czy turbina GT1749VA podejdzie do golfa iv ajm?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Shewa777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt lip 27, 2012 07:52

czy turbina GT1749VA podejdzie do golfa iv ajm?

Post autor: Shewa777 » wt lip 31, 2012 14:10

szymon_2304,
Poszukaj w dziale tdi z tego co pamietaM jest temat fmic , jest b.duzo napisane , na pewno znajdziesz tam cos ciekawego :bigok:



szymon_2304
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr lut 08, 2012 00:04

czy turbina GT1749VA podejdzie do golfa iv ajm?

Post autor: szymon_2304 » pt sie 03, 2012 08:59

Właśnie wczoraj odebrałem auto od majstra który montował turbo :)
Przy okazji zainstalowałem zegar boost :) Idealnie pokazuje - > porównując do tego co w komputerze :)
Samochód dostał niesamowitego kopa :goof: jestem miło zaskoczony. Na starej turbinie wyorałem 140KM (wykres kilka postów wyzej) a tu chyba teraz mam około 150, przynajmniej mam takie odczucia.
Tylko jedna wada... mechanik też się przejechał i powiedział ze lepiej będzie jak natychmiast zmniejsze, ponieważ ta moc jest za duza i szybko samochód wykończe :?
Jutro hamownia w cbr wiec wróce z editem co i jak :)


Obrazek
Chcesz zbudować sklep internetowy? A może prostą stronę firmową lub blog?
Gorąco zapraszam do kontaktu! Dla forumowiczów oferujemy dodatkowe rabaty!
>> OPTIGO.PL - Projektowanie stron internetowych i sklepów Magento - integracja płatności online, regulaminy dla e-commerce <<

arwam

czy turbina GT1749VA podejdzie do golfa iv ajm?

Post autor: arwam » pt sie 03, 2012 11:09

szymon_2304, co do trwałości to zależy jak będziesz jeździł, inni np zarzynają silniki przy seryjnych nastawach, ja mam w tym momencie sporo ponad te 213KM które były udokumentowane na Majówce i silnik ma się dobrze, jeśli ktoś jeździ bez głowy zarżnie nawet seryjne auto



szymon_2304
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr lut 08, 2012 00:04

czy turbina GT1749VA podejdzie do golfa iv ajm?

Post autor: szymon_2304 » wt sie 07, 2012 11:49

Mam założone już nowe turbo i efekt ... bajka
Auto o wiele szybciej się budzi do życia z niższych obrotów.
Moc około 145KM/360NM - okolo ponieważ ostatniego hamowania już nie robiliśmy.
Przedostatnie hamowanie wykazało 140KM ..
Aktualnie turbo ustawione na 1360 czy 360 (czegoś tam nie zrozumiałem i nie pamiętam)
wieczorem dam wykres.


Obrazek
Chcesz zbudować sklep internetowy? A może prostą stronę firmową lub blog?
Gorąco zapraszam do kontaktu! Dla forumowiczów oferujemy dodatkowe rabaty!
>> OPTIGO.PL - Projektowanie stron internetowych i sklepów Magento - integracja płatności online, regulaminy dla e-commerce <<

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

czy turbina GT1749VA podejdzie do golfa iv ajm?

Post autor: wesol » wt sie 07, 2012 16:36

raczej niewiele jak na ta suszarke.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

czy turbina GT1749VA podejdzie do golfa iv ajm?

Post autor: Fahoo » wt sie 07, 2012 19:06

wtryski za malućkie :kac: wsadz tam przynajmniej BA


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

czy turbina GT1749VA podejdzie do golfa iv ajm?

Post autor: wesol » wt sie 07, 2012 19:13

w AJM'ach takie małe były?? Myslalem ze cos takie jek w AUY ze pod 180 koni starczą.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

bakonfs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr gru 16, 2009 21:00
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie

czy turbina GT1749VA podejdzie do golfa iv ajm?

Post autor: bakonfs » czw wrz 27, 2012 21:31

Odgrzewa:


Kilka spraw i pytań które mnie nurtują:
1.Posiadam Silnik AJM,turbina odleciała i padła decyzja na turbo od ASZ :food: ,z dostępnością turbo nie jest problem,ale czy np http://allegro.pl/turbosprezarka-vw-gol ... 94846.html" onclick="window.open(this.href);return false; Wygląda na taką która polata trochę?Pan do którego dzwoniłem mnie zapewnia,że sprawdza ją ale tylko fizycznie,czy nie ma żadnych luzów i daje 14-dniwą gwarancje(Niewiele).
2.Druga sprawa jest ten nurtujący mnie czerwony waz idący na szybkozłączu w ASZ,sprawa jest prosta....Nie będę kupował tego,gdyż koszt tego węża zaczyna się od 400 zł :shock: tylko użyję węża którego mam już w Ajm a jedynie kupie http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja ... 38496.html" onclick="window.open(this.href);return false; taką redukcję....Dobrze będzie?Wąż nie pęknie od Ciśnienia jakie będzie ładowało turbo asz?Dodam,że w przyszłości chcę soft i ic większy i celuję w 150-155 koni .
3.po montażu turbiny z asz do Ajm nei będzie żadnych cyrków,typu,że będą jakieś lagi...silnik czy obecny soft nie będzie wariował?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

czy turbina GT1749VA podejdzie do golfa iv ajm?

Post autor: wesol » czw wrz 27, 2012 22:44

Bedzie okej. Lesli luzów nie ma a turbo nie regenerowane to pownno jeszcze dlugo posluzyc. Jedynie co to po zakupie wyczysc geometrie bo i tak masz suszare w rekach. Po programie powinno byc nawet i wiecej KM niz zakladasz- zalezy od wtrysków ale potencjal jest na 170 koni. Ja mam w AUY ( to to samo co AJM) wlasnie turbo od ASZ i po programie mam 160 KM ale z racji iz jest to w sharanie wiecej nie wykrecalismy bo szkoda dwumasy i przegubów.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

bakonfs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr gru 16, 2009 21:00
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie

Re: czy turbina GT1749VA podejdzie do golfa iv ajm?

Post autor: bakonfs » czw wrz 27, 2012 22:47

wesol pisze:Bedzie okej. Lesli luzów nie ma a turbo nie regenerowane to pownno jeszcze dlugo posluzyc. Jedynie co to po zakupie wyczysc geometrie bo i tak masz suszare w rekach. Po programie powinno byc nawet i wiecej KM niz zakladasz- zalezy od wtrysków ale potencjal jest na 170 koni. Ja mam w AUY ( to to samo co AJM) wlasnie turbo od ASZ i po programie mam 160 KM ale z racji iz jest to w sharanie wiecej nie wykrecalismy bo szkoda dwumasy i przegubów.


Nie chce więcej,gdyż już stuka mi również dwumas.
wesol, A wypowiedz się co do tej przejściówki z szybkozłączki na zwykły wąż jaki montowany jest w ajm>?Będzie wszystko ok,jak zamontuję drugi koniec tej złączki w zwkły wąż od Ajm,wytrzyma ciśnienie?
Ty masz taką złączke u siebie czy oryginalny wąż?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

czy turbina GT1749VA podejdzie do golfa iv ajm?

Post autor: wesol » pt wrz 28, 2012 08:44

Ja nie mam ani jednego ani drugiego. Ucialem brzeszczotem w muszli turbiny ta szybkozlaczke. Nalozyłem ori waz i latam tak. Cisnienie jest male wiec wytrzyma spokojnie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

bakonfs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr gru 16, 2009 21:00
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie

czy turbina GT1749VA podejdzie do golfa iv ajm?

Post autor: bakonfs » pt wrz 28, 2012 09:26

Uciąłeś kawałek żeliwa w turbinie i założyłeś oryginalny wąż...Jak o zrobiłeś?
I jeszcze proszę podać mi średnicę węża gumoweg idącego d turbo do intercolera w ajm...Czy jest t średnica 38mm ?
Czy starzy mi tego oryginalnego węża z ajm do tej szybkozłączki redukcji bo wydaje mi sie,ze turbo od asz trochę inaczej będzie siedział na silniku? czy muszę dokupić??



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

czy turbina GT1749VA podejdzie do golfa iv ajm?

Post autor: wesol » pt wrz 28, 2012 14:57

to je amelinium. Muszla czesci zimnej jest alu. W sumie czy kolektor wydechowy i czesc goraca to zeliwo?? Jakos mi tak ni epodchodzi. Spawalem raz i jakos ladnie szlo. Ciołem flexem tez i nie wyglada mi tak do konca na żeliwny.

Obrazek

Tak to wyglada umnie w sharanie. Nie wiem jak to w AJM ale mysle ze tez troszke tylko pomodzisz i masz juz tak zrobione. To lekie wygiecie w niczym mi nie przeszkadza.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

bakonfs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr gru 16, 2009 21:00
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie

czy turbina GT1749VA podejdzie do golfa iv ajm?

Post autor: bakonfs » pt wrz 28, 2012 15:36

Yhyale ja jednak wybiorę tą przejściówkę:)Nie będę się bawił z rzeźbieniem:)
Mam nadzieje,że podmiana pójdzie sprawnie :shock:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 129 gości