krzychod pisze:gosc_niedzielny pisze:
Dzięki wielkie,
zdjąłem ten wężyk i obroty utrzymują się na 1200 (wcześniej poniżej 600 i gasł), na razie tak jeżdżę- póki nie przyjdzie już zamówiony zawór par-paliwa nr 0280142310 (koszt na allegro 40zł z przesyłką, koszt nowego około 250zł).
Witam kolegów. Niestety mój golfik jakiś czas temu został sprzedany, a teraz jeżdżę innym autkiem. Co do zaworu par paliwa to oczywiście miałem go wymieniony. W moim przypadku to nie pomogło. Kupiłem używaną przepustnicę na allegro i po wymianie problem znikł. Odłączając zawór powodujemy, że powietrze dostaje się do kolektora już za przepustnicą, wiec nie ma regulacji biegu jałowego, a obroty są podwyższone ale na stabilnym poziomie.
Czekam jeszcze na ten zawór. Póki co jeździłem najpierw na odłączonym przewodzie od kolektora, silnik nie gasł, ale obroty na luzie wzrosły z czasem (przez kilka dni) do 3000. Dlatego wyjąłem zepsuty zawór, połączyłem oba przewody taśmą izolacyjną samoprzylepną i na chwilę odpiąłem akumulator- teraz obroty trzyma równe na poziomie trochę powyżej 800, nic nie gaśnie, nic nie faluje. Jeżdżę już tak trzeci dzień i prawdę mówiąc zastanawiam się czy ten zawór w ogóle montować?