Witam,
mam takie pytanko. Czy skrzynka bezpieczników z A3 98r. jest taka sama jak w seacie leonie 02r.? Będę robił swap 1.8t AUQ i nie wiem czy kostki pasują, czy trzeba rzeźbić
z góry dzięki za odpowiedź
pozdro
AUQ swap z seata do A3
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
AUQ swap z seata do A3
"...bo tak naprawdę nie ma nic lepszego niż iść do auta i wrócić uwalony smarem i olejem..."
AUQ swap z seata do A3
damianmk1 po numerach OEM to jest dokładnie taka sama skrzynka o numerze OEM 8D1 941 824.
A tak na przyszłość to taka sama skrzynka bezpieczników występuje w:
- Audi A3 / A4 B5 / A4 B6 / A4 B7 / A6 C5 / A6 C6 / A8 D3 / TT
- Seat Leon 1 / Toledo 2
- Skoda Octavia 1 / SuperB 1
- VW Golf IV / Bora / Beetle / Passat B5 / B5FL
Inna sprawa to sama wiązka. O ile skrzynka bezpieczników się nie różni to sama instalacja już może być inna, ze względu na ewentualne wyposażenie itd..
A tak na przyszłość to taka sama skrzynka bezpieczników występuje w:
- Audi A3 / A4 B5 / A4 B6 / A4 B7 / A6 C5 / A6 C6 / A8 D3 / TT
- Seat Leon 1 / Toledo 2
- Skoda Octavia 1 / SuperB 1
- VW Golf IV / Bora / Beetle / Passat B5 / B5FL
Inna sprawa to sama wiązka. O ile skrzynka bezpieczników się nie różni to sama instalacja już może być inna, ze względu na ewentualne wyposażenie itd..
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
AUQ swap z seata do A3
Najgorsze jest to że te wiązki są wszystkie klejone i lutowane razem. Jedyny punkt styczny (z wtyczkami) to podszybie po stronie kierowcy
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
AUQ swap z seata do A3
dzięki panowie za podpowiedzi jeszcze seat to anglik będzie rzeźba
"...bo tak naprawdę nie ma nic lepszego niż iść do auta i wrócić uwalony smarem i olejem..."
AUQ swap z seata do A3
Rzeźba, jak rzeźba, raptem w kilku miejscach trzeba przedłużać wiązki a w kilku skracać (lepiej zwinąć np. od wycieraczek), przełożyć skrzynkę bezpieczników bo z anglika jest jakaś... lewa . znaczy jest prawa a ma być lewa
Największa zabawa jest przy zegarach i kolumnie kierowniczej bo jak obrócisz wiązkę na lewo to masz odwrotnie wtyczki do zegarów, manetek itd, ale jak położysz tak jak w angliku byla to znów skrzynka bezpieczników i kostka wylacznika świateł wypada przy środkowym tunelu a do środkowego tunelu musisz dociągnąć to co masz teraz po lewej stronie. Zabawy co niemiara!
Ja zdecydowałem się na przedłużanie wiązek do zegarów itd żeby skrzynka bezp. była tam gdzie powinna. Cale szczęście tą wiązkę łączę z wiązką fabryczną w Fabii więc prawą stronę kabiny i tunel środkowy mam całe szczęście seryjne.
Ale żeby ten gąszcz kabli ogarnąć to kilka dni potrzeba że o oczywistych schematach nie wspomnę.
Największa zabawa jest przy zegarach i kolumnie kierowniczej bo jak obrócisz wiązkę na lewo to masz odwrotnie wtyczki do zegarów, manetek itd, ale jak położysz tak jak w angliku byla to znów skrzynka bezpieczników i kostka wylacznika świateł wypada przy środkowym tunelu a do środkowego tunelu musisz dociągnąć to co masz teraz po lewej stronie. Zabawy co niemiara!
Ja zdecydowałem się na przedłużanie wiązek do zegarów itd żeby skrzynka bezp. była tam gdzie powinna. Cale szczęście tą wiązkę łączę z wiązką fabryczną w Fabii więc prawą stronę kabiny i tunel środkowy mam całe szczęście seryjne.
Ale żeby ten gąszcz kabli ogarnąć to kilka dni potrzeba że o oczywistych schematach nie wspomnę.
Projekt FiA: 6Y+20VT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości