Rzeźba, jak rzeźba, raptem w kilku miejscach trzeba przedłużać wiązki a w kilku skracać (lepiej zwinąć np. od wycieraczek), przełożyć skrzynkę bezpieczników bo z anglika jest jakaś... lewa

. znaczy jest prawa a ma być lewa

Największa zabawa jest przy zegarach i kolumnie kierowniczej bo jak obrócisz wiązkę na lewo to masz odwrotnie wtyczki do zegarów, manetek itd, ale jak położysz tak jak w angliku byla to znów skrzynka bezpieczników i kostka wylacznika świateł wypada przy środkowym tunelu a do środkowego tunelu musisz dociągnąć to co masz teraz po lewej stronie. Zabawy co niemiara!
Ja zdecydowałem się na przedłużanie wiązek do zegarów itd żeby skrzynka bezp. była tam gdzie powinna. Cale szczęście tą wiązkę łączę z wiązką fabryczną w Fabii więc prawą stronę kabiny i tunel środkowy mam całe szczęście seryjne.
Ale żeby ten gąszcz kabli ogarnąć to kilka dni potrzeba że o oczywistych schematach nie wspomnę.