gratuluję i jestem pod wrażeniem zachowania VW, ale rozumiem że jesteś jego pierwszym właścicielem, zakupiłeś go od polskiego dealera i serwisowałeś regularnie nawet po gwarancji tak?siwy_dymek pisze: 100% wszystkich kosztow VW wzial na siebie, mam nowy silnik, hurra!!
Padł silnik 2.0 TSI 200km po 60.000km
Moderatorzy: jhosef, doggie, VIP
Padł silnik 2.0 TSI 200km po 60.000km
Padł silnik 2.0 TSI 200km po 60.000km
Witam,
Mam ten sam problem. Golf VI GTI 48 tyś przebiegu. Wcześniej zgłaszałem dziwne dzwięki z komory silnika na gwarancji, zostałem olany przez serwis. Najpierw poleciał rozrząd, wymieniony na koszt VW. Po przejechaniu 250 km padł silnik, konieczna wymiana silnika, partycypacja VW w kosztach 70%. Z silnikiem 2.0 w Audi A5 też wiecznie problemy z pobieraniem oleju.
Mam ten sam problem. Golf VI GTI 48 tyś przebiegu. Wcześniej zgłaszałem dziwne dzwięki z komory silnika na gwarancji, zostałem olany przez serwis. Najpierw poleciał rozrząd, wymieniony na koszt VW. Po przejechaniu 250 km padł silnik, konieczna wymiana silnika, partycypacja VW w kosztach 70%. Z silnikiem 2.0 w Audi A5 też wiecznie problemy z pobieraniem oleju.
Re: Padł silnik 2.0 TSI 200km po 60.000km
Czy możesz napisać, który serwis okazał się być taki dobry dla Ciebie, bo ja w serwisie w Stalowej Woli wywalczyłem tylko pokrycie 70% kosztów?siwy_dymek pisze:Witam, jestem juz po perypetiach z silnikiem -awarii ulegl napinacz, który nie zablokowal sie w pozycji napietej po zgaszeniu silnika. W ASO stwierdzono ze silnik do wymiany, silnik wymienili, koszt 30.500zl. 100% wszystkich kosztow VW wzial na siebie, mam nowy silnik, hurra!!
Walczcie o swoje!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości