
Od jakiegoś czasu jezdze sobie golfem 3 2.0 8v GTi ( oznaczenie 2e). Każdy posiadacz tego modelu napewno odczuwa MAŁE braki mocy .
Ponieważ potrzebuje troszkę blachy ( a żeby niebawić się w rejestrowanie nowo przywiezionego samochodu "blacha" zostaje z starego samochodu).
wiec taki jest mój plan - kupić golfa 3 ze zdrowa blacha ( teraz jeszcze jakiś silnik żeby w nim był ---> pytanie do was jaki najłatwiej sprzedać ponieważ ten silnik pójdzie ze wszystkim odrazu na sprzedaż).
Mój silnik ( 2e) ze wszytkim tez idzie na sprzedaż.
reasumujac ---> zostaje mi 1 zdrowa buda golfa 3 ( 2 silniki plus wszystkie potrzebne części - jeden 2e i jakiś inny idzie na sprzedaż).i teraz padł wybór wsadzenia do tej budy 1.8T (najprawdopodobniej AGU, wersja z A3,A4,A6,TT 180KM to już większy wydatek)
I tu pytanie dowas jakich problemów się spodziewać ? ( poza tak prozaicznymi jak kontrolki abs, poduszek powietrznych czy czegoś innego ( elektryka niejest moja mocna strona)napewno były już projekty wsadzania tego silnika do budy mk3 macie jakieś opisy tych projektów?
podsumowywując :
- jakiego golfa sprowadzić (jaki silnik żeby najłatwiej sprzedać) może ktoś chce kupić ??
- jakich problemów się spodziewać przy swapie??
- zmieszczę się w 2tys euro ( kupno silnika ze skrzynia i osprzętem ( z tego co się orientowałem silnik AGU ze wszystkim potrzebnymi klamotami to cos koło 3000 zł), przy założeniu ze uda mi się sprzedać te wszystkie klamotów z tych dwóch golfw?
- co otym sadzicie?( samochód ma być stosowany do jazdy na co dzień)
Dziękuje za wszelką pomoc ( jak ktoś potrzebuje coś z 2e lub innego silnika to powoli może zbierać zamówienia)
pozdrawiam Michał