WG czy VNT
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
WG czy VNT
To jak wygląda sprawa z obrotkiem w mkii po swapie na mtdi? ,w przyszłym tygodniu podobno maja być nowe filmy
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
WG czy VNT
TDiesel power, no jak wygląda... bierzesz rozbierasz zegary i potencjometrem doregulowujesz obrotomierz .
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Re: WG czy VNT
można, ale to rozwiązanie jest droższe... bo zwiększając koło na alternatorze może się taka wymiana skończyć wymianą paska PK. A tak wystarczy licznik rozebrać i potencjometrem pokręcić .arwam pisze:lub zakładasz na altek większe kółko pasowe...
WG czy VNT
marcinas1983 pisze:ale to rozwiązanie jest droższe...
chyba że masz takowe na stanie, jak ja, i stoisz przed kupnem paska
WG czy VNT
Dzisiaj przyszła do mnie turbina, i jak okazało się po oględzinach wstępnych jest w stanie opłakanym luzy poprzeczne i wzdłużne. w kompresorze opiłki(łopatki ocierały o obudowę). Mam teraz kilka pytań odnośnie mtdi:
1. kolektor wydechowy zakładacie z td?
2. ile można wyciągnąć na wtryskach ahu?
3. czy w mtdi na tych samych ustawieniach co np w td uzyskuje się tyle sama mocy co w mtdi?
i jeszcze prośba do ciepek, zapodaj jakieś foty tej turbiny na aucie i napisz z czego masz kolektor itp.
1. kolektor wydechowy zakładacie z td?
2. ile można wyciągnąć na wtryskach ahu?
3. czy w mtdi na tych samych ustawieniach co np w td uzyskuje się tyle sama mocy co w mtdi?
i jeszcze prośba do ciepek, zapodaj jakieś foty tej turbiny na aucie i napisz z czego masz kolektor itp.
WG czy VNT
Kolektor do mtdi to obojetne jaki bedziesz mial czy to z TDI czy z 1.6td czy aaz wszystko jedno byle tobie pasowalo do turbiny, aczkolwiek jesli bedziesz zakladal TDSa to i tak jest rzezba bo przeba zrobic przejsciowke takze odp na 1 pytanie masz Co do wtryskow... Nie wiem dokladnie jakie sa w ahu ale jesli takie jak w 1z to ze 120KM na dobrej pompce powinno byc (+duzy moment ;p) 3. Na to ci nie odp poniewaz nie mialem TD (kupilem nieswiadomie MTDI ) jezdzilem na ori pompie z aaz i powiem ci ze bylo OK! tylko ze mialem w tedy turbinke k03 Czyli szybko wstawala (takze moment byl) ale szybko sie konczylo bo tylko do ok 3tys mozna bylo krecic (pozniej juz auto buczalo a nie jechalo hehe ) Testowalem tez pompe z 1.6td JR (ori) auto bylo mieksze, moment mniejszy (1.6 ma nizsza fale niz aaz) Jesli chces eco auto zakladaj pompe z aaz badz 1.6td tylko dobrze byloby chociaz fale zmnienic zeby byl "szybszy wtrysk" PS mysle ze na pompie 9mm jest realne zrobic ok 90KM w Mtdi.
WG czy VNT
Ja mam bardzo skromną pompkę 1.6 jakimś tam tłkorozdzielaczem 12mm także myślę że do 100 dociągnę
WG czy VNT
E to jak 12mm to spoko, ale uwazaj zeby pasek nie przeskoczyl ;/ zauwaz ze samochody z 12mm tlokiem przewaznie sa na lancuchu lub zebatkach a to dla tego ze sa OGROMNE opory tloczenia, w TD jest spoko bo wtryski otwieraja sie przy ok 150barach a w TDI-M przy 300 takze sam rozumiesz Wymien fale, ona jest OCZKIEM w pompie ;p
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
WG czy VNT
tłoczek tłoczkowi nie równy... są lepsze i gorsze mimo tej samej średnicy. Przykładem jest pompa od land rovera i reni... w jednej jak i drugiej siedzi 11mm a różnią się znacząco .TDiesel power pisze:a mam bardzo skromną pompkę 1.6 jakimś tam tłkorozdzielaczem 12mm także myślę że do 100 dociągnę
Ahu ma takie same numery wtrysków jak 1z... tak podaje przynajmniej Etka więc przypuszczalnie to te same wtryski.
Pompa od AAZ'a różni się jeszcze kilkoma szczegółami... np. na lepszą dźwignie dozownika, ma grubszy wałek napędowy pompy wtryskowej, fala inna... i pewnie coś jeszcze się znajdzie .
WG czy VNT
panowie a to cos do regulacji obr jest rowniez w mk3? bo mam sprzeglo 1 kierunkowe ale okazalo sie ze dali od tdi... i mi zaniza obroty;/ na luzie to ok 1 kreske ale im wyzej tym mysle ze mocniej przesadza
MK3 GTD -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=432543" onclick="window.open(this.href);return false;
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
-
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: wt gru 13, 2011 15:52
- Lokalizacja: BOMBONIERKOWO UL.CZEKOLADOWA NR WYLIZANY
Re: WG czy VNT
Jak zastosujesz sie do prośby przesłanej na pw to zastanowie sie nad tymTDiesel power pisze:
i jeszcze prośba do ciepek, zapodaj jakieś foty tej turbiny na aucie i napisz z czego masz kolektor itp.
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
WG czy VNT
kupilem turbine
po zamontowaniu splyw oleju bedzie na gorze, a zasilanie olejem na dole, nieprzeszkadza to w niczym? najlepiej jakby ktos pokazal fotki jak to ma zamontowane
po zamontowaniu splyw oleju bedzie na gorze, a zasilanie olejem na dole, nieprzeszkadza to w niczym? najlepiej jakby ktos pokazal fotki jak to ma zamontowane
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
WG czy VNT
slawko333, okręcić musisz ją.. obudowę koła kompresji pewnie zabezpiecza sieger, albo inny pierścień z nacięciem. Najlepiej niech się wypowie ciepek, bo on przerabiał ten temat.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości