Sprawdzenie mat podgrzewania foteli
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Sprawdzenie mat podgrzewania foteli
witam.
Posiadam maty do Vw Passata B5. Chciałbym je podłączyć "na krótko" w celu sprawdzenia czy działają. Proszę o pomoc, które kolory kabli gdzie podłączyć?
w sumie są 4 kolory: brązowy, czarno-biały, czarno-zółty i czarno-brązowy.
Posiadam maty do Vw Passata B5. Chciałbym je podłączyć "na krótko" w celu sprawdzenia czy działają. Proszę o pomoc, które kolory kabli gdzie podłączyć?
w sumie są 4 kolory: brązowy, czarno-biały, czarno-zółty i czarno-brązowy.
Sprawdzenie mat podgrzewania foteli
miernik w łapę i mierz rezystancję między 2 grubymi kablami i między 2 cienkimi. Brak rezystancji między grubymi (masa i zasilanie) - przepalona grzałka. Brak rezystancji między cienkimi - uszkodzony czujnik nagrzania maty.
Możesz sprawdzić czy grzej e- gruby brązowy do masy a gruby inny kolor do plusa. po ok 2 minutach mata musi być wyraźnie ciepła
Możesz sprawdzić czy grzej e- gruby brązowy do masy a gruby inny kolor do plusa. po ok 2 minutach mata musi być wyraźnie ciepła
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Sprawdzenie mat podgrzewania foteli
A jesli by bylo przejscie to jedne przewody maja miec tylko pare ohm opornosci, a druga para pare tys ohm, to ta mniejsza opornosc jest od grania
Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Sprawdzenie mat podgrzewania foteli
Odgrzewam temat!
grg474, czy możesz dokładniej opisać co i gdzie mierzyć?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
grg474, czy możesz dokładniej opisać co i gdzie mierzyć?
Sprawdzenie mat podgrzewania foteli
dwa posty wyżej masz napisanepiekn18 pisze: czy możesz dokładniej opisać co i gdzie mierzyć?
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Re: Sprawdzenie mat podgrzewania foteli
grg474 pisze:dwa posty wyżej masz napisanepiekn18 pisze: czy możesz dokładniej opisać co i gdzie mierzyć?
Mierzyć to przy włączniku czy przy kostce foteli?
Sprawdzenie mat podgrzewania foteli
na początku gooffer, napisałpiekn18 pisze:Mierzyć to przy włączniku czy przy kostce foteli?
więc ja odpowiedziałem jak się sprawdzam maty.gooffer pisze:Posiadam maty do Vw Passata B5. Chciałbym je podłączyć "na krótko" w celu sprawdzenia czy działają.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości