WG czy VNT

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

WG czy VNT

Post autor: EnejVW » ndz wrz 23, 2012 21:21

To jak wygląda sprawa z obrotkiem w mkii po swapie na mtdi? ,w przyszłym tygodniu podobno maja być nowe filmy



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

WG czy VNT

Post autor: marcinas1983 » ndz wrz 23, 2012 21:56

TDiesel power, no jak wygląda... bierzesz rozbierasz zegary i potencjometrem doregulowujesz obrotomierz :hmm: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

WG czy VNT

Post autor: arwam » ndz wrz 23, 2012 22:26

lub zakładasz na altek większe kółko pasowe...



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Re: WG czy VNT

Post autor: marcinas1983 » ndz wrz 23, 2012 22:29

arwam pisze:lub zakładasz na altek większe kółko pasowe...
można, ale to rozwiązanie jest droższe... bo zwiększając koło na alternatorze może się taka wymiana skończyć wymianą paska PK. A tak wystarczy licznik rozebrać i potencjometrem pokręcić :grin: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

WG czy VNT

Post autor: arwam » ndz wrz 23, 2012 22:32

marcinas1983 pisze:ale to rozwiązanie jest droższe...

chyba że masz takowe na stanie, jak ja, i stoisz przed kupnem paska :lol:



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

WG czy VNT

Post autor: EnejVW » pn wrz 24, 2012 16:49

Dzisiaj przyszła do mnie turbina, i jak okazało się po oględzinach wstępnych jest w stanie opłakanym luzy poprzeczne i wzdłużne. w kompresorze opiłki(łopatki ocierały o obudowę). Mam teraz kilka pytań odnośnie mtdi:
1. kolektor wydechowy zakładacie z td?
2. ile można wyciągnąć na wtryskach ahu?
3. czy w mtdi na tych samych ustawieniach co np w td uzyskuje się tyle sama mocy co w mtdi?
i jeszcze prośba do ciepek, zapodaj jakieś foty tej turbiny na aucie i napisz z czego masz kolektor itp.



biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

WG czy VNT

Post autor: biznes88 » pn wrz 24, 2012 19:51

Kolektor do mtdi to obojetne jaki bedziesz mial czy to z TDI czy z 1.6td czy aaz wszystko jedno byle tobie pasowalo do turbiny, aczkolwiek jesli bedziesz zakladal TDSa to i tak jest rzezba bo przeba zrobic przejsciowke takze odp na 1 pytanie masz :) Co do wtryskow... Nie wiem dokladnie jakie sa w ahu ale jesli takie jak w 1z to ze 120KM na dobrej pompce powinno byc (+duzy moment ;p) 3. Na to ci nie odp poniewaz nie mialem TD (kupilem nieswiadomie MTDI :jezor: ) jezdzilem na ori pompie z aaz i powiem ci ze bylo OK! tylko ze mialem w tedy turbinke k03 Czyli szybko wstawala (takze moment byl) ale szybko sie konczylo bo tylko do ok 3tys mozna bylo krecic (pozniej juz auto buczalo a nie jechalo hehe :hmm: ) Testowalem tez pompe z 1.6td JR (ori) auto bylo mieksze, moment mniejszy (1.6 ma nizsza fale niz aaz) Jesli chces eco auto zakladaj pompe z aaz badz 1.6td tylko dobrze byloby chociaz fale zmnienic zeby byl "szybszy wtrysk" PS mysle ze na pompie 9mm jest realne zrobic ok 90KM w Mtdi.



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

WG czy VNT

Post autor: EnejVW » pn wrz 24, 2012 20:02

Ja mam bardzo skromną pompkę 1.6 jakimś tam tłkorozdzielaczem 12mm także myślę że do 100 dociągnę :helm:



biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

WG czy VNT

Post autor: biznes88 » pn wrz 24, 2012 20:10

E to jak 12mm to spoko, ale uwazaj zeby pasek nie przeskoczyl ;/ zauwaz ze samochody z 12mm tlokiem przewaznie sa na lancuchu lub zebatkach a to dla tego ze sa OGROMNE opory tloczenia, w TD jest spoko bo wtryski otwieraja sie przy ok 150barach a w TDI-M przy 300 takze sam rozumiesz :jezor: Wymien fale, ona jest OCZKIEM w pompie ;p



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

WG czy VNT

Post autor: marcinas1983 » pn wrz 24, 2012 20:38

TDiesel power pisze:a mam bardzo skromną pompkę 1.6 jakimś tam tłkorozdzielaczem 12mm także myślę że do 100 dociągnę :helm:
tłoczek tłoczkowi nie równy... są lepsze i gorsze mimo tej samej średnicy. Przykładem jest pompa od land rovera i reni... w jednej jak i drugiej siedzi 11mm a różnią się znacząco :grin: .
Ahu ma takie same numery wtrysków jak 1z... tak podaje przynajmniej Etka więc przypuszczalnie to te same wtryski.
Pompa od AAZ'a różni się jeszcze kilkoma szczegółami... np. na lepszą dźwignie dozownika, ma grubszy wałek napędowy pompy wtryskowej, fala inna... i pewnie coś jeszcze się znajdzie :helm: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
witboy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lis 19, 2011 22:44

WG czy VNT

Post autor: witboy » pn wrz 24, 2012 21:19

panowie a to cos do regulacji obr jest rowniez w mk3? bo mam sprzeglo 1 kierunkowe ale okazalo sie ze dali od tdi... i mi zaniza obroty;/ na luzie to ok 1 kreske ale im wyzej tym mysle ze mocniej przesadza


MK3 GTD -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=432543" onclick="window.open(this.href);return false;
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi

Obrazek

ciepek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt gru 13, 2011 15:52
Lokalizacja: BOMBONIERKOWO UL.CZEKOLADOWA NR WYLIZANY

Re: WG czy VNT

Post autor: ciepek » wt wrz 25, 2012 10:27

TDiesel power pisze:
i jeszcze prośba do ciepek, zapodaj jakieś foty tej turbiny na aucie i napisz z czego masz kolektor itp.
Jak zastosujesz sie do prośby przesłanej na pw to zastanowie sie nad tym



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

WG czy VNT

Post autor: slawko333 » wt wrz 25, 2012 12:40

kupilem turbine
ObrazekObrazekObrazek
po zamontowaniu splyw oleju bedzie na gorze, a zasilanie olejem na dole, nieprzeszkadza to w niczym? najlepiej jakby ktos pokazal fotki jak to ma zamontowane



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

WG czy VNT

Post autor: marcinas1983 » wt wrz 25, 2012 13:24

slawko333, okręcić musisz ją.. obudowę koła kompresji pewnie zabezpiecza sieger, albo inny pierścień z nacięciem. Najlepiej niech się wypowie ciepek, bo on przerabiał ten temat.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości