Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
Lagier
- Ma gadane
- Posty: 232
- Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
- Lokalizacja: z Polski ;]
-
Kontakt:
Post
autor: Lagier » ndz lip 30, 2006 12:18
zaprzal pisze:Dj Darecki, sam bolec juz sporo da, ale jak zaczniesz modzic jeszcze z cisnieniem i dawka paliwa to da duzo wiecej
ogolnie przy Twoim silniku nie masz sie czego bac, seryjnie cisnienie i tak jest niskie
Lagier, nie musisz od razu jakos konkretnie dmuchac, u siebie robilem to stopniowo i obserwowalem jak sie zachowuje autko... Silnik mimo przebiegu moze byc w dobrym stanie, niektore maja duzo wiecej nalatane
dobra to teraz powiedz mi skad wytrzasnac taki bolec?
zaprzal czemu nie wrzucicsz tego do porad na glowna? naprawde byloby dla potomnych bo swietnie to opisales
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]
-
Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
-
Kontakt:
Post
autor: Dj Darecki » ndz lip 30, 2006 12:56
zaprzal, z ciśnieniem narazie nie będe modził bo mam turbo na wykończeniu (spory luz poprzeczny,teraz mam około 0.6 bara) no i dawkę troche zmniejszyłem bo palił prawie 7 litrow i troche dymił.
Mam turbo KKK03 i podobno duzo sie z niego nie wyciśnie max 0.8-0.9 bara.
A co do bolca to można by wyjąć z 1.9td i zobaczyć gdzie jest ryska i wtedy od poczatku do końca ryski spiłować pod kontem np. pilnikiem
tylko nie wiadmo ile podpiłować można by wziąść wymiar od bolca z 1.6 TD
Pozdro
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
-
Lagier
- Ma gadane
- Posty: 232
- Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
- Lokalizacja: z Polski ;]
-
Kontakt:
Post
autor: Lagier » ndz lip 30, 2006 13:06
Dj Darecki pisze:zaprzal, z ciśnieniem narazie nie będe modził bo mam turbo na wykończeniu (spory luz poprzeczny,teraz mam około 0.6 bara) no i dawkę troche zmniejszyłem bo palił prawie 7 litrow i troche dymił.
Mam turbo KKK03 i podobno duzo sie z niego nie wyciśnie max 0.8-0.9 bara.
A co do bolca to można by wyjąć z 1.9td i zobaczyć gdzie jest ryska i wtedy od poczatku do końca ryski spiłować pod kontem np. pilnikiem
Obrazek
tylko nie wiadmo ile podpiłować można by wziąść wymiar od bolca z 1.6 TD
Pozdro
ja pomyslalem o wytoczeniu takiego bolca tylko hmm... wymiary :/
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]
-
pasiak
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: pasiak » ndz lip 30, 2006 17:32
Lagier pisze:ja pomyslalem o wytoczeniu takiego bolca tylko hmm... wymiary :/
fabryczny jest tak twardy że noże tokarskie z SW20 nie bardzo chcą się za to brać
przynajmniej ja ten przypadek miałem
wziąłem sobie do szlifierki stołowej przyłożyłem pięknie ładnie i na oko
szlifnąłem
Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V
-
Lagier
- Ma gadane
- Posty: 232
- Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
- Lokalizacja: z Polski ;]
-
Kontakt:
Post
autor: Lagier » ndz lip 30, 2006 17:37
pasiak pisze:Lagier pisze:ja pomyslalem o wytoczeniu takiego bolca tylko hmm... wymiary :/
fabryczny jest tak twardy że noże tokarskie z SW20 nie bardzo chcą się za to brać
przynajmniej ja ten przypadek miałem
wziąłem sobie do szlifierki stołowej przyłożyłem pięknie ładnie i na oko
szlifnąłem
mimo wszystko chcialbym zachowac sobie oryginalny bolec w razie W
zalozylem topic proszac o wymiary tego z 1.6 TD
jak cos to po prostu wytocze sobie takowy i gra
mozesz cos napisac o roznicy po wymianie bolca? ruszales cisnienie doladowania ?
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]
-
wrubciu
- Mały gagatek
- Posty: 65
- Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
- Lokalizacja: okolice Chojnic
-
Kontakt:
Post
autor: wrubciu » ndz lip 30, 2006 17:52
Kolego Lagier jak byś miał już te wymiary to daj znać, też na to poluje. Ja niedługo się zabieram za montarz intercoolera.
-
Lagier
- Ma gadane
- Posty: 232
- Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
- Lokalizacja: z Polski ;]
-
Kontakt:
Post
autor: Lagier » ndz lip 30, 2006 18:16
TUTAJ link do topicu przylaczcie sie do pytania bedzie latwiej a mzoe wspolnie cos wydedukujemy
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]
-
pasiak
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: pasiak » wt sie 01, 2006 06:43
Lagier pisze:mozesz cos napisac o roznicy po wymianie bolca? ruszales cisnienie doladowania ?
różnica jest taka że po szfilnięciu jest sprzęgło do wymiany
dawka i ciśnienie były ustawione sporo wcześniej
Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V
-
wojtaz83
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: wojtaz83 » czw sie 03, 2006 21:03
a jak poniesc cisnienie na turbinie tak rozsadnie bo niemam zielonego pojecia
pliss
-
arti CCCO
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: śr sie 09, 2006 18:42
- Lokalizacja: niedaleko Starogardu
Post
autor: arti CCCO » czw wrz 07, 2006 22:49
aaa mam takie pytanko,może ktoś jezdził na ciśnieniu 1 bar..albo cosik mniejszym,chodzi mi oto czy seryjne tłoki wytrzymają,i jak autko się spisywało???
będe bardzo wdzięczny za odpowiedz
-
zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » czw wrz 07, 2006 22:59
arti CCCO, tloki wytrzymaja i 2bary. Szybciej wydmucha seryjna uszczelke pod glowica, albo Twoje turbo wogole tyle nie nadmucha
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
arti CCCO
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: śr sie 09, 2006 18:42
- Lokalizacja: niedaleko Starogardu
Post
autor: arti CCCO » pt wrz 08, 2006 21:55
wielkie dzięki za info
ja mam w cygarku 2.0 TD ale tłoki jak i większośc części silnika są takie jak w !.6 TD ,poprostu o jeden garek więcej.Zamierzam się pobawic i go kręcic.
Narazie jest sportowa wkładka filtra powietrza i przelotowy tłumik ze strumienicą ,muszę przyznac że to daje się odczuc jakby turbina się troszke szybciej rozkręcała ale żadne cuda.Napewno będe w przyszłości montował stożek z tego względu że jest lepszy od wkładu i zastanawia mnie czy zrobiony przelotowy wydech o większej średnicy niebyłby lepszym rozwiązaniem,a w najbliższym czasie montaż intercollera.Potem zwiększymy ciśnienie doład....no właśnie co powiecie na zaślepienie zaworu upustowego przy kolektorze ssącym a regulowanie tym w turbinie?chociaż po przemyśleniu bym jednak z nim został odpowiednio go regulując.Oczywiście cosik zegarków do pomiaru."Grzybek" w pompie też sprawdze jaki mam.A i czujnik inny wentylatora chłod. no i wentylator lepszy ,pózniej może większa chłod. oleju.Oleje syntetyczne ...........a jeszcze pózniej dorabiac te części co zaczną siadac
Co sądzicie o działaniach w tym kierunku
jakieś rady,krytyka
??????
Pozdro.
-
zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » pt wrz 08, 2006 23:09
arti CCCO, niezle, masz fajny silniczek, tez slyszalem, ze jest taki sam jak 1.6 td tylko dodany cylinder a jak wiadomo "there's no replacement for displacement"
nic tylko dlubac. Dobrze kombinujesz, mysle, ze z tej pojemnosci moze byc ciekawy efekt
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości