[Mk3] Soft turbo do VR6??!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Po rosji smiga Corrado z rozwierconym Vr'em do 3.1 i do tego ma jeszcze kompresor nie wiem jaka to mam moc, ale widzialem to na fotkach, piekne cudo, a pod maska miodzio
Slyszalem, ze konstrukcja silnika VR6 byla szykowana pod dizelka i zwiekszenie mocy o 100ps nie wymaga wymiany tlokow ani korbowodow na kute, ze spokojnie taka moc ten silnik wytrzyma, zapewne nie obejdzie sie bez wymiany sprzegla na mocniejsze. Czy ktos cos o tym slyszal ? Bo ja u siebie w VR jak bede go modyfikowac to wystarczy mi osiagniecie 100ps z litra pojemnosci do szczescia mi wiecej nie potrzeba, teraz tylko czekam na powrot evolution i dalej bede z nim walkowac ten temat
Slyszalem, ze konstrukcja silnika VR6 byla szykowana pod dizelka i zwiekszenie mocy o 100ps nie wymaga wymiany tlokow ani korbowodow na kute, ze spokojnie taka moc ten silnik wytrzyma, zapewne nie obejdzie sie bez wymiany sprzegla na mocniejsze. Czy ktos cos o tym slyszal ? Bo ja u siebie w VR jak bede go modyfikowac to wystarczy mi osiagniecie 100ps z litra pojemnosci do szczescia mi wiecej nie potrzeba, teraz tylko czekam na powrot evolution i dalej bede z nim walkowac ten temat
[b] - Alarmy i sterowniki do kluczyków scyzoryków - [/b]
czy przy takich przerobkach silnika i doladowaniu 1.7 bara, to auto szymona 19 nie powinno byc mocniejsze???Borys pisze:hehe,Szeli pisze:Nie przecze, że nie można go miec ale koszta są olbrzymie, wał VR6 jest podparty w 7 miejscach, jest wytrzymały i ma wrecz idealne wyważenie. Na seryjnych bebechach silnik wytrzyma do 300KM ale to doładowanie 1,7; rozwiercony silnik VR6 - chyba nie wiecie jakie sa problemy z rozwiertem VRa, zmienione korby i tłoki i tyle = juz jest 360KM i prawie 500NM; Jezu jakie to proste, ten samochód chyba jeździ na samym powietrzu, a co z wtryskami i pompą paliwa - tez je rozwiercił, oprogrammowanie, strojenie i na co wymienił seryjna skrzynie - może z ferrari. Leje wode jak większośc dzieciaków.taz pisze:Nawet evolution ma w 16V kuty wał
co prawda dopiero czytam ten wątek ale juz od samego poczatku słowa szymona 19 cos w całosc sie nie składakją
Czy taki dzieciak to niewiem mam już 32 lata takze ...Szeli pisze:Można prosić o wykresik, zdjecia tego goferka wraz z przeróbkami - siedze duzo na streetracing i po róznych forach samochodowych i jeszcze nigdzie nie spotkałem w Polsce VR6 turbo; pozatym nikt nigdy nie słyszał w Polsce o takim goferku a wiesci bardzo szybko sie niosa. To twoje doładowanie 1,7 bar, rozwiercony silnik VR6 i do tego turbo ! ! !, kuty wał ??? - czekam na obszerniejszy materiał, jeśli taki jest a nie wydaje mi się. Do puki nie zobacze - nie uwierze:chytry:saymon 19 pisze:Zanim wróciłem do łask MK II miałem golfa 3 VR 6 turbo.W silniku tłoki, korbowody i wał miałem kute i nic poza tym,tyle ,że silnik miałem rozwiercony do 3 litrów.Przy sprężaniu 1,7 bara moc wynosiła ok.360 KM , a moment 490 Nm.Oczywiste jest jeszcze że skrzynie biegów i sprzęgło musiałem wymienić.Opierałem sie w tym projekcie o turbine Garrett G3071R.Więcej szczegułów moge dopisać jak kogoś będzie to interesowało.
P.S.
Kolejny dzieciak, który miał (mażenia na) VR6 turbo 360KM i powrócił do łask golfa II 1.6
Tak pozatym zbyt łatwo łykacie niektóre przeróbki i tak powstają mity co kto miał i jak to jeździło. Wejdzcie sobie na www.promotormocy.pl tam są fotografowane i opisywane wszystkie prace samochodów. Zobaczcie ile wysiłku trzeba włożyc aby uzyskac 360KM
Vr6 robiłem 2 lata i poszła na to taka kasa że sie w głowie nie mieśći.Niestety rok temu gdy wracałem z berlina zdusiły mnie 2 tiry. Po golfie zostało nie wiele, a ja lezałem w szpitalu 7 miechów.Także stad ten powrót do MK II.
P.s Dośc długo mieszkałem w Bremen i to tam powstało VR6. Piszecie ze moc jest mała.Na niemieckich drogach można spokojnie śmigać autem o każdej mocy, ale w polsce poco komu więcej niz 350KM.Auto przed zdławieniem miało doładowanie 1.7 bara,ful innych zmian w silniku i nie tylko oraz 490 KM i moment ok.640Nm.I nie bądźcie tacy do przodu,bo was sznurówki wyprzedzą.
pozdro
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
powiedz na czym to miałes wysterowane, jaki wastegate, skoro juz sie chwalisz to do koncasaymon 19 pisze:Czy taki dzieciak to niewiem mam już 32 lata takze ...Szeli pisze:Można prosić o wykresik, zdjecia tego goferka wraz z przeróbkami - siedze duzo na streetracing i po róznych forach samochodowych i jeszcze nigdzie nie spotkałem w Polsce VR6 turbo; pozatym nikt nigdy nie słyszał w Polsce o takim goferku a wiesci bardzo szybko sie niosa. To twoje doładowanie 1,7 bar, rozwiercony silnik VR6 i do tego turbo ! ! !, kuty wał ??? - czekam na obszerniejszy materiał, jeśli taki jest a nie wydaje mi się. Do puki nie zobacze - nie uwierze:chytry:saymon 19 pisze:Zanim wróciłem do łask MK II miałem golfa 3 VR 6 turbo.W silniku tłoki, korbowody i wał miałem kute i nic poza tym,tyle ,że silnik miałem rozwiercony do 3 litrów.Przy sprężaniu 1,7 bara moc wynosiła ok.360 KM , a moment 490 Nm.Oczywiste jest jeszcze że skrzynie biegów i sprzęgło musiałem wymienić.Opierałem sie w tym projekcie o turbine Garrett G3071R.Więcej szczegułów moge dopisać jak kogoś będzie to interesowało.
P.S.
Kolejny dzieciak, który miał (mażenia na) VR6 turbo 360KM i powrócił do łask golfa II 1.6
Tak pozatym zbyt łatwo łykacie niektóre przeróbki i tak powstają mity co kto miał i jak to jeździło. Wejdzcie sobie na www.promotormocy.pl tam są fotografowane i opisywane wszystkie prace samochodów. Zobaczcie ile wysiłku trzeba włożyc aby uzyskac 360KM
Vr6 robiłem 2 lata i poszła na to taka kasa że sie w głowie nie mieśći.Niestety rok temu gdy wracałem z berlina zdusiły mnie 2 tiry. Po golfie zostało nie wiele, a ja lezałem w szpitalu 7 miechów.Także stad ten powrót do MK II.
P.s Dośc długo mieszkałem w Bremen i to tam powstało VR6. Piszecie ze moc jest mała.Na niemieckich drogach można spokojnie śmigać autem o każdej mocy, ale w polsce poco komu więcej niz 350KM.Auto przed zdławieniem miało doładowanie 1.7 bara,ful innych zmian w silniku i nie tylko oraz 490 KM i moment ok.640Nm.I nie bądźcie tacy do przodu,bo was sznurówki wyprzedzą.
pozdro
www.vrservice.pl
- ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- Kontakt:
Saymon 19, nie dziw się że wszyscy myśleli, że to lipa, bo takie auto poprostu nie mogło przejść bez echa.
A jeżeli już jesteś w temacie, to czy udzielisz kilku informacji?
Mnie najbardziej interesuje czy Golf z mocą ponad 300kucy poprostu się nie rozpada, czy wytrzymuje nie tylko silnik, ale i przeniesienie napędu, skrzynia, osie, cała buda i inne podzespoły?
Czy auto nie znienia się poprostu w skarbonkę bez dna???
A jeżeli już jesteś w temacie, to czy udzielisz kilku informacji?
Mnie najbardziej interesuje czy Golf z mocą ponad 300kucy poprostu się nie rozpada, czy wytrzymuje nie tylko silnik, ale i przeniesienie napędu, skrzynia, osie, cała buda i inne podzespoły?
Czy auto nie znienia się poprostu w skarbonkę bez dna???
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
W materiały do polakierowania auta już wrzuciłem ponad 1000zł ( tylko spieshecker ), w digifanta w tym roku 250zł, remont turbiny z audi 800zł, wtryskiwacze do gazu 100zł sztuka ( po znajomości ), a rok dopiero się zaczał. Sprzedałem wskaźniki, świerzo zakupione RSL (14"/7"- faktycznie dość wąsko wyglądały ), a rok dopiero się zaczął.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości