Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
założyłem stabi z TT
O półośkę już nie stuka ale na większych dziurach dalej coś dobija. Mechanik twierdzi, że może walić gdzieś o sanki bo ten stabilizator jest środkiem trochę wygięty. Też tak mieliście? czy może zły stabi mi sprzedali???
O półośkę już nie stuka ale na większych dziurach dalej coś dobija. Mechanik twierdzi, że może walić gdzieś o sanki bo ten stabilizator jest środkiem trochę wygięty. Też tak mieliście? czy może zły stabi mi sprzedali???
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
KoRcZuS, skręć koła na maks w prawo, i zobacz jak tam półoś dogaduje się z podłużnica - tam możesz mieć przycierki
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Kurde nie wiedzę nic żeby coś tam mogło gdzieś trześ o półośkę. Słychać teraz takie bardziej skrzypienie niż stukanie i problem pojawił się dopiero po założeniu stabi od TT
Jak się przyjrzałem to widać, że teraz stabi po obu stronach praktycznie leży na wahaczu. Jak podniosłem auto na lewarku to widać, że stabi jest poobcierany
Jak się przyjrzałem to widać, że teraz stabi po obu stronach praktycznie leży na wahaczu. Jak podniosłem auto na lewarku to widać, że stabi jest poobcierany
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Hmm a może to gdzieś na łącznikach trzeszczy? Z tego co tutaj ktoś pisał to na oryginalnych łącznikach wszystko jest mocno napięte bo są one trochę krótkie. Może lepiej by było założyć długie łączniki i przykręcić do amora? Tylko tutaj też pytanie bo mam gwint MTS a ktoś pisał, że mocowanie przy tych amorach jest wyżej/niżej niż oryginalnie w golfie 4motion i muszą być innej długości łączniki, ok tylko jakiej i jakie?
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
KoRcZuS,to czy masz ori krótkie łączniki nic nie zmienia jak założysz długie to tez przecież będzie napięty taka jego rola , to teraz w końcu Ci coś dobija czy trzeszczy bo już się pogubiłem ???
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Przesmaruj te gumy na drązku reakcyjnym.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Dobija coś ale to tylko rzadko na wiekszych dziurach, gorsze jest to trzeszczenie/skrzypienie tak jakby coś na sucho chodziło. Na pewno to wina stabi bo przed wymianą na starym stabilizatorze tak nie było tylko stukał o półośkę.
Re: Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
w tym miejscu po obu stronach widzę chyba przycierki stabilizatora o wahacz, jakieś rady ? Bo teraz bardziej mnie denerwuje jazda niż na zwykłym stabi walącym o półoś wszystko trzeszczy jak poje&#%&$ ;/
(foto zapożyczone z forum)
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
KoRcZuS, a wejdź do kanału i polej WD-40 na gumy i obejmy stabilizatora kiedy ktoś Ci będzie bujał samochodem. Bo moim zdaniem to one skrzypią
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Kurde może masz rację, bo to tak słychać jakby coś suche było, nawet przy ruszaniu słychać takie prężenie, mam smar w sprayu może je tym potraktuje.
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
odkrec te gumy, przesun ja na bok i smarem potraktuj drążek. Potem przesun te gumy na miejsce i przykrec. To tak skrzypi, trzeszczy na 100%.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Będę działał, w przyszłym tyg mam zamiar wjechać na kanał i dokładnie zobaczyć jak to wszystko wygląda, trzeszczą pewnie właśnie te suche gumy ale oprócz tego słychać nadal stukanie głównie na zakrętach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości