykach od filtra nie pojawia i nie idzie na pompę...
Możesz też ( jak masz dostęp ) podłączyć autko pod VAG-a i zobaczyć czy nic nie wypluje ...
Same filtry też bym sprawdził ...
i zerknij w ten temacik http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252810" onclick="window.open(this.href);return false;
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
problem z paleniem mk3 afn
Ja z swojego doświadczenia dorzuce konieczność sprawdzenia zaworka na filtrze paliwa,
w moim autku miałem podobny problem z paleniem
a winny był zaworek na filtrze (ten biały na powrocie) pękł ot tak sobie i zapowietrza układ.
A co ja się nawalczyłem i nawymieniałem zanim doszedłem że to przez tego skubańca .
w moim autku miałem podobny problem z paleniem
a winny był zaworek na filtrze (ten biały na powrocie) pękł ot tak sobie i zapowietrza układ.
A co ja się nawalczyłem i nawymieniałem zanim doszedłem że to przez tego skubańca .
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- krzysiek1606
- Użytkownik
- Posty: 273
- Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
- Lokalizacja: mazowieckie
problem z paleniem mk3 afn
sprawdz jak nie masz powietrza w przewodach
to może być uszkodzona kostka w stacyjce
to może być uszkodzona kostka w stacyjce
krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW
246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW
problem z paleniem mk3 afn
no powietrze jakies tam jest w przewodzie
i na postoju tak samo sie dieje jutro pozagladam na ten zaworek filtr byl wymieniany na nowy pare dni temu ale to przed wymianom zaczely sie problemy z paleniem dzieki jutro pozagladam i dam znac co i jak
i na postoju tak samo sie dieje jutro pozagladam na ten zaworek filtr byl wymieniany na nowy pare dni temu ale to przed wymianom zaczely sie problemy z paleniem dzieki jutro pozagladam i dam znac co i jak
-
- Użytkownik
- Posty: 443
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: problem z paleniem mk3 afn
mariusz75 pisze:Ja z swojego doświadczenia dorzuce konieczność sprawdzenia zaworka na filtrze paliwa,
w moim autku miałem podobny problem z paleniem
a winny był zaworek na filtrze (ten biały na powrocie) pękł ot tak sobie i zapowietrza układ.
A co ja się nawalczyłem i nawymieniałem zanim doszedłem że to przez tego skubańca .
a czy taki filtr da się założyć a wywalić ten podgrzewacz ,zaworek na filtrze paliwa i połączyć węże spływowe ze sobą pomijając ,bo oszaleć można z tym zapowietrzaniem
http://allegro.pl/filtr-paliwa-tdi-sdi- ... 01976.html" onclick="window.open(this.href);return false;
teoretycznie powinno działać
było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
problem z paleniem mk3 afn
A czemu miał by być problem.berthold61 pisze:a czy taki filtr da się założyć a wywalić ten podgrzewacz ,zaworek na filtrze paliwa i połączyć węże spływowe ze sobą pomijając ,bo oszaleć można z tym zapowietrzaniem
-
- Użytkownik
- Posty: 443
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: problem z paleniem mk3 afn
italiano_83 pisze:A czemu miał by być problem.berthold61 pisze:a czy taki filtr da się założyć a wywalić ten podgrzewacz ,zaworek na filtrze paliwa i połączyć węże spływowe ze sobą pomijając ,bo oszaleć można z tym zapowietrzaniem
dzięks może w końcu jak będę chciał na rybki podskoczyć golfikiem to w końcu zapali a nie tak jak zawsze czyli na hol bo za każdym razem się zapowietrza ,jak założę zawór zwrotny to nawet na hol nie zapala pewnie pompa wtryskowa dogorywa ,a rok może dwa jeszcze bym go potrzymał ale jak ten filtr też nie pomoże to na autozłom z żalem ale pójdzie niestety
było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości