skutki źle ustwaionego zapłonu kąt wtrysku temperatura 110
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 21:25
skutki źle ustwaionego zapłonu kąt wtrysku temperatura 110
Witam
wymieniłem dziś czujnik temperatury płynu chłodniczego bo mi świece nie grzały wogole mam ten czujnik 4 pinowy zielony . Po wymianie świece grzeje ale temperatura dochodzi do 110 potem termostat puszcza i sie wiatraki włączą po 110 stopniach . Ostatnio wymieniałem rozrząd i zakładałem pompę wtryskową była regenerowana . Czy przyczyną tal wysokiej temperatury może być źle ustawiony zapłon ?? tak mi powiedział znajomy czy to prawda czy po prostu czujnik do kitu
Odpowiedzcie wiem że juz były tematy na temat czujników ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem
wymieniłem dziś czujnik temperatury płynu chłodniczego bo mi świece nie grzały wogole mam ten czujnik 4 pinowy zielony . Po wymianie świece grzeje ale temperatura dochodzi do 110 potem termostat puszcza i sie wiatraki włączą po 110 stopniach . Ostatnio wymieniałem rozrząd i zakładałem pompę wtryskową była regenerowana . Czy przyczyną tal wysokiej temperatury może być źle ustawiony zapłon ?? tak mi powiedział znajomy czy to prawda czy po prostu czujnik do kitu
Odpowiedzcie wiem że juz były tematy na temat czujników ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
skutki źle ustwaionego zapłonu kąt wtrysku temperatura 110
prędzej zła uszczelka pod głowicą miałem raz tak
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
skutki źle ustwaionego zapłonu kąt wtrysku temperatura 110
Co to za czujnik i ile kosztował?Stasiek1990 pisze:wymieniłem dziś czujnik temperatury płynu chłodniczego
No wypadało by ustawić kąt początku tłoczenia.Stasiek1990 pisze: Ostatnio wymieniałem rozrząd i zakładałem pompę wtryskową była regenerowana
skutki źle ustwaionego zapłonu kąt wtrysku temperatura 110
Raczej przekłamuje czujnik.Zły kąt wtrysku nie podniósł by temperatury włączania wentylatorów.Z ciekawostek moge Ci powiedzieć że znajomy miał zielony czujnik u siebie w passacie i też w ten sam sposób przekłamywał.
Zamień może na niebieski.Plan u kolegi był wlasnie taki ,ale wcześniej sprzedał auto.
Zamień może na niebieski.Plan u kolegi był wlasnie taki ,ale wcześniej sprzedał auto.
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 21:25
skutki źle ustwaionego zapłonu kąt wtrysku temperatura 110
czujnik jakiś FAE 40 zł kosztował .
ale czy źle ustawiony początek tłoczenia może być przyczyną ??
A i mam wrażenie że termostat mi puszcza jedynie na postoju i wtedy mi sie włączają
Jak stanę podniosę maskę temperatura na starym czujniku była 100 wąż od chłodnicy zimny na postoju zaraz robił się ciepły potem dałem mu gazu ostro rozgrzał się wąż i wiatraki się właczą . A przy jeździe nie wiem czy się włączaja bo nie słysze ich może się włączają ale ja tego nie słysze bo głośniej silnik chodzi
ale czy źle ustawiony początek tłoczenia może być przyczyną ??
A i mam wrażenie że termostat mi puszcza jedynie na postoju i wtedy mi sie włączają
Jak stanę podniosę maskę temperatura na starym czujniku była 100 wąż od chłodnicy zimny na postoju zaraz robił się ciepły potem dałem mu gazu ostro rozgrzał się wąż i wiatraki się właczą . A przy jeździe nie wiem czy się włączaja bo nie słysze ich może się włączają ale ja tego nie słysze bo głośniej silnik chodzi
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
skutki źle ustwaionego zapłonu kąt wtrysku temperatura 110
No i chyba wskazuje na czujnik tak jak ci napisał kolega wyżej.A jaka temp. pokazywał stary czujnik.
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 21:25
skutki źle ustwaionego zapłonu kąt wtrysku temperatura 110
stary pokazywał 95 - 100 czyli też źle i nie chodziły świece nie grzały
skutki źle ustwaionego zapłonu kąt wtrysku temperatura 110
W tym czujniku są tak jakby dwa czujniki .Jeden na świece drugi na zegar w środku. Kup niebieski podmień i zobaczysz jak się zachowuje.
skutki źle ustwaionego zapłonu kąt wtrysku temperatura 110
Termostat to regulator mechaniczny i nie puszcza przy 110 tylko wcześniej. Obawiam się że twój termostat nie wie co pokazuje czujnik i działa poprawnie.Stasiek1990 pisze:temperatura dochodzi do 110 potem termostat puszcza
Zawór bezpieczeństwa nie pozwoli na zagotowanie płynu do 110 już przy tej temp. będzie takie ciśnienie że pójdzie wąż, a na pewno puści zaworek.
Łatwo to sprawdzić przecież gdy czujnik pokazuje 110 to po zgaszeniu silnika jedno wielkie bulgotanie powinno być słychać. Moja diagnoza jest taka że masz na pewno zły czujnik temp.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości