Witam, wywala mi błąd czujnika spalania stukowego 2 - G66, przerwa lub zwarcie do masy (błąd 540). Zanim wymienię ten czujnik chciałbym go wyczyścić, gdyż mocno poci mi się na pokrywie zaworów no i sprawdzić czy kable nie są przerwane. Po przeczytaniu różnych postów na forum wnioskuję, że obydwa czujniki są wkręcone w blok, jeden od przodu silnika drugi z tyłu silnika. Tyle, że są to informację odnośnie innych silników niż mój.
W związku z tym mam prośbę:
1) Czy ktoś wie gdzie dokładnie znajdują się czujniki spalania stukowego w moim silniku?
2) Który czujnik jest który, tzn. w którym miejscu jest akurat ten o nr 2 - G66.
Silnik to 2.3 V5 AGZ (110KW).
Dziękuję za odpowiedź.
Czujnik spalania stukowego 2-G66, Bora 2.3 V5
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Czujnik spalania stukowego 2-G66, Bora 2.3 V5
Tak w twoim modelu silnika masz jeden z tylu silnika jak patrzysz na silnik to z tyłu po lewej a drugi masz z przodu silnika to jak patrzysz to jest tak bliżej skrzyni biegów
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- MaciekV5
- ...
- Posty: 1152
- Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
- Lokalizacja: GB
- Auto: bmw
- Silnik: CUNA
- Kontakt:
Czujnik spalania stukowego 2-G66, Bora 2.3 V5
Dzięki za odpowiedź, dzisiaj poleżałem trochę pod autem i znalazłem je. Nie orientujesz się czy ten wg VAGa o nr 2 - G66 to jest ten od przodu silnika czy z tyłu?
Czujnik spalania stukowego 2-G66, Bora 2.3 V5
odepnij kostkę z jednego podepnij vaga i zobaczysz jaki błąd będzie wyrzucał i tak zrób z drugim
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- MaciekV5
- ...
- Posty: 1152
- Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
- Lokalizacja: GB
- Auto: bmw
- Silnik: CUNA
- Kontakt:
Czujnik spalania stukowego 2-G66, Bora 2.3 V5
jeryk10, dzięki, właśnie przeczytałem o tym na innym forum i tak też dzisiaj zrobiłem.
Dla potomnych:
- błąd czujnika spalania stukowego 2 - G66, przerwa lub zwarcie do masy (błąd 540) - jest to czujnik od frontu, zlokalizowany obok chłodnicy oleju i obudowy filtra oleju.
- błąd czujnika spalania stukowego 1 - G61, przerwa lub zwarcie do masy (błąd 524) - jest to czujnik z tyłu silnika, bliżej strony pasażera, dostęp od góry silnika.
Dotyczy to mojego silnika 2.3 V5 (AGZ) oraz prawdopodobnie 2.8 V6.
Dla potomnych:
- błąd czujnika spalania stukowego 2 - G66, przerwa lub zwarcie do masy (błąd 540) - jest to czujnik od frontu, zlokalizowany obok chłodnicy oleju i obudowy filtra oleju.
- błąd czujnika spalania stukowego 1 - G61, przerwa lub zwarcie do masy (błąd 524) - jest to czujnik z tyłu silnika, bliżej strony pasażera, dostęp od góry silnika.
Dotyczy to mojego silnika 2.3 V5 (AGZ) oraz prawdopodobnie 2.8 V6.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości