w dieslu nie ma czegoś takiego jak ssanie jak w benzynie gdzie wzbogaca Ci mieszankę i auto póki się nie nagrzeje jest żarłok.
w dieslu urządzenie rozruchowe przyspiesza Ci o około 1.5-2* kąt wtrysku i ewentualnie w zależności od pompy podciąga obroty biegu jałowego, i ta sama dawka jest podawana na kazdy suw pracy, czym obiążenie silnika większe to dopiero wtedy regulator obrotów spowoduje zwiększenie dawki. bo to on odpowiada za dawkowanie paliwa na podstawie relacji obroty zadane - obroty aktualne. im obroty aktualne są mniejsze względem zadanych tym dawka ma poszczególne suwy pracy jest większa.
im obroty aktualne są większe niż zadane, tym bardziej regulator obrotów zmniejsza dawke paliwa na poszczególne suwy pracy.
na to żeby przy stanie równowagi ( ustalony stosunek obrotów zadanych do aktualnych przy odpowienim dozowaniu paliwa przez regulator obrotów) dawka była możliwie najmniejsza, odpowiada za to stan cieplny silnika ( sprawny termostat) i odpowiedni kąt wtrysku, zarówno statyczny jak i dynamiczny.
śrubą dawki regulujesz MAX wydatek pompy kiedy masz pedał gazu w podłodze, nie ma on wpływu na spalanie przy spokojnej jeździe, na to ma wpływ stan silnika, jego temperatura, i kondycja układu paliwowego, turbosprężaki, jak i stan samego silnika w tym prawidłowe ustawienia kąta wtrysku, i wałka rozrządu.
Pin Boster i problem z montażem
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- enterddz
- Mały gagatek
- Posty: 89
- Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 19:29
- Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontakt:
pin Boster i problem z montażem
Jeśli chodzi wam o śrubę która ogranicza pompę ta co blokuje kiedy jest maxymalny zakres ruchu to jest ona odkręcona na maxa ;p
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
pin Boster i problem z montażem
mi chodzilo o ogranicznik na śrubie dawki. taka zaprasowana blaszka, tworzaca tulejke. trzeba to sciagnac, zeby uzyskac porzadna dawke na tej ekopompie. pompa jest calkiem ok i nie trzeba sie babrac z tym calym pinem.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
pin Boster i problem z montażem
jest jeszcze bardziej ok po demontażu i albo skróceniu bolca blokującego bądź po jego uprzednim częściowym wybiciu...
- enterddz
- Mały gagatek
- Posty: 89
- Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 19:29
- Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontakt:
Re: pin Boster i problem z montażem
Możecie dać jakeś foty czy coś gdzie to odkrećić gdzie wybić bo aż taki obcykany to nie jestem ;psouler pisze:mi chodzilo o ogranicznik na śrubie dawki. taka zaprasowana blaszka, tworzaca tulejke. trzeba to sciagnac, zeby uzyskac porzadna dawke na tej ekopompie. pompa jest calkiem ok i nie trzeba sie babrac z tym calym pinem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości