Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
siwysdz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:25
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: siwysdz » pn sie 20, 2012 23:06

czaja86 pisze:Wtryski 380 lub 440, wydech 2,5cala, FMIC, dolot, program

A turbina k03s czy już k04 na te 220ps?



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » wt sie 21, 2012 01:09

K03S

Panowie doszły do mnie wtryski z BAM bo stare 320cc pętliły już. Co teraz zrobić z nimi wrzucić i po problemie czy jeszcze coś trzeba grzebać lub coś innego robić ??



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » wt sie 21, 2012 08:42

jesli montujesz wieksze/innego rozmiaru wtryski czeka cie strojenie od nowa, niestety ale z nowymi wtryskami bedzie wariowal ;)


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rc-men » wt sie 21, 2012 20:23

Mam pytanie, trzeba coś zmieniać w seryjnym AGU zmieniając turbo na K04-001?



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » wt sie 21, 2012 20:36

rc-men pisze:Mam pytanie, trzeba coś zmieniać w seryjnym AGU zmieniając turbo na K04-001?
kolektor wydechowy & TIP


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rc-men » wt sie 21, 2012 20:40

Takie głupie pytanie może, ale gotowca kolektora da się kupić od ręki i czy może kogoś polecasz?



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » wt sie 21, 2012 21:05

Kup turbo K03 053 pasuje za k03 p&p a podobno obie starczą do około 250KM. Po za tym masz napisane w pierwszym poście tego tematu.



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » wt sie 21, 2012 21:09

rc-men pisze:Takie głupie pytanie może, ale gotowca kolektora da się kupić od ręki i czy może kogoś polecasz?
mozliwe ze nie mam racji jesli nr seryjny turbiny to KKK 5304 970 0001 wtedy wchodzi bez wymiany kolektora


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Yuri » śr sie 22, 2012 20:59

szpieg pisze:
rc-men pisze:Mam pytanie, trzeba coś zmieniać w seryjnym AGU zmieniając turbo na K04-001?
kolektor wydechowy & TIP
No i FMIC, bo seryjny IC to się nawet do serii nie nadaje.



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » śr sie 22, 2012 22:05

jadac tym tropem, konieczny jest przelotowy wydech i lepsze zawieszenie :) modyfikacje moga trwac w nieskonczonosc, wszystko zalezy od budzetu :D


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Yuri » sob sie 25, 2012 00:35

szpieg pisze:jadac tym tropem, konieczny jest przelotowy wydech i lepsze zawieszenie :) modyfikacje moga trwac w nieskonczonosc, wszystko zalezy od budzetu :D
No to albo rybki, albo akwarium :). Nie ma co się pchać w sporo większe turbo, gdy reszta gratów będzie nie domagać i nie będzie to jeździło optymalnie. Ja bym zaczął mody od tej drugiej strony, czyli zrobić FMIC, TIP, wydech, bo na takim setupie można jeździć z seryjnym turbo, a potem najwyżej zmienić suszarę na większą.



Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rc-men » sob sie 25, 2012 12:52

Witam
Dziś przy zakładaniu FMIC dowiedziałem się, że turbina leje mi olejem i stąd moje pytanie; jakie turbo kupić aby pasowało P&P? Zastanawiałem się miedzy K03-052, K03-053 i K04-001.



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » sob sie 25, 2012 13:13

Ja puki co mam seryjni IC i przy 202KM w gorące dni brakuje mocy ale na spokojną jazdę nie ma tragedii.
Jak chcesz iść w moc to masz dwie drogi pierwsza tańsza na K03s na moc 230-250KM wszystko zależy od stanu auta i strojenia. Jeśli Ci mało to zbieraj worek kasy i idź w grubsze mody.
Jak masz AGU to turbo K03s wtryski od BAM 380cc wydech najlepiej od turbo 2,5" FMIC jakiegoś chińczyka 180 lub230 i dobrze by było dolot poprawić to koło turbo jest zwężka . Suma sumarum jak będziesz sam robił a tylko graty kupował powinieneś się wyrobić w 5000zł. Tylko musisz kogoś ogarniętego wziąć żeby to wszystko wystroił a nie gotowca wgrał. Jak coś polecam zaprzala z Tykocina sporo aut robi i trzeba wcześniej zadzwonić się umówić a do Tykocina masz w sumie nie daleko.

A tak na marginesie to wczoraj zauważyłem pod samochodem że i u mnie na rurze od turbo do IC widać wiszące krople oleju to znaczy że trubo już się kończy ?? Bo jakiś spadków mocy nie zauważyłem .



Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rc-men » sob sie 25, 2012 22:51

Mam juz FMIC, wydech 2,75 cala, powoli ogarniam zeby zwiekszyc moc, ale pada mi turbo i musze je wymienić i nie wiem które wziąć aby starczylo do ok. 250 KM i pasowało P&P..



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości