Poluzowanie napinacza paska wieloklinowego 2,3 V5 silnik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:36
Poluzowanie napinacza paska wieloklinowego 2,3 V5 silnik
Witam,
mam problem z rozciągnięcie napinacza paska wieloklinowego w VW borze 2,3 V5. Mam go zdjętego bo wymieniałem pompę wody i wyskoczyła mi blokada po ściągnięciu i teraz za cholerę nie mogę go odciągnąć, napinacz zdjęty z samochodu, żeby założyć bez problemu pasek. \Moje pytanie jest takie czy macie jakiś sprawdzony sposób na jego rozciągnięcie żeby założyć pasek bezproblemowo i czy lepiej robić to na samochodzie czy na zdjętym napinaczu. Z góry dzięki za info.
mam problem z rozciągnięcie napinacza paska wieloklinowego w VW borze 2,3 V5. Mam go zdjętego bo wymieniałem pompę wody i wyskoczyła mi blokada po ściągnięciu i teraz za cholerę nie mogę go odciągnąć, napinacz zdjęty z samochodu, żeby założyć bez problemu pasek. \Moje pytanie jest takie czy macie jakiś sprawdzony sposób na jego rozciągnięcie żeby założyć pasek bezproblemowo i czy lepiej robić to na samochodzie czy na zdjętym napinaczu. Z góry dzięki za info.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Poluzowanie napinacza paska wieloklinowego 2,3 V5 silnik
Zamontuj na auto po czym zablokuj ponownie napinacz załóż pasek i odblokuj napinacz.Powinno grać.
-
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:36
Re: Poluzowanie napinacza paska wieloklinowego 2,3 V5 silnik
No ok tylko powiedz mi jak mam go zablokować/odblokować żeby założyć pasek. Przy moim napinaczu jest brak jakiejkolwiek śruby luzującej/napinającej, jest tylko napinacz który sam się napina a żeby go "odblokować" trzeba użyć siły. Zdjęcia napinacza poniżej
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Poluzowanie napinacza paska wieloklinowego 2,3 V5 silnik
kubek_0071 pisze:No ok tylko powiedz mi jak mam go zablokować/odblokować żeby założyć pasek. Przy moim napinaczu jest brak jakiejkolwiek śruby luzującej/napinającej, jest tylko napinacz który sam się napina a żeby go "odblokować" trzeba użyć siły. Zdjęcia napinacza poniżej
musisz wkrecic srube 8m-kę w otworek z gwintem, dopiero wtedy będziesz mógł zdjąc pasek.
-
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:36
Re: Poluzowanie napinacza paska wieloklinowego 2,3 V5 silnik
niestety nie ma tam żadnego miejsca na wkręcenie śruby 8-ki
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Poluzowanie napinacza paska wieloklinowego 2,3 V5 silnik
Patrząc na pierwsze zdjęcie i otwór całkiem z lewej strony tuż pod nim jest nadlew w kształcie trójkąta i nie ma tam otworu z gwintem ? Czy może jest a gwintu brak?
-
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:36
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Poluzowanie napinacza paska wieloklinowego 2,3 V5 silnik
No to w takim razie trzeba pobawić się z tym w imadle aby go zablokować.Zastanawia mnie jak go zdemontowałeś ?
-
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:36
Re: Poluzowanie napinacza paska wieloklinowego 2,3 V5 silnik
poprzez zsuwanie paska powoli i włożenie w otwór imbusa ale imbus mi wyskoczył z otworu i teraz mam problem.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Poluzowanie napinacza paska wieloklinowego 2,3 V5 silnik
No to spróbuj w imadle tylko z głową żeby go nie uszkodzić.
-
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:36
Re: Poluzowanie napinacza paska wieloklinowego 2,3 V5 silnik
Pasek założony, napinacz poluzowaliśmy zdjęty innym paskiem a w otwory gdzie na zdjęciu jest wsadzony imbus wkręciliśmy śrubę 8-kę po nagwintowaniu otworu i poszło bezproblemowo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości