gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
za duży wydatek resztkowy do tego masz różne obroty na zimnym i gorącym silniku...
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
tak być nie powinno... coś jeszcze musisz podregulowaćModeusz pisze:Jedynie przy odpalaniu trzeba dodać trochę gazu
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
Przyczyną był rzeczywiście źle ustawiony wydatek szczątkowy.
Wkręciłem 1,5 obrotu śrubę od wydatku szczątkowego (na granicy, tak, żeby w miarę sprawnie schodził z obrotów), potem zmniejszyłem odrobinę obroty biegu jałowego z wciśniętym przyśpieszaczem.
Odpaliłem uradowany już, nie muskając nawet pedału gazu
Wkręciłem 1,5 obrotu śrubę od wydatku szczątkowego (na granicy, tak, żeby w miarę sprawnie schodził z obrotów), potem zmniejszyłem odrobinę obroty biegu jałowego z wciśniętym przyśpieszaczem.
Odpaliłem uradowany już, nie muskając nawet pedału gazu
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
Modeusz pisze:Wkręciłem 1,
chciałeś powiedzieć wykręciłem...
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
Witajcie
To wyciągnąć tą sprężynkę krótszą czy nie? jak tak to ta krótsza ma się rozumieć to ta koło podkładek tak? bo widzę na fotce ze jest jeszcze jakaś trzecia głębiej
To wyciągnąć tą sprężynkę krótszą czy nie? jak tak to ta krótsza ma się rozumieć to ta koło podkładek tak? bo widzę na fotce ze jest jeszcze jakaś trzecia głębiej
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
ja nigdy nie wyciągam środkowej sprężynki, czasem tylko tą najkrótsza, jesli nie zalezy na kulturze pracy i auto nie jest przeznaczone do użytku w miescie.
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
arwam ~ Twoja machina mi sie podoba ale nie mam takiego budżetu
Chciałbym wyciągnąć z swojego JR troszkę mocy i chce zrobić:
gov mod + LDA + dawka + zwiększyć bar na turbinie
i mam pytanka
chciałbym tak z minimum 90-100KM da rade tylko dzięki temu?
Chciałbym aby autko nie paliło wiecej niz 6l przy obrotach do 2100obr teraz pali 5,5l powyżej tych obrotów niech sobie bierze ile mu potrzeba
gov mod - zrobię podłoże tylko te podkładki ile milimetrów dać podkładek? bo jedni piszą tak inni tak zdam sie na ciebie.
LDA - zrobię bez bólu
dawkę - zwiększa się śrubką jedna trzeba wkręcić drugą wykręcić tylko jaką i ile bo foty wygasły
MBC jest do sterowania barami i chyba wiem gdzie go wpiąć
Ale gdzie wpiąć miernik doładowania? który to wężyk?
Mój silniczek teraz już jest wyczyszczony foto robione jak kupiłem golfa http://imageshack.us/a/img809/4278/dscn4743z.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Chciałbym wyciągnąć z swojego JR troszkę mocy i chce zrobić:
gov mod + LDA + dawka + zwiększyć bar na turbinie
i mam pytanka
chciałbym tak z minimum 90-100KM da rade tylko dzięki temu?
Chciałbym aby autko nie paliło wiecej niz 6l przy obrotach do 2100obr teraz pali 5,5l powyżej tych obrotów niech sobie bierze ile mu potrzeba
gov mod - zrobię podłoże tylko te podkładki ile milimetrów dać podkładek? bo jedni piszą tak inni tak zdam sie na ciebie.
LDA - zrobię bez bólu
dawkę - zwiększa się śrubką jedna trzeba wkręcić drugą wykręcić tylko jaką i ile bo foty wygasły
MBC jest do sterowania barami i chyba wiem gdzie go wpiąć
Ale gdzie wpiąć miernik doładowania? który to wężyk?
Mój silniczek teraz już jest wyczyszczony foto robione jak kupiłem golfa http://imageshack.us/a/img809/4278/dscn4743z.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
Kejpi, zanim podniesiesz ciśnienie dowiedz się jakie masz turbo, bo może do tego nie będziesz potrzebował mbc, i załóż wskaźnik ciśnienia(dajesz trójnik na przewód który idzie od kolektora do pompy i tam wpinasz manometr.
Ja dałem 4,5 mm podkładek dawkę regulujesz tak żeby za dużo nie kopcił przy pełnym doładowaniu, np wkręcasz jeden obrót i sprawdzasz i tak dalej.
Przy spokojnej jeździe spalanie może wzrosnąć od 0.3 do 0.5 l/100km.
Ja dałem 4,5 mm podkładek dawkę regulujesz tak żeby za dużo nie kopcił przy pełnym doładowaniu, np wkręcasz jeden obrót i sprawdzasz i tak dalej.
Przy spokojnej jeździe spalanie może wzrosnąć od 0.3 do 0.5 l/100km.
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
mój nawet teraz kopci
oleju nie bierze spalanie 5,5 to nie wiem dlaczego kopci filtr powietrza i paliwa wymieniony.
Jak się dowiem jaką mam turbinę? bo nie wiem jaką mam
oleju nie bierze spalanie 5,5 to nie wiem dlaczego kopci filtr powietrza i paliwa wymieniony.
Jak się dowiem jaką mam turbinę? bo nie wiem jaką mam
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
musisz ją dokładnie obejrzeć bo gdzieś na niej powinna być tabliczka i będzie pisać: k14, k24, T2, lub T3.
a to że kopci to może ktoś już przy nim grzebał.
a to że kopci to może ktoś już przy nim grzebał.
- LeadPCT-V.A.G
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
- Lokalizacja: Trzcianka
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
nawet nie gdzieś a od strony dolotu powinna być tabliczka znamionowa , zwal wąż i szukaj
resztę już wiesz także do dzieła na zwykłych gratach powinieneś podciągnąć spokojnie pod 100KM
aha i co do podkładek musisz kombinować na jednej pompie miałem ok 3mm a na drugiej 1mm także jak widać nie zawsze jest tak samo.
powodzonka
resztę już wiesz także do dzieła na zwykłych gratach powinieneś podciągnąć spokojnie pod 100KM
aha i co do podkładek musisz kombinować na jednej pompie miałem ok 3mm a na drugiej 1mm także jak widać nie zawsze jest tak samo.
powodzonka
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
Podkładek dać najlepiej tyle ile się uważa za słuszne
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
Kurcze wąż siedzi tak mocno że się zedrzeć nie da a nie chce go rozerwać.
Od góry widać 35W (trójkąt z 3 literami K chyba) da rade coś z tego wywnioskować? czy muszę się jakoś pomęczyć i zedrzeć tą rurę
Edit:
Z tego co wywnioskowałem po zdjęciach w google mam K24 bo K14 ma zaczep od strony dolotu a K24 go nie ma a ja go nie mam
To co da sie coś z tej turbiny wycisnąć? kupować MBC? Jaki ona am zakres działania taki aby szybko się nie rozleciała
Dużo straci silnik na żywotności bo w końcu ma 25lat
Od góry widać 35W (trójkąt z 3 literami K chyba) da rade coś z tego wywnioskować? czy muszę się jakoś pomęczyć i zedrzeć tą rurę
Edit:
Z tego co wywnioskowałem po zdjęciach w google mam K24 bo K14 ma zaczep od strony dolotu a K24 go nie ma a ja go nie mam
To co da sie coś z tej turbiny wycisnąć? kupować MBC? Jaki ona am zakres działania taki aby szybko się nie rozleciała
Dużo straci silnik na żywotności bo w końcu ma 25lat
Ostatnio zmieniony ndz wrz 16, 2012 10:56 przez Kejpi, łącznie zmieniany 5 razy.
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 19 gości