Rokla paska wielorowkowego

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
radek_siara
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: śr maja 27, 2009 13:08
Lokalizacja: Poznań/Gniezno
Kontakt:

Rokla paska wielorowkowego

Post autor: radek_siara » pt wrz 14, 2012 20:43

Witam, mam problem z rolka paska wielorowkowego.
Od jakiegoś czasu piszczała mi ona w czasie uruchomionego silnika i dziś zabralismy sie z kumplem za jej wymianę... Sciągnelismy ją, miała wbity nr 028 145 278E, następnie w sklepie kupilismy niby taką samą, ale różniąca się szerokością dziury na śrubę, a miała wbity ten sam nr seryjny... Za cholerę nie da się tego załozyć:/ O co kaman??

Oto foty tego co miałem na aucie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A to fotka tego co dostałemw sklepie:
Obrazek

Pomocy!! co zrobic z tym fantem? :-?


Ex VW
http://www.golf3.pl/topics2/bon-banditos-vt37712.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

enesen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 297
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 15:35
Lokalizacja: Wrocław

Rokla paska wielorowkowego

Post autor: enesen » pt wrz 14, 2012 21:33

tam jest łożysko 6002rs więc wybij to co masz w starym i przełóż do nowego.



Awatar użytkownika
maciejhan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
Lokalizacja: WLKP okolice Poznania

Rokla paska wielorowkowego

Post autor: maciejhan » pt wrz 14, 2012 22:15

Nie no daj spokój, rozwalisz łożysko
Kwestia jest tylko z mocowaniem, jeśli średnica koła się zgadza to dobierz inną śrubę i montuj.
Jak nie masz sprawdzianu do gwintów, to podjedź do dobrego sklepu ze śrubami ( sprawdzonego )
W nowym napinaczu wygląda tak jak by śruba miała być już bez tej tulejki.
Nie powinie to być żaden problem dla Ciebie.



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Rokla paska wielorowkowego

Post autor: waski1 » pt wrz 14, 2012 22:23

Wystarczy z tej nowej rolki kupionej wyprasować tą tulejkę i wszystko będzie pasowało.
Przystaw nawet nasadkę i delikatnie z wyczuciem pukniesz młotkiem i wyjdzie metoda sprawdzona.



Awatar użytkownika
maciejhan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
Lokalizacja: WLKP okolice Poznania

Rokla paska wielorowkowego

Post autor: maciejhan » pt wrz 14, 2012 22:53

No tak, albo inną śrubę trzeba wsadzić. Na jedno wychodzi.
Sam wiesz że na warsztacie nie ma czasu myśleć nad takimi problemami, patrzysz w pudełko nie ma takiej śrubki, to oglądasz nowy napinacz czo by tu ulepszyć w nim żeby zagrało ;)



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Rokla paska wielorowkowego

Post autor: waski1 » pt wrz 14, 2012 23:20

maciejhan pisze:No tak, albo inną śrubę trzeba wsadzić. Na jedno wychodzi.
Może być problem ze względu na to że w tej wprasowanej tulejce w nowej rolce jest gwint bo jest to najprawdopodobniej rolka z silnika 1.9 tdi (1z) gdzie śruba przechodzi przez tzw. pogrzebacz i jest wkręcona w rolkę.Więc raczej będzie :ass: z dobrania śruby.



Awatar użytkownika
maciejhan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
Lokalizacja: WLKP okolice Poznania

Rokla paska wielorowkowego

Post autor: maciejhan » sob wrz 15, 2012 00:18

gwintu w nowej tulejce nie widać.
Kolega ma golfa w benzynie.
Sam zobaczy co będzie mu szybciej i łatwiej zrobić.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Rokla paska wielorowkowego

Post autor: norek111 » sob wrz 15, 2012 08:03

przykręcić śrubą i po kłopocie


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
radek_siara
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: śr maja 27, 2009 13:08
Lokalizacja: Poznań/Gniezno
Kontakt:

Rokla paska wielorowkowego

Post autor: radek_siara » sob wrz 15, 2012 20:24

maciejhan, kupiłem dzis w sklepie śrubę z odpowiednio szerokim gwintem i z nieocenioną pomocą kolegi udało sie to zamontować, choc trochę czasu i główkowania nam to zajęło :okej:
Dzieki za pomoc, "plusik" poleciał :D


Ex VW
http://www.golf3.pl/topics2/bon-banditos-vt37712.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości