Jak podkrecic 2,4 d

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Jak podkrecic 2,4 d

Post autor: marcinas1983 » wt wrz 11, 2012 15:40

Pytanie odnośnie tego nieszczęsnego AAB z T4 czy w jego miejsce można wsadzić silnik z audi 100 C4 2.4D?? To jest ten sam blok??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

ciepek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt gru 13, 2011 15:52
Lokalizacja: BOMBONIERKOWO UL.CZEKOLADOWA NR WYLIZANY

Re: Jak podkrecic 2,4 d

Post autor: ciepek » wt wrz 11, 2012 18:11

arwam pisze:
ja też mam zdrowo dłubniętego AAZ'a gdize ciśnienie doładowania jest możliwie małe a za to mocno polane paliwem, i jakoś nic sięsilnikowi nie dzieje po za problemem podstawiania zaworów szczególnie na zimnym silniku
Co to jest to podstawianie zaworów?



arwam

Jak podkrecic 2,4 d

Post autor: arwam » wt wrz 11, 2012 23:20

marcinas1983 pisze:Pytanie odnośnie tego nieszczęsnego AAB z T4 czy w jego miejsce można wsadzić silnik z audi 100 C4 2.4D?? To jest ten sam blok??

tak zmieniasz miskę, smok, i jeszczę pare pierdól po za tym jest to ten sam silnik



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Jak podkrecic 2,4 d

Post autor: marcinas1983 » wt wrz 18, 2012 12:55

Jeszcze jedna kwestia... jak wygląda zamiana AAB na ATT?? Bo nie ukrywam, że ceny silników do T4 są chore dlatego z ojcem myślimy nad zrobieniem m-tdi lub m-sdi bo w cenie gołego AAB można dostać czasem kompletnego ATT z audi.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

Jak podkrecic 2,4 d

Post autor: arwam » wt wrz 18, 2012 19:20

marcinas1983, ja nie umiałem pogodzić jednocześnie dynamiki, i ekonomii, fakt że posłużyłem się złą podstawą jako baza do modów.

myślę że gdybym jesscze raz się zabierał do tematu podszedłbym nieco inaczej. na pewno MUSI być biorca jeśli ma być R5 to z R5, inaczej będą tylko problemy.
jak zrobisz ekonomię to moment obrotowy w dolnych obrotach łamie kark i sprzęgło o półosiach nie wspomne, jak zrobisz górę to znów auto żre jak smok.
mój błąd polegał na tym że korpus był z pompy pół-elektronicznej i w dodatku czterocylindrowej.
ale nawet po zmianie na odpowiednie graty będzie problem w tej postaci że jak bedziesz chciał polać mocniej paliwem to będzie go w korpusie brakować do wysterowania kąta wtrysku...



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości