gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: arwam » pn sie 06, 2012 17:13

za duży wydatek resztkowy do tego masz różne obroty na zimnym i gorącym silniku...



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: marcinas1983 » pn sie 06, 2012 18:23

Modeusz pisze:Jedynie przy odpalaniu trzeba dodać trochę gazu
tak być nie powinno... coś jeszcze musisz podregulować


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Modeusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob lis 03, 2007 19:49
Lokalizacja: zielonka
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Modeusz » wt sie 07, 2012 11:48

Przyczyną był rzeczywiście źle ustawiony wydatek szczątkowy.
Wkręciłem 1,5 obrotu śrubę od wydatku szczątkowego (na granicy, tak, żeby w miarę sprawnie schodził z obrotów), potem zmniejszyłem odrobinę obroty biegu jałowego z wciśniętym przyśpieszaczem.
Odpaliłem uradowany już, nie muskając nawet pedału gazu :bigok:



arwam

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: arwam » wt sie 07, 2012 16:35

Modeusz pisze:Wkręciłem 1,

chciałeś powiedzieć wykręciłem...



Modeusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob lis 03, 2007 19:49
Lokalizacja: zielonka
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Modeusz » sob sie 11, 2012 23:42

Tak, mój bład. Oczywiście wykręciłem



Awatar użytkownika
Kejpi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: wt maja 29, 2012 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Kejpi » sob wrz 15, 2012 14:52

Witajcie

To wyciągnąć tą sprężynkę krótszą czy nie? jak tak to ta krótsza ma się rozumieć to ta koło podkładek tak? bo widzę na fotce ze jest jeszcze jakaś trzecia głębiej


Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar

arwam

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: arwam » sob wrz 15, 2012 15:38

ja nigdy nie wyciągam środkowej sprężynki, czasem tylko tą najkrótsza, jesli nie zalezy na kulturze pracy i auto nie jest przeznaczone do użytku w miescie.



Awatar użytkownika
Kejpi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: wt maja 29, 2012 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Kejpi » sob wrz 15, 2012 17:01

arwam ~ Twoja machina mi sie podoba :D ale nie mam takiego budżetu

Chciałbym wyciągnąć z swojego JR troszkę mocy i chce zrobić:
gov mod + LDA + dawka + zwiększyć bar na turbinie
i mam pytanka
chciałbym tak z minimum 90-100KM da rade tylko dzięki temu?
Chciałbym aby autko nie paliło wiecej niz 6l przy obrotach do 2100obr teraz pali 5,5l powyżej tych obrotów niech sobie bierze ile mu potrzeba

gov mod - zrobię podłoże tylko te podkładki ile milimetrów dać podkładek? bo jedni piszą tak inni tak zdam sie na ciebie.
LDA - zrobię bez bólu
dawkę - zwiększa się śrubką jedna trzeba wkręcić drugą wykręcić tylko jaką i ile bo foty wygasły
MBC jest do sterowania barami i chyba wiem gdzie go wpiąć
Ale gdzie wpiąć miernik doładowania? który to wężyk?

Mój silniczek teraz już jest wyczyszczony foto robione jak kupiłem golfa http://imageshack.us/a/img809/4278/dscn4743z.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: EnejVW » sob wrz 15, 2012 17:21

Kejpi, zanim podniesiesz ciśnienie dowiedz się jakie masz turbo, bo może do tego nie będziesz potrzebował mbc, i załóż wskaźnik ciśnienia(dajesz trójnik na przewód który idzie od kolektora do pompy i tam wpinasz manometr.
Ja dałem 4,5 mm podkładek dawkę regulujesz tak żeby za dużo nie kopcił przy pełnym doładowaniu, np wkręcasz jeden obrót i sprawdzasz i tak dalej.
Przy spokojnej jeździe spalanie może wzrosnąć od 0.3 do 0.5 l/100km.



Awatar użytkownika
Kejpi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: wt maja 29, 2012 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Kejpi » sob wrz 15, 2012 17:28

mój nawet teraz kopci :D
oleju nie bierze spalanie 5,5 to nie wiem dlaczego kopci filtr powietrza i paliwa wymieniony.

Jak się dowiem jaką mam turbinę? bo nie wiem jaką mam


Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: EnejVW » sob wrz 15, 2012 18:41

musisz ją dokładnie obejrzeć bo gdzieś na niej powinna być tabliczka i będzie pisać: k14, k24, T2, lub T3.
a to że kopci to może ktoś już przy nim grzebał.



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: LeadPCT-V.A.G » sob wrz 15, 2012 21:45

nawet nie gdzieś a od strony dolotu powinna być tabliczka znamionowa , zwal wąż i szukaj
resztę już wiesz także do dzieła :) na zwykłych gratach powinieneś podciągnąć spokojnie pod 100KM
aha i co do podkładek musisz kombinować na jednej pompie miałem ok 3mm a na drugiej 1mm także jak widać nie zawsze jest tak samo.
powodzonka



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: EnejVW » sob wrz 15, 2012 22:08

Podkładek dać najlepiej tyle ile się uważa za słuszne ;)



Awatar użytkownika
Kejpi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: wt maja 29, 2012 22:20
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki

Post autor: Kejpi » ndz wrz 16, 2012 10:08

Kurcze wąż siedzi tak mocno że się zedrzeć nie da a nie chce go rozerwać.

Od góry widać 35W (trójkąt z 3 literami K chyba) da rade coś z tego wywnioskować? czy muszę się jakoś pomęczyć i zedrzeć tą rurę

Edit:

Z tego co wywnioskowałem po zdjęciach w google mam K24 bo K14 ma zaczep od strony dolotu a K24 go nie ma a ja go nie mam

To co da sie coś z tej turbiny wycisnąć? kupować MBC? Jaki ona am zakres działania taki aby szybko się nie rozleciała

Dużo straci silnik na żywotności bo w końcu ma 25lat
Ostatnio zmieniony ndz wrz 16, 2012 10:56 przez Kejpi, łącznie zmieniany 5 razy.


Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 19 gości