PROBLEM Z 1,8 16V KR PO MODYFIKACJACH pomocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
PROBLEM Z 1,8 16V KR PO MODYFIKACJACH pomocy
MAM PROBLEM SKŁADAJĄ SILNIK PO WYMIANIE PIERSCIENI PANEWK DŁUBANIU GŁOWICY ITP NIE WYCISNOLEM POPYCHACZY ZAWOROWYCH TYLKO TAK ZŁOZYLEM ;( POSPIECH. TERAZ AUTO CHODZI NIE RÓWNO SŁYCHAC ZE JAKIS POPYCHACZ KLEPIE TERAZ NIE WIEM CZY ZDEJMOWAC GŁOWICE CZY WYSTARCZY JAK ZDEMONTUJE POPYCHACZE I WYCISNE CZY POWINIENEM ZDJAC GŁOWICE SPRAWDZIC CZY KTÓRYŚ ZAWÓR SIE NIE SKRZYWIŁ I CZY TO JEST MOZLIWE ZE TO PRZEZ TO . ;(((((
AUTO NIE CHODZI NA BEZYNIE ZAPALI ALE ZGASNIE NA GAZIE NIE RÓWNO OBROTY SA STAŁE ALE KULTURA PRACY MARNA
CZY COS MOGŁEM PRZEOCZYĆ ??
20-30KM PO MODYFIKACJACH
AUTO NIE CHODZI NA BEZYNIE ZAPALI ALE ZGASNIE NA GAZIE NIE RÓWNO OBROTY SA STAŁE ALE KULTURA PRACY MARNA
CZY COS MOGŁEM PRZEOCZYĆ ??
20-30KM PO MODYFIKACJACH
COLIN
Niby tak ale popychacz do 16v kosztuje 36 zł x16 ale to drobiazg
Meritum jest takie czy bez wycisniecia starych mozna składac głowice zakładac wałki ??
Popychacz ma sprezynke ktora kasuje luz przy wkladaniu powinno sie wycisnac popychacz tak aby sie nie zawiesil . Teraz nie wiem co robic czy to mogło uszgodzic zawór tłok ???
Meritum jest takie czy bez wycisniecia starych mozna składac głowice zakładac wałki ??
Popychacz ma sprezynke ktora kasuje luz przy wkladaniu powinno sie wycisnac popychacz tak aby sie nie zawiesil . Teraz nie wiem co robic czy to mogło uszgodzic zawór tłok ???
COLIN
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
stary a od kiedy przy wymianie popychaczy trzeba głowice ściągać. a i pytanie po co czekac godzine, czy to cos zmieni??Kand pisze:Na Twoim miejscu bym sciągnął głowicę i dał nowe popychacze (skoro już robiłeś taki remont) Po założeniu nowych trzeba odczekać z godzinke przed uruchomieniem
[ Dodano: Pon Lip 31, 2006 7:31 am ]
poczekaj jeszcze troche niech auto troche popracuje na wolnuch troche musisz pojeździc wiecej, byc moze sie zapowietrzyły i potrzeba troche czasu by olej wlał sie do srodka znowu.UT COLIN pisze:MAM PROBLEM SKŁADAJĄ SILNIK PO WYMIANIE PIERSCIENI PANEWK DŁUBANIU GŁOWICY ITP NIE WYCISNOLEM POPYCHACZY ZAWOROWYCH TYLKO TAK ZŁOZYLEM ;( POSPIECH. TERAZ AUTO CHODZI NIE RÓWNO SŁYCHAC ZE JAKIS POPYCHACZ KLEPIE TERAZ NIE WIEM CZY ZDEJMOWAC GŁOWICE CZY WYSTARCZY JAK ZDEMONTUJE POPYCHACZE I WYCISNE CZY POWINIENEM ZDJAC GŁOWICE SPRAWDZIC CZY KTÓRYŚ ZAWÓR SIE NIE SKRZYWIŁ I CZY TO JEST MOZLIWE ZE TO PRZEZ TO . ;(((((
AUTO NIE CHODZI NA BEZYNIE ZAPALI ALE ZGASNIE NA GAZIE NIE RÓWNO OBROTY SA STAŁE ALE KULTURA PRACY MARNA
CZY COS MOGŁEM PRZEOCZYĆ ??
20-30KM PO MODYFIKACJACH
jesli to nie pozmoze , mozesz je rozenrac i do kazdego wlac toszkę oleju i złozyc spowrotem
www.vrservice.pl
tak zgadzam sie ale uwazasz ze to nie powinno miec wiekszego znaczenia ze przed załozeniem nie wycisnolem tych popychaczy ?
Auto nie chodzi mi na bezynie odpali ale zgasie rozruchowy bankowo chodzi jak nalezy jak odpale na gazie i podczas jazdy przełacze i dociagne na gazie do 3 tys i dam bene to dalej na bezynie juz pojedzie nie chodzi nizej na bezynie niz 3 tyś
stawialem na nieszczelnosc , ze ciagnie gdzies powietrze z przed klapy ale wszystko jest ok .Sam juz nie wiem
Auto nie chodzi mi na bezynie odpali ale zgasie rozruchowy bankowo chodzi jak nalezy jak odpale na gazie i podczas jazdy przełacze i dociagne na gazie do 3 tys i dam bene to dalej na bezynie juz pojedzie nie chodzi nizej na bezynie niz 3 tyś
stawialem na nieszczelnosc , ze ciagnie gdzies powietrze z przed klapy ale wszystko jest ok .Sam juz nie wiem
COLIN
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
niestety w przypadku mechanicznego wtrysku nie pomogę,UT COLIN pisze:tak zgadzam sie ale uwazasz ze to nie powinno miec wiekszego znaczenia ze przed załozeniem nie wycisnolem tych popychaczy ?
Auto nie chodzi mi na bezynie odpali ale zgasie rozruchowy bankowo chodzi jak nalezy jak odpale na gazie i podczas jazdy przełacze i dociagne na gazie do 3 tys i dam bene to dalej na bezynie juz pojedzie nie chodzi nizej na bezynie niz 3 tyś
stawialem na nieszczelnosc , ze ciagnie gdzies powietrze z przed klapy ale wszystko jest ok .Sam juz nie wiem
ja u siebie zalozyłem Digi 1 i problemów brak
www.vrservice.pl
ja tam jaak robilem oobjetnie jaki remont z zdejeta glowica. chodzby trwal on nawet miesiac to nie bylo problemow z popychaczami. fakt ze jak mialem je nie zanowe to po dluzszym przestoju klepaly po pierwszym uruchominiu ale przesalo po jakims czasie. tera mam popychacze nowe ( kupione z rok temu) i przeporwadzam niewielki remont (tulejowanie, panwewki , pierscienie, tloki nowe, zawory nowe , porwadnice zaworowe .... to sadze ze po zlozeniu nie bede mial prolemu z hydrosztosami.
a jak robiles remont grzebalaes cos w rozdzielaczu ? - chodzi mi o to czy caly czas byl zalany benzyna. bo w 16 v najczesciej ten ke-jectornik jest zrodlem problemow.
a jak robiles remont grzebalaes cos w rozdzielaczu ? - chodzi mi o to czy caly czas byl zalany benzyna. bo w 16 v najczesciej ten ke-jectornik jest zrodlem problemow.
brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
ROZDZIELACZ NIE RUSZONY NIC NIE ROZKRECALEM PRZY NIM. ZAPLON I ROZRZAD DOBRZE USTAWIONY DZIS MOZE JESZCZE ROZBIORE RAZ KOLEKTOR SSACY WYMIENIE USZCZELKI MOZE CIAGNIE JESZCZE GDZIES PRZED KLAPA LEWIZNE .
NA GAZIE AUTO CHODZI ALE KULTURA PRACY JEST MARNA TAK JAK BY PRZERYWAL TROCHE NA BEZYNIE RACZEJ NIE POJEDZIE .
WSZYSTKO WSKAZUJE NA NIESZCZELNOSC ALE GDZIE ???
NA GAZIE AUTO CHODZI ALE KULTURA PRACY JEST MARNA TAK JAK BY PRZERYWAL TROCHE NA BEZYNIE RACZEJ NIE POJEDZIE .
WSZYSTKO WSKAZUJE NA NIESZCZELNOSC ALE GDZIE ???
COLIN
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
ja nie wiem o co ci chodziło, widac co piszesz a piszesz brednie,Kand pisze:stary chodziło mi o to żeby sprawdzić zawory a popychacze to ja już nie raz wymieniałemBorys pisze:stary a od kiedy przy wymianie popychaczy trzeba głowice ściągać. a i pytanie po co czekac godzine, czy to cos zmieni??
www.vrservice.pl
pytał się czy ściągnąć głowicę i co z popychaczami więc jak dobrze przeczytasz mój post to nie będziesz miał bredni a że ty masz jakąś swoją interpretację to już twój problemBorys pisze:ja nie wiem o co ci chodziło, widac co piszesz a piszesz brednie,Kand pisze:stary chodziło mi o to żeby sprawdzić zawory a popychacze to ja już nie raz wymieniałemBorys pisze:stary a od kiedy przy wymianie popychaczy trzeba głowice ściągać. a i pytanie po co czekac godzine, czy to cos zmieni??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 424 gości