Witam
Jak w temacie mam problem z ustawieniem kata synchronizacji walka rozrzadu a mianowicie chodzi o to ze jedyne wartosci jakie da sie ustawic to 0 lub -5.9 przy czym na wyzszych obrotach pojawia sie tez wartosc -6.4 zakrez w jakim powinien pracowac vcds pokazuje -/+ 6 przy czym ustawiajac go na 0 auto jest molowate i pali ok 9l przy ustawieniu na -5.9 auto chodzi duzo lepiej co do spalania to nie wiem jeszcze bo dopiero wczoraj zostawilem go na -5.9
I teraz moze mi ktos z was powiedziec co moze byc przyczyna tego ze nie pojawiaja sie u mnie wartosci takie jak -1.0 czy tez -2.0 ? ustawialem to wczoraj ok 3h ruszajac po 1mm lub mniej i jest skok z -5.9 na 0 lub odwrotnie nie ma nic po srodku
Czy moze to byc jakis problem z rozrzadem ( wymieniony przy 75k mil teraz ma 103) czy tez moze z samym czujnikiem polozenia ?
1.9 TDI BXE Problem z ustawieniem kata synchronizacji
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Re: 1.9 TDI BXE Problem z ustawieniem kata synchronizacji
Miałem podobny problem z Passatem B6 kodu silnika nie pamiętam.Po ustawieniu synchronizacji na 0 auto straciło dynamikę brak dołu silnika przy starcie zużycie paliwa gwałtownie wzrosło.Ustawiłem na blokady bez regulacji synchronizacji i wrócił do życia jednak nie pamiętam jakie było wskazanie.Jeździ i jest okej.collega pisze:Witam
Jak w temacie mam problem z ustawieniem kata synchronizacji walka rozrzadu a mianowicie chodzi o to ze jedyne wartosci jakie da sie ustawic to 0 lub -5.9 przy czym na wyzszych obrotach pojawia sie tez wartosc -6.4 zakrez w jakim powinien pracowac vcds pokazuje -/+ 6 przy czym ustawiajac go na 0 auto jest molowate i pali ok 9l przy ustawieniu na -5.9 auto chodzi duzo lepiej co do spalania to nie wiem jeszcze bo dopiero wczoraj zostawilem go na -5.9
I teraz moze mi ktos z was powiedziec co moze byc przyczyna tego ze nie pojawiaja sie u mnie wartosci takie jak -1.0 czy tez -2.0 ? ustawialem to wczoraj ok 3h ruszajac po 1mm lub mniej i jest skok z -5.9 na 0 lub odwrotnie nie ma nic po srodku
Czy moze to byc jakis problem z rozrządem ( wymieniony przy 75k mil teraz ma 103) czy tez moze z samym czujnikiem polozenia ?
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
1.9 TDI BXE Problem z ustawieniem kata synchronizacji
Nie.collega pisze:A uzywales takiego czegos jak na zdjeciu ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości