Układ wydechowy Golf III 1.9TDI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Układ wydechowy Golf III 1.9TDI

Post autor: bigozz » wt lut 08, 2005 09:36

Witam wszystkich w moim golfie pomiędzy kolektorem a katalizatorem jest puszka opleciona siatką. Podobno fachowo nazywa się to Łącznik elastyczny lub rezonansowy. ku mojemu zdziwieniu przetarł się i chcę go wymienic. A teraz moje pytanie czy ktoś już to wymieniał za ile bo w ASO powiedzieli mi że występuje to tylko z katalizatorem i koszt to ok.2500PLN. A troche się na spawaniu znam i przecierz tę puszkę można wyciąć i wstawić nową tylko czy można ją dostać osobno! Z góry dzięki i POZDRO! :pub:


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt lut 08, 2005 11:27

Mozna, i co ciekawę juz drugi raz spotykam się z wydechem gdzie kat jest połączony z łącznikiem elastycznym - u mnie jest tak samo. Co ciekawe w katalogu wydechów jest wyraźnie narysowane, że te 2 elementy są oddzielnie.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » wt lut 08, 2005 12:09

A czy wiesz jak to się ma cenowo?


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt lut 08, 2005 12:29

Sam łącznik to chyba gdzieś z 50PLN, tylko trzeba by odpowiedni dopasować


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » wt lut 08, 2005 16:50

Łącznik zaleznie od długości kosztuje od 40 do 130 zł Kup dobrej firmy bo będzie ci pierdział metalicznie bo robia cieniutkie sprzężyny w oplocie stalowej zyłki- lipa straszna , koszt spawania o ok 50- 80 zł czyli razem z najdroższym łącnikiem ok 200zł ----niewspółmiernie co?


MORE POWER

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » śr lut 09, 2005 08:25

Dzięki wam bardzo za radę sprawdziłem u Wiesia(zaprzyjaźniony warsztat), dobry łącznik sprowadzi mi za 70zł a wspawanie free bo wspawam go sam - pocoś przecierz stoi ten MIGO-MAG w robocie no nie. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

betap

Post autor: betap » śr lut 09, 2005 10:57

sprawdz dokladnie ten caly element od turbiny az za lacznik (amortyzator);
wiem, ze to czesto pada w tdi
ja ostatnio mialem taki problem caly ten element kosztowal mnie 230 zl (z robocizna);

co dziwne przez to samochod nie mial mocy i plil jak smok

pozdr,



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » śr lut 09, 2005 11:22

betap pisze:sprawdz dokladnie ten caly element od turbiny az za lacznik (amortyzator);
wiem, ze to czesto pada w tdi
ja ostatnio mialem taki problem caly ten element kosztowal mnie 230 zl (z robocizna);

co dziwne przez to samochod nie mial mocy i plil jak smok

pozdr,
Rany człowieku czyżbyś znalazł odpowiedź na moją największą bolączkę jerzdże nim dopiero od 2tyg. a już widzę że coś jest nie tak bo tak jak mówisz jest strasznie mułowaty 145km/h max i ok. 9l ON w mieście to chyba przesada no nie. To ja szukam błędów w ECU a ty mi mówisz że too może być tylko to. Wielkie dzięki stary i jeśli możesz to powiedz coś szerzej o swoim przypadku będę bardzo wdzięczny. Pozdro.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr lut 09, 2005 13:19

Ja bym się tak nie cieszył, bo to by z kolei oznaczało zapchany katalizator, a cenowo to juz wiesz jak to boli.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » czw lut 10, 2005 08:34

Byłem wczoraj u Wiecha i wymieniłem łącznik, katalizator OK a auto nadal słabe! Macie jakiś pomysł? Chyba obstawił bym przepływomierz! Ale czy to możliwe że nie stwierdzili by tego na diagnozie? Help!


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » czw lut 10, 2005 09:55

Mam jeszcze jedno pytanko czy tego golfika mozna zdiagnozować przy pomocy kodów błyskowych? Jeśli tak to w jaki sposób Dzięki.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

betap

Post autor: betap » ndz lut 13, 2005 20:47

napisz mi dokladnie co sie dzieje
jakie objawy
podlaczyles do vag'a?
jak tak to czy sprawdzales cisnienie na turbawce ?



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » wt lut 15, 2005 19:26

drogi użytkowniku betap sprawa ma się nastepująco. okazało się że poza łącznikiem mam walnięty n75. wymieniłem jedno i drugie. auto chodzi ciszej turbina pracuje jak należy ale niestety problem nie zniknął. auto zmiast gwizdać to burczy! chodzi ciężko i muszę go ciągnąć na biegach. zauważyłem jeszcze jedno jak na postoju wciskamn gaz to silnik ładnie się kręci do 4100 obr/min, nie puszczam gazu a silnik sam zwalnia do 3800 obr/min i dalej trzymam gaz a on wkręca się wtdy do 4500 ale nagle spada do 1000 i dziwnie cięzko chodzi - burczy, szarpie i cały się trzęsie, jak dodaje gazu to prawie żadnej reakcji. jak go zgaszę i odpale ponownie to chodzi idealnie ale po przegazowaniu sytuacja się powtarz. panowie co jest do jasnej qrwy z tym autem. zawsze chciałem mieć golfa TDI kombi ale teraz po miesiącu odkąd go kupiłem mam go po mału dosyć. POMOCY!!!


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

betap

Post autor: betap » wt lut 15, 2005 19:46

jaki model silnika ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości