[Mk5 .:R32 Turbo] 7xxKM/8xxNm - złosiowy potwoRek

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Geno17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: sob sie 28, 2010 13:47
Lokalizacja: WWA

[Mk5 .:R32 Turbo] tuned by CompSport - 555KM / 590Nm

Post autor: Geno17 » śr lip 18, 2012 21:50

Fejsbuki i te inne :bajer:



Awatar użytkownika
korzen88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 637
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:49
Lokalizacja: Szczecin

Re: [Mk5 .:R32 Turbo] tuned by CompSport - 555KM / 590Nm

Post autor: korzen88 » śr lip 18, 2012 23:20

Zlos mam pytanie z samej ciekawości i dla wiedzy: czy 7-mio biegowa dsg nie daje rady z większym niutem jak Ty masz, a jak tak to czy nie zastanawiałeś się nad takim swapem? (czysto teoretycznie bo koszta DSG 7 są straszne)
a z drugiej strony większy moment obortowy nie pogorszy trakcji przy LC?


Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

[Mk5 .:R32 Turbo] tuned by CompSport - 555KM / 590Nm

Post autor: daniel1d » czw lip 19, 2012 08:30

korzen88 pisze:a z drugiej strony większy moment obortowy nie pogorszy trakcji przy LC?
można go ograniczyć na jedynce czy dwójce jak by były duże problemy z trakcją.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

[Mk5 .:R32 Turbo] tuned by CompSport - 555KM / 590Nm

Post autor: zlos » czw lip 19, 2012 08:46

korzen88 pisze:Zlos mam pytanie z samej ciekawości i dla wiedzy: czy 7-mio biegowa dsg nie daje rady z większym niutem jak Ty masz, a jak tak to czy nie zastanawiałeś się nad takim swapem? (czysto teoretycznie bo koszta DSG 7 są straszne)
a z drugiej strony większy moment obortowy nie pogorszy trakcji przy LC?
Przewaga 7. biegowej DQ500 polega na:
- siódmym biegu - wyższe przełożenie, silnik pracuje na autostradzie spokojniej; wyższa trwałość i odporność na max speedy
- fabrycznej odporności do 600Nm (czyli praktycznie - biorąc pod uwagę 10% zapas - do 650Nm)

Dla mnie na niekorzyść przemawia to, że:
- obudowy do silnika BUB nie ma i nie będzie nawet jak tupnę nóżką i pogrożę paluszkiem
- ja już mam 650 niuta, więc zamiana siekierki na kijek
- nie ma upgrade'owanych sprzęgieł do tej skrzyni
- sprzęgła w DQ-500 są jeszcze mniejsze od moich, więc ich wzmacnianie będzie odpowiednio trudniejsze (lub będą mniej trwałe)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
korzen88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 637
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:49
Lokalizacja: Szczecin

Re: [Mk5 .:R32 Turbo] tuned by CompSport - 555KM / 590Nm

Post autor: korzen88 » czw lip 19, 2012 12:31

Właśnie przeglądałem sobie z ciekawości apropo skrzyń dane techniczne audi S7 i nowej S8; do S7 420KM i 550NM wsadzają DSG 7 a do S8 gdzie moment jest chyba o 100NM większy już wsadzają 8-mio biegowego tiptronica, ciekawa polityka cięcia kosztów, nie dało się poświęcić tiptronica na rzecz jakiejś mocniejszej DSG np. z porsche panamery turbo s (daje rade do 800NM)? :chytry:


Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7

darek-vw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: wt lis 02, 2010 17:54

[Mk5 .:R32 DSG Turbo]-[555 KM] by zlos & Compsport.pl

Post autor: darek-vw » czw lip 19, 2012 14:29

korzen88, wszystkie auta które wymieniłeś mają silnik wzdłużnie, więc mają się nijak do rozmowy o skrzyni mk5 :chytry:



Awatar użytkownika
korzen88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 637
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:49
Lokalizacja: Szczecin

Re: [Mk5 .:R32 DSG Turbo]-[555 KM] by zlos & Compsport.pl

Post autor: korzen88 » czw lip 19, 2012 15:39

darek-vw pisze:korzen88, wszystkie auta które wymieniłeś mają silnik wzdłużnie, więc mają się nijak do rozmowy o skrzyni mk5 :chytry:
tak masz racje, tylko moja ostatni post już nie był postem w kontekście swapa do erki zlosia tylko taka ogólna refleksja że audi się trzyma w najnowszej S8 tiptronica :grin:


Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

[Mk5 .:R32 DSG Turbo]-[555 KM] by zlos & Compsport.pl

Post autor: zlos » śr lip 25, 2012 19:31

UPDATE:

- nowa oficjalna cyfroza 567KM / 620Nm
- poprawiona termika, EGT ok. 500 stopni górnym zakresie w dół :bigok:
- do auta wleciał Kufatec MFA, trochę cyferek dla księgowych pokazuje :)
- wymienione kilka szpargałów z zawieszenia, pierwsze ofiary polskich dróg
- poprawki w okolicy sprzęgieł, jest o wiele lepiej (prędkość zmiany na + / większy moment chwytu)
- wleciała kamera cofania, brakuje mi tylko jakiejś pierdołki żeby odpaliła
- poprawki kosmetyczne w komorze silnika

W planach jeszcze coś tam śpi, na razie nacieszę się autkiem przez parę tygodni.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

gluszcz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1565
Rejestracja: sob lis 10, 2007 18:24
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

[Mk5 .:R32 DSG Turbo]-[567KM @ 620Nm] by zlos & Compsport.pl

Post autor: gluszcz » czw lip 26, 2012 17:37

zlos pisze:UPDATE:

tutaj widzę ze nie ma wakacji :bajer: dobre cyfry :satan:



Awatar użytkownika
mihauOCP
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt mar 20, 2012 00:36

[Mk5 .:R32 DSG Turbo]-[567KM @ 620Nm] by zlos & Compsport.pl

Post autor: mihauOCP » sob lip 28, 2012 19:53

Widziałem w czwartek na festynie na Cargo. Brzmi i wygląda mega! No i marchewki dobre wali :)
Kufatec pokazuje Ci wszystko? Bo znam przypadki, że nie pokazywało doładowania i temp. oleju.



Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

[Mk5 .:R32 DSG Turbo]-[567KM @ 620Nm] by zlos & Compsport.pl

Post autor: zlos » sob lip 28, 2012 23:29

mihauOCP pisze:Kufatec pokazuje Ci wszystko? Bo znam przypadki, że nie pokazywało doładowania i temp. oleju.
U mnie doładowania nie pokaże, bo turbo jakieś mało fabryczne ;) ale pokazuje mi temperaturę oliwy / wody oraz zawartość baku w litrach - na tym mi najbardziej zależało :)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

[Mk5 .:R32 DSG Turbo]-[567KM @ 620Nm] by zlos & Compsport.pl

Post autor: zlos » śr sie 08, 2012 08:10

Kamera cofania odpaliła na tyle doskonale, że działa razem z zamkiem. Czyli otwarcie kamery otwiera klapę :( Dopiero zablokowanie centralnego zamka powoduje, że kamera działa bez otwierania drzwi. Dość... wkurzające.

Czy ktoś ma schemat elektryczny zamka / sterownika zamka / lub nawet całego golfa R32? Problem z masami mam, nie wiem jak podejść do tematu - a na ślepo lutować kabelki...


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
overrange
Forum Master
Forum Master
Posty: 1176
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 16:26

[Mk5 .:R32 DSG Turbo]- 567KM/620Nm złosiowy potwoRek

Post autor: overrange » pt sie 31, 2012 12:55

Piękny samochód tak jak poprzednik. Jak ja mogłem przeoczyć ten temat, rozkminiając co się z Tobą dzieje.



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

[Mk5 .:R32 DSG Turbo]- 567KM/620Nm złosiowy potwoRek

Post autor: daniel1d » ndz wrz 02, 2012 12:52

Panie miałeś się wczoraj czymś chwalić, a tu cisza :P


www.proturbo.com.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości