gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
Zamówione czekamy i działamy
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
A i dobrze gdybyś jeszcze sprawdził stan swojej suszary, zanim ją podkręcisz bo może w bardzo krótkim stanie podziękować ci za współprace:)
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
Jak to sprawdzić?
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
Niestety musisz zdjąć ten nieszczęsny waż z kompresora:) włożyć paluchy, złapać za wirnik i sprawdzić luzy poprzeczny i wzdłużny, poprzeczny może być niewielki ale wzdłużnego lepiej żeby nie było.
Re: gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
O masakra wąż się zapiekł i to ładnie ale dam rade po szkole dam znać
---EDIT---
Już wiem dlaczego tak wąż nie chciał zejść bo ma on swoje wyżłobienie
Turbina ma znikome ruchy tak i tak ale takie ruchy to chyba norma. (Ręką słabo wyczuwalne ale coś tam czuć)
A na barometr czekamy dalej
---EDIT---
Już wiem dlaczego tak wąż nie chciał zejść bo ma on swoje wyżłobienie
Turbina ma znikome ruchy tak i tak ale takie ruchy to chyba norma. (Ręką słabo wyczuwalne ale coś tam czuć)
A na barometr czekamy dalej
Ostatnio zmieniony wt wrz 18, 2012 19:44 przez Kejpi, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
I mam pytanko która uszczelka lepsza bo mi coś smarka trochę od strony kierowcy:
http://allegro.pl/uszczelka-pokrywy-zaw ... 48834.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/uszczelka-pokrywy-zaw ... 42096.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Korek czy Guma?
i
Jaki olej Polecacie wlać bo za niedługo wymianę sobie zrobię miałem niby BP 10w bodajże ten sam jest w miarę? nie chcę za bardzo lać lepszego bo jak mi zacznie płukać silnik to będzie masakra
http://allegro.pl/uszczelka-pokrywy-zaw ... 48834.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/uszczelka-pokrywy-zaw ... 42096.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Korek czy Guma?
i
Jaki olej Polecacie wlać bo za niedługo wymianę sobie zrobię miałem niby BP 10w bodajże ten sam jest w miarę? nie chcę za bardzo lać lepszego bo jak mi zacznie płukać silnik to będzie masakra
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
Ja do korka nie mam przekonania, reinz jest raczej godny polecenia, poza tym różnica cen mówi sama za siebie.
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
Przyszedł mi e.mail że wysłali dziś o 13 wiec może jutro będzie baromierz teraz tak mam trójnik dać miedzy pompą a kolektorem czyli to jest ta rurka co idzie nad kopułką zaworów prawda?
musi tam być olejoodporny wężyk czy może być zwykły wężyk ciśnieniowy?
mniej więcej tak będzie jechał mój golfina bez IC? i moja turbina powinna dać jeszcze więcej nie?
" onclick="window.open(this.href);return false;
czy to bajka jest i ma IC?
musi tam być olejoodporny wężyk czy może być zwykły wężyk ciśnieniowy?
mniej więcej tak będzie jechał mój golfina bez IC? i moja turbina powinna dać jeszcze więcej nie?
" onclick="window.open(this.href);return false;
czy to bajka jest i ma IC?
Ostatnio zmieniony czw wrz 20, 2012 21:44 przez Kejpi, łącznie zmieniany 2 razy.
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
Tak jak piszesz idzie on do lda na pompie tam wpinasz trójnik, co do filmiku to jest to 1V wtrsyki SB goV mod, timing mod, k14 1,5 bara i wtedy jeszcze intera nie miał, nie jestem 100% pewien ale jet to chyba nawet użytkownik tego forum, jeśli zrobił byś gov i timing moda, najlepiej na 9mm do tego inter to powinien iść dużo lepiej.
Ostatnio zmieniony czw wrz 20, 2012 21:40 przez EnejVW, łącznie zmieniany 1 raz.
- LeadPCT-V.A.G
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
- Lokalizacja: Trzcianka
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
trójnik dajesz na tym wężyku co idzie nad pokrywą , od kolektora do LDA , trójnik i wężyk powinieneś mieć w zestawie .
czy tak będzie jechał twój to zależy na jakim ciśnieniu go wysterujesz . czy ma IC czy nie tego nie wiem
z tego co pamiętam to w timingu było troszkę grzebania
trzeba skrócić tłoczek a do tego potrzeba rozebrać całą pompę , można to zrobić bez rozbierania ale to tak troszkę na żywioł ;P (ja tak robiłem i pompa dalej lata u kumpla )
no i trzeba sprężynkę dobrać odpowiednią. i chyba by było na tyle
ale na początek zrób gov mod i wysteruj wszystko jak to opanujesz to wtedy bierz się za kolejne mody
czy tak będzie jechał twój to zależy na jakim ciśnieniu go wysterujesz . czy ma IC czy nie tego nie wiem
z tego co pamiętam to w timingu było troszkę grzebania
trzeba skrócić tłoczek a do tego potrzeba rozebrać całą pompę , można to zrobić bez rozbierania ale to tak troszkę na żywioł ;P (ja tak robiłem i pompa dalej lata u kumpla )
no i trzeba sprężynkę dobrać odpowiednią. i chyba by było na tyle
ale na początek zrób gov mod i wysteruj wszystko jak to opanujesz to wtedy bierz się za kolejne mody
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
Timing Mod ciężko zrobić?- z tego co rozumiem mam odkrecić ten dekielek co jest przy pompie tam nisko i od środka go rozwiercić zgadza się?
to pokolorowane na żółto w niebieskiej pentli?
jeżeli tak to o ile go rozwiercić? - albo może prościej dać pod niego podkładkę która oddali go od komory silnika mam dostęp do narzędzi które zrobią taką podkładkę bez bólu jeżeli tak to jaką grubość podkładki dać?
to pokolorowane na żółto w niebieskiej pentli?
jeżeli tak to o ile go rozwiercić? - albo może prościej dać pod niego podkładkę która oddali go od komory silnika mam dostęp do narzędzi które zrobią taką podkładkę bez bólu jeżeli tak to jaką grubość podkładki dać?
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
- LeadPCT-V.A.G
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
- Lokalizacja: Trzcianka
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
ten żółty dekielek masz przerobić tak aby tłoczek mógł mocniej się wysunąć , inną opcją jest skrócenie tego tłoczka tak jak ja to zrobiłem , co do podkładek i sprężynki się nie wypowiem bo nie ruszałem ich. Kolega na innych wtryskach ( chyba z merca ) i mojej pompie (tłokorozdzielacz 10mm , gov mod , timing mod) ciśnienie ok 1.4 bara i zwiększona dawka odpowiednio osiągnął 147KM z silnika 1.9TD AAZ
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
Wreszcie doszło i już zamontowane
http://www.youtube.com/watch?v=061DEUOX ... e=youtu.be
na filmiku widać ładuje do 1bar czy to nie za wysoko jak na niegrzebane?
widać jak gwałtownie spadają bary przy końcu biegu to przez zawór?
w jakiej kolejności robić?
do zrobienia:
GOV MOD
LDA
Podniesienie barów - do ilu? 1,5?
Przyspieszenie zapłonu ale to na końcu
IC - ale to też na końcu dopiero
i chyba tyle hmmm?
Osiągi na dzień dzisiejszy:
{1} - 45km/h - 4s [4,4k obr]
{2} - 75km/h - 9s [4,4k obr]
{-} - 100km/h - 14s
{3} - 105km/h - 17s [4,2k obr]
{-} - 120km/h - 22s
{4} - 135km/h - 32s [3,1k obr]
{-} - 140km/h - 37s
{5] - droga się skończyła ale VMAX 155km/h
http://www.youtube.com/watch?v=061DEUOX ... e=youtu.be
na filmiku widać ładuje do 1bar czy to nie za wysoko jak na niegrzebane?
widać jak gwałtownie spadają bary przy końcu biegu to przez zawór?
w jakiej kolejności robić?
do zrobienia:
GOV MOD
LDA
Podniesienie barów - do ilu? 1,5?
Przyspieszenie zapłonu ale to na końcu
IC - ale to też na końcu dopiero
i chyba tyle hmmm?
Osiągi na dzień dzisiejszy:
{1} - 45km/h - 4s [4,4k obr]
{2} - 75km/h - 9s [4,4k obr]
{-} - 100km/h - 14s
{3} - 105km/h - 17s [4,2k obr]
{-} - 120km/h - 22s
{4} - 135km/h - 32s [3,1k obr]
{-} - 140km/h - 37s
{5] - droga się skończyła ale VMAX 155km/h
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
Według mnie masz zapieczony zawór dlatego dochodzi do 1bara.
Ja na twoim miejscu 1 ustawiłbym ciśnienie np 1.3b(pierwsze dobrze byłoby rozruszać ten zawór).
potem odpowiednio podkręcił dawkę zrobił lda i governatora potem zobaczysz czy ci to wystarczy
Ja na twoim miejscu 1 ustawiłbym ciśnienie np 1.3b(pierwsze dobrze byłoby rozruszać ten zawór).
potem odpowiednio podkręcił dawkę zrobił lda i governatora potem zobaczysz czy ci to wystarczy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości