Wymiana amortyzatorów - zbieżność
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana amortyzatorów - zbieżność
Witam
Wymieniając amorki i sprężyny z przodu musze również później ustawić zbieżność???
Zamierzam sam to zrobić może macie jakieś uwagi porady???
Wymieniając amorki i sprężyny z przodu musze również później ustawić zbieżność???
Zamierzam sam to zrobić może macie jakieś uwagi porady???
Ostatnio zmieniony czw maja 24, 2007 11:30 przez mmksk, łącznie zmieniany 1 raz.
świeta prawda, nie dajcie sie oszukac mechanikom ustawiajaćym zbieznosc i kąty sufmiarką....vwarek pisze:Praktycznie każda ingerencja w układ kierowniczy lub zawieszenia powinna się zakończyć sprawdzeniem/ustawieniem geometrii. I nie przekonują mnie stwierdzenia typu "ustawiałem na suwmiarkę i musi być tak samo".
jest tak jak piszą koledzy wyzej, po odkreceniu zwrotnicy koła od amortyzatora trzeba ustawić geometrię koła + zbieżność - koszt ustawienia wszystkiego to ok 70 - 80 zł (zależy od warsztatu), jeżeli bedziesz wymieniał amortyzatory na warsztacie to wtedy geometria jest tańsza
Ostatnio zmieniony pn lip 31, 2006 08:29 przez misiek, łącznie zmieniany 1 raz.
...
Obecnie mam sportowe zawieszenie i mam go powoli dość tzn. jeździ się super, auto jest przyklejone do asfaltu i wygląda zajebiście ale śmigam często po podrzędnych drogach a te są straszne i jazda nie jest za przyjemna i dlatego przymierzam się powoli do seryjnego zawieszenia. Muszę tylko nazbierać kasy i wymienię je. Może uda mi sie sprzedać obecne. Myślałem że sam je wymienię ( kasa) ale z tego co piszecie to raczej oddam go do warsztatu. Później dodam kilka fotek zobaczycie jak wygląda autko na tym zawieszeniu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 49 gości