Turbina z ASZ w AJM, kłopot po montażu!

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wrobciu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: wt paź 18, 2011 14:09
Lokalizacja: Elbląg

Turbina z ASZ w AJM, kłopot po montażu!

Post autor: wrobciu » śr wrz 19, 2012 19:13

Witam wszystkich wymieniłem turbinę w swoim AJM na tą z ASZ i mam problem z podłączeniem węża do intercoolera.
Problem polega na tym że wąż obciera o sztywny przewód od wspomagania.
Proszę o rady co z tym można zrobić albo o jakąś fotke ja wy u siebie macie to rozwiązane
z góry dziękuje
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/680 ... 814a1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony czw wrz 20, 2012 12:56 przez wrobciu, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Turbina z ASZ w AJM, kłopot po montażu!

Post autor: italiano_83 » śr wrz 19, 2012 19:32

Kombinuj, albo zmieniasz wąż o turbo do IC na inny i robisz "objazd", albo rzeźbisz z przewodem od wspomagania, trzeba popatrzeć jak on jest tam umocowany gdzie jest przykręcony może uda się go odkształcić na tyle, aby nie napierał na wąż od turbo, a jak nie to pozostaje dorobienie przewodu do wspomagania, warsztaty specjalizujące się w tym dorobią Ci przewód elastyczny i zarobią końcówki odpowiednio, pozostanie demontaż montaż oraz uzupełnienie płynu wspomagania i odpowietrzenie układu wspomagania. N


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
wrobciu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: wt paź 18, 2011 14:09
Lokalizacja: Elbląg

Turbina z ASZ w AJM, kłopot po montażu!

Post autor: wrobciu » śr wrz 19, 2012 20:00

A wszyscy piszą ze przy wymianie turbiny na większą wystarczy dokupić przejściówkę (redukcję z szybkozłączki), lub zakupić orginalny wąż od ASZ i wszystko będzie pasowało.
Według mnie żadna z tych opcji nie pasuje bo przeszkadza przewód od wspomagania
Próbowałem nawet obrócić muszle turbiny na dół i po przez redukcje podłączyć orginalny wąż z AJMa lecz wąż przy takiej opcji był mocno zagięty.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Turbina z ASZ w AJM, kłopot po montażu!

Post autor: italiano_83 » śr wrz 19, 2012 20:24

wrobciu pisze: lub zakupić orginalny wąż od ASZ i wszystko będzie pasowało.
Właśnie zastanawiam się czy nie od ARL i czy jest jakaś różnica między wężem od ARL i ASZ ... w sumie nie przypominam sobie aby ktoś wkładał ASZ do AJM ... ARL przypominam sobie natomiast.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
wrobciu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: wt paź 18, 2011 14:09
Lokalizacja: Elbląg

Turbina z ASZ w AJM, kłopot po montażu!

Post autor: wrobciu » śr wrz 19, 2012 20:46

Turbo z ARL, ASZ wyglądają tak samo.
Tylko były montowane dwa rodzaje z z wyjściem bocznym strony zimnej jak u mnie na zdjęciu, lub z wyjściem do góry tylko wtedy jest potrzebny metalowy tłumik + czerwony wąż o innym kształcie
Tłumik jest na tej aukcji
http://allegro.pl/rura-turbo-a3-turan-g ... 85570.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Węże od ARL i ASZ są takie same tylko jak pisałem sa dwa rodzaje sam wąż, lub wąż + tłumik
Proszę o jakieś zdjęcie jak ktoś ma zamontowaną suszarkę z ASZ



Awatar użytkownika
wrobciu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: wt paź 18, 2011 14:09
Lokalizacja: Elbląg

Turbina z ASZ w AJM, kłopot po montażu!

Post autor: wrobciu » pn wrz 24, 2012 07:39

Temat rozwiązany trzeba wygiąć sztywny przewód od wspomagania w stronę błotnika i wszystko pasuje
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db7 ... 60e60.html" onclick="window.open(this.href);return false;



bosse
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Kraków

Turbina z ASZ w AJM, kłopot po montażu!

Post autor: bosse » ndz mar 10, 2013 22:34

co jest potrzebne do takiej wymiany? tylko taka przejsciowka? http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja ... 65494.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
wrobciu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: wt paź 18, 2011 14:09
Lokalizacja: Elbląg

Turbina z ASZ w AJM, kłopot po montażu!

Post autor: wrobciu » pt mar 15, 2013 13:19

Możesz zastosować tą przejściówkę i pokombinować z wężem do icka, ale ja osobiście polecam ori wąż od asz



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości